» Openbaar » Media » Politie   

Pagina 1 van 4  [ 165 berichten ]
Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Dumpert schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7126881 ... reken.html

ME bus doet been breken

7 mei 2017 23:02

"Ik hoorde krak"
Andere hoek van DIT FILMPJE!

Link

Hoort wel in deze sectie thuis denk ik.

Over het fietspad zo de stoep op. Ben je dan een randdebiel of ben je dan een randdebiel?

Kami
Master
 Bericht 
Handig is het zeker niet.

En er staan er een paar duidelijk op met spulletjes gooien naar de politie, dus dat maakt het voor hun weer wat makkelijker.

Archiebald
Master
 Bericht 
Ik heb de ME sowieso een hoop totaal onnodig geweld zien gebruiken in diverse filmpjes. Ik snap ze wel hoor en over het algemeen sta ik er ook wel achter, maar hier ging het soms toch wel wat ver.

Remo
Master
 Bericht 
En hoe vaak zou er voor die aanrijding al door de ME gesommeerd zijn om te vertrekken? Al dat tuig met een gemiddeld IQ van 70 dat alleen maar rond loopt om overlast te bezorgen. Lekker interessant dit.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Mag ik even heel triest lachen over het jongetje in het beige jasje die heel stoer een blikje bier gooit en dan als een angsthaasje heel hard wegrent zodra het busje naar hem toe stuurt?
On topic: Als die net buiten camera spul zat te gooien: terecht, als die daar gewoon liep: beetje overdreven. Maar goed, doe je daar dan ook?

Scaniafan
Master
 Bericht 
Domme voetbaltokkies vs. een kleine 3 ton... 8) Waar blijft die vind ik leuk knop?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Mag ik even heel triest lachen over het jongetje in het beige jasje die heel stoer een blikje bier gooit en dan als een angsthaasje heel hard wegrent zodra het busje naar hem toe stuurt?

Zou jij blijven staan dan?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Zou jij blijven staan dan?

Nee maar ik gooi ook niet heel stoer blikjes bier naar anderen.

Pietert
Master
 Bericht 
Als ik dit soort beelden zie wil ik eigenlijk ook bij de ME.

Lekker tokkierossen.. Oh heeeerlijk.. Zo'n lange knuppel herhaaldelijk laten neerdalen op die testoron gevulde ondergetatoeeerde lijven... Hmmm

Oh sorry, ik liet me even gaan.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Maar goed, doe je daar dan ook?

Staan, op de openbare weg? Het is notabene een stoep. Je verwacht toch niet dat een bus over het fietspad jou effe een dubbele beenbreuk gaat bezorgen door op het laatste moment van richting te veranderen en op je te gaan rijden?

Ik zou de rest van mn leven last hebben van zulk soort letsel, ik heel al zo slecht. En dat allemaal vanwege een ME tokkie die zich niet kan gedragen en lekker interessant wil doen met zn ontheffingen. En om nou te zeggen dat er iets aan de hand is, dat ook al niet..

-Joske-
Master
 Bericht 
Dat afknuppelen vind ik prima, maar de bus als wapen inzetten gaat in dit geval te ver, namelijk van achteren aan rijden.

In dit filmpje mogen ze allemaal plat gereden worden: https://www.youtube.com/watch?v=xkoykUxtD24

Pietert
Master
 Bericht 
Eens

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Staan, op de openbare weg? Het is notabene een stoep. Je verwacht toch niet dat een bus over het fietspad jou effe een dubbele beenbreuk gaat bezorgen door op het laatste moment van richting te veranderen en op je te gaan rijden?

Voetbal hooligan tokkie. Als die niets van plan is zou die daar allang niet meer zijn. Ben het eens dat zo vanachter aanrijden beetje te ver gaat maar ik geloof niet dat die persoon helemaal braaf alleen maar de hele tijd daar liep.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Het heeft ook zo lekker veel zin dat rondraggen met die busjes in cirkels..

Kami
Master
 Bericht 
Dit was in ieder geval echt onnodig.

