» Openbaar » Media » Politie   

Pagina 4 van 4  [ 165 berichten ]
snovvdog
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Je bent niet 'toevallig' op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.

Neuh natuurlijk niet, op twitter genoeg filmpjes en video's geweest, van moeders met kinderen, willekeurige voorbijgangers, deliveroo bezorger, etc...

Het is een openbare weg waar mensen gewoon langs wonen en werken. Volstrekte waanzin dat de ME zomaar een openbare weg mag leegvegen.

Pita
Master
 Bericht 

Zondag maar gewoon heel Rotterdam afsluiten en huisarrest voor iedereen die in het centrum en Feijenoord woont.

Leuk he, zo'n voetbalspelletje.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Pita schreef:
Komende zondag ben ik in ieder geval niet in Rotjeknor !

Ik ook niet, de teevee is wel een uitvinding.

Biertje er weer bij in de tweede helft.. Zak chips. Kan prima tokkie thuis zijn 8) :lol:

Pita schreef:
Leuk he, zo'n voetbalspelletje.

Ze doen het ook bij een hardloopwedstrijd, of een "race" met F1 auto's. Dus wat is je punt precies?

Pita
Master
 Bericht 

De ME straten schoon vegen bij een hardloopwedstrijd en een F1 wedstrijd ?

Nog nooit gezien.

Hunswijk
Die hard
 Bericht 
Mooi verhaal ; enkele uren na begin van het gezeur liep hij als Feyenoorder door het epicentrum van de rellen

Niet janken ;

Over die rellen op het Malieveld : waar is die terrorist met truck als je hem nodig hebt....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

boersma
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Volstrekte waanzin dat de ME zomaar een openbare weg mag leegvegen.

Volstrekte waanzin dat het nodig is.
Laten ze elkaar dan ergens anders opzoeken zoals hier:
Link

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Het is een openbare weg waar mensen gewoon langs wonen en werken. Volstrekte waanzin dat de ME zomaar een openbare weg mag leegvegen.
Inderdaad, stel je voor dat er orde zou zijn in dit land!

bert65
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Volstrekte waanzin dat het nodig is.
Laten ze elkaar dan ergens anders opzoeken

Dat hebben ze al eens gedaan en toen overleed daar Carlo P.
Kan het tuig niet gewoon naar een wedstrijd kijken en daarna rustig Nasr huis gaan. Deze ellende zie je toch ook niet bij rugby of american football?

R
Master
 Bericht 
bert65 schreef:
Kan het tuig niet gewoon naar een wedstrijd kijken en daarna rustig Nasr huis gaan

Stiekum is dit toch beter -als uitlaatklep-. Heb jij als 'gewone' burger, minder last van agressie van tuig.

zandbak
Master
 Bericht 
Behalve als er wat lui op je auto staan te dansen, of je ruiten ingooien omdat je daar toevallig in de buurt woont.

R
Master
 Bericht 
Ideaal is het niet nee. 8)

snovvdog
Master
 Bericht 
Was dat het geval geweest? Ik heb geen beelden gezien van supporters die iets anders deden dan de ME aanvallen, voorbijgangers en winkels werden gewoon met rust gelaten?

Bij de Media markt/binnenweg, op de filmpjes zag je duidelijk dat ze auto's die er doorheen reden met rust lieten, alleen de politie werd uitgedaagd/lastig gevallen.

Scaniafan
Master
 Bericht 
En waarom kan je, naast de auto's die er doorheen reden, de politie en andere "supporters" niet gewoon eens met rust laten? Waarom moet je die uitdagen / lastig vallen?

Voetbal is de enige "sport" waar het op regelmatige basis fout loopt. Ik snap ook niet dat er nog altijd overheidsgeld naar de uitzendrechten van die "sport" gaat...

Spook
Master
 Bericht 
Brood en spelen.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Scaniafan schreef:
Voetbal is de enige "sport" waar het op regelmatige basis fout loopt. Ik snap ook niet dat er nog altijd overheidsgeld naar de uitzendrechten van die "sport" gaat...
Vandaag nog, play offs hockey, Amsterdam - Rotterdam. Publiek zit gewoon door elkaar, er wordt gescoord, nog een keer gescoord en nog een keer, de wedstrijd is afgelopen een deel loopt beteuterd naar zijn auto toe (Rotterdam verloor deze 2e wedstrijd, dus morgen de 3e wedstrijd), een ander deel gaat naar het clubhuis om een biertje te halen. Security? 4 man, 1 bij iedere ingang van het stadion, die controleren of iedereen wel een kaartje gekocht heeft.

Pagina 4 van 4 [ 165 berichten ]