Op geenstijl staan er nog een paar filmpies meer, waaronder een paar vrouwen die er met een lange lat van langs krijgen, en terecht overigens.
Moet je maar opzouten als het je verteld wordt.

OlieTankeR
Master
 Bericht 

Toch knap hoe altijd net die enige totaal onschuldige persoon slachtoffer wordt. Of zou het toch net anders zijn. Allemaal een beetje tof lopen doen en als het dan mis gaat is het weer huilen.
Bij een omstander moet ik denken aan een onschuldige toeschouwer. Maar als je je veters kan strikken weet je ook dat je al lang weg moet zijn voordat de ME komt.
Als je ziet wat er allemaal vanaf die stoep gegooid wordt, wat verwacht je dan? Dat ze netjes door de straat rijden en wachten tot het op houdt? Het verbaasde me al dat die te paard gewoon door gingen.

Uiteindelijk is het gewoon een oneerlijke strijd. Je zou er natuurlijk voor kunnen kiezen om hem niet aan te gaan ipv achteraf te janken.

Kami
Master
 Bericht 
Die rellen zijn in Rotterdam toch te verwachten. Als 010 kampioen wordt is het rellen en vernielen, en als ze geen kampioen worden ook.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Ik ben gewoon voorstander van het Darwinisme... Of je bent slim genoeg om je niet in die omgeving op te houden, of net nog slim genoeg om uit de weg te gaan, of je bent plat. Of op z'n minst niet meer voortplantbaar

bert65
Master
 Bericht 
In het tweede filmpje van Dave hoor je door de megafoon dat iedereen zich moet verwijderen. Op het filmpje van Dumpert zie je het busje rijden, achter de "onschuldige toeschouwer". Deze gaat langzamer lopen. Misschien had hij de stille hoop dat het busje langzamer zou gaan rijden maar hij gokte mis.

Kami
Master
 Bericht 
Dan geef hem een klap met een wapenstok, dat ie wat meer gang maakt, maar omverrijden is wel buiten proporties.
Zal vast niet bewust zijn gebeurd, maar ja, heeft die kerel niets aan nu z'n been gebroken is.

Kwibus
Master
 Bericht 
Als ze het nu allemaal goed hadden neergeknuppeld, hadden we a.s. zondag een echt feestje kunnen vieren. Nu zullen ze er wel weer bij zijn. De "fans".

TommyGun
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Domme voetbaltokkies vs. een kleine 3 ton... 8) Waar blijft die vind ik leuk knop?

:thumb: :thumb: :thumb:

zandbak
Master
 Bericht 
Even het gebied schoonvegen. Soms per paard, soms per bus. Niets mis mee toch? Het gewone volk loopt daar allang niet meer.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Zo, die verspeelt echt het laatste stukje crediet dat de politie nog had! Gewoon zonder reden op iemand afsturen. Melding CBR, ontslag en een tijdje brommen. Zo niet, dan is de politie nog erger dan de Marokkaanse gemeenschap wat betreft het elkaar de hand boven het hoofd houden.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Zo'n lange knuppel herhaaldelijk laten neerdalen op die testoron gevulde ondergetatoeeerde lijven...

:lol:
Smeerlap

Kwibus
Master
 Bericht 
Swafellen Feyenoord style :respect:

boersma
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Het heeft ook zo lekker veel zin dat rondraggen met die busjes in cirkels..

Zo lang ze rijden kan de menigte niet in de buurt komen. Van mij part grote hekken voor de bus en de menigte zo terugdringen als ongedierte, veel meer is het niet. En... rij je er een over zijn poten: collateral damage, ik kan er niet mee zitten.
De stenen die ze gooien is ook richting poging doodslag, in elk geval zware mishandeling. Het willens en wetens (dus bewust) een voorwerp gooien waarmee zwaar lichamelijk letsel, dan wel de dood kan worden veroorzaakt.

En dan maar 100 opgepakt... Lijkt me frustrerend als je ziet dat je alles naar je hoofd gegooid krijgt maar niet elke dader kan pakken.
En die zogenaamd zielige vrouwen die ook gemept worden: moet je maar oprotten!
Zo... en door. Zondag weer?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
In de buurt waarvan dan? :duh: :roll: .. Zinloos.

boersma schreef:
moet je maar oprotten!

Het is de Coolsingel hoor, ooit eens geweest? Ik heb het idee van niet. Er lopen daar ook mensen die helemaal niets te maken hebben met voetbal.

no justice
Master
 Bericht 
Ach ze zullen hier wel weer ontheffing voor hebben. Volgende keer rijden ze iemand dood. Heel normaal in noord korea ehh Nederland

wellproc
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Even het gebied schoonvegen. Soms per paard, soms per bus. Niets mis mee toch? Het gewone volk loopt daar allang niet meer.

Exact. Als je daar dan nog bent is het niets anders dan uitlokking.

Trouwens: ik heb genoten. In alle opzichten. Eerst alle media vol met kwijlende fans en dan met 3-0 van Excelsior verliezen.
Waarschijnlijk worden ze komende zondag alsnog kampioen, maar het deed me goed om te zien dat de arrogantie nog even werd afgestraft.

Als dit de rellen zijn na een verlies, wat is er dan nog van de Coolsingel over na een winst?
Komen al deze geweldige fans dan weer op dezelfde manier 'feesten'?

Mag hopen dat de ME dit ook als generale repetitie heeft beschouwd. :woop:

-Joske-
Master
 Bericht 
Die waterspuit kanonnen lijken me redelijk effectief. Daar moesten ze er eigenlijk meer van hebben. En zodra ze een hondje horen blaffen naaien ze er ook uit. Als ze nou ook nog minimaal een maand de bak in gaan zodra ze gepakt worden, dan zal het wellicht minder zijn, of zijn die lui allemaal werkloos / kansloos?

Schoenzool
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Over het fietspad zo de stoep op. Ben je dan een randdebiel of ben je dan een randdebiel?

Rand debielen zijn degene die spullen naar de politie gooien.
Dan vraag je om problemen. En dan mag de politie mijn inziens ook wel van weg naar fietspad de stoep op

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Schoenzool schreef:
spullen naar de politie gooien.

We kunnen het bij de feiten houden, deze persoon deed niets, stond netjes op de stoep.
Schoenzool schreef:
mag de politie mijn inziens ook

...wel iemand ongestraft zwaar letsel toebrengen. Okay weten we jouw standpunt ook.

RRL
Master
 Bericht 
Filmpje niet gezien, maar geloof bij voorbaat al niets van de onschuld. Wel onschuldig dan is het simpelweg wrong place, wrong time. Zo leerde ik het in Frankrijk net zo, opstootje na het stappen is wegwezen als de politie komt, die rammen eerst in de rondte en daarna komt het praten pas.
zandbak schreef:

Dat dus. En word je wel geraakt dan moet je niet zeiken. Bekende van me is ook zo'n fanatiekeling, laatst middag vrij genomen om aangifte te gaan doen omdat hij door een ME bus was aangetikt. Hoop toch wel dat ze eens hard gelachen hebben op het bureau en hem weggestuurd hebben.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Hebben jullie een ander filmpje gezien dan mij? Ik zie niet dat hij over iemand heen rijdt

-Joske-
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
Hebben jullie een ander filmpje gezien dan mij? Ik zie niet dat hij over iemand heen rijdt

Vanuit een andere hoek: http://www.dumpert.nl/mediabase/7126881 ... reken.html

snovvdog
Master
 Bericht 
Zat al in discussie met mensen over dit filmpje.

Sowieso door meerdere filmpjes pissig geworden op de ME, ze denken dat ze alles mogen. Het is gewoon een openbare weg, mensen wonen in de straten ernaast...

snovv schreef:

Omdat iemand niet snel genoeg een gebied verlaat is geen reden op over zijn been heen te rijden, ik vind het echt ongelooflijk dat mensen die agent nog durven te verdedigen. Die man kost straks meer aan zorg en ziekteverzuim dan 10 hooligans aan schade kunnen aanrichten in de stad, om maar te zwijgen over de persoonlijke gevolgen.

Dat sommigen het leuk vinden om met stenen te gooien, justificeert niet het optreden tegen de rest.

Nou heb je groep A die gooit met stenen naar groep B, die vervolgens groep C agressief uit de stad veegt en onschuldige mensen verwond als ze niet snel genoeg weg gaan, niet luisteren, of niet opletten.

Je mag niet een hele groep (van tien/honderdduizend man) gaan aanspreken omdat er een paar tientallen tot 100 mensen zich misdragen.

Dat is alsof je de hele klas op de middelbare school laat nablijven omdat 1 iemand wat flikt...

Ik zat aan de andere kant van het spoor bij iemand thuis de wedstrijd te kijken, maar voelde de bui al hangen, 5 min voor 't einde stapte ik op de motor en ging maar weg voordat er een stelletje debielen langs zouden lopen (en dan refereer ik naar beide de hooligans en de ME)...
Een vriendin die in de Scheilandtoren woont kon niet eens normaal naar de tram lopen door dat gekloot van die ''supporters'' en de Politie. Ik zou er mooi klaar mee zijn, de hermandad & reljeugd die voorkomt dat ik normaal mijn huis uit kan :[ .

Citaat:
En die zogenaamd zielige vrouwen die ook gemept worden: moet je maar oprotten!

Nou, de ME mag eerder oprotten, het is gewoon een openbare weg...
Een groot deel van de ellende is juist door de politie veroorzaakt gisteren.
Je zou maar een terras hebben in dat gebied, komt er een leger knuppelzwaaiers langs die iedereen je terras af jaagt, onder het excuus van openbare orde, flikker toch op...
ME-ers komen over als hooligans die er hun werk van hebben gemaakt, gewelddadige zieke figuren die hetzelfde caliber ongedierte zijn als de hooligans.

A4
Master
 Bericht 
Mooi al die filmpjes op Dumpert. Knuppelen met die handel. Gewoon opzouten met je gerel. Je hoort daar niet te zijn, doei.
Vooral dat filmpje waar dat kort pittige kapsel van een jaar of 50 een mep krijgt :lol: :thumb:. Gewoon stug doorgaan met een discussie starten met een ME-er, wat een schaap :fp:

wellproc
Master
 Bericht 
Het lijkt er op dat de mensen echt zo dom zijn. Of vergis ik me nu?
Als de ME wordt opgeroepen en verschijnt dan ben je toch al lang weg?
Als je daar woont ga je binnen toekijken hoe het tuig wordt afgevoerd. Als je daar niet woont dan maak je dat je thuis komt.

Of denken de mensen dat de ME komt om een bakje koffie te drinken :x :roll:

A4
Master
 Bericht 
wellproc schreef:
Of denken de mensen dat de ME komt om een bakje koffie te drinken

Ja, mensen als Dave denken dat wel ja. Die vindt dat hele nette mensen weer allerlei onrecht is aangedaan.
Kijk naar die filmpjes, alleen maar schorem dat daar loopt.

snovvdog
Master
 Bericht 
Natuurlijk, alleen maar tuig, alle 100.000+ mensen die er waren...
wellproc schreef:
Als de ME wordt opgeroepen en verschijnt dan ben je toch al lang weg?

Natuurlijk, je zit niksvermoedend een biertje te doen of wat te eten daar in de buurt, komt de hermandad ineens eisen dat iedereen moet opdonderen. En dat heb je zomaar te accepteren?

Dat is even erg als al die klootzakjes die de hele tijd lopen te kankeren naar de politie of dingen te gooien.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nee Dave denkt zo niet, je kan rustig stoppen met voor mij denken want dat is vrij onmogelijk. Hooguit je best doen, waardeer de inzet wel hoor maar het is vrij beroerd tot nog toe.

Nogmaals, het is volslagen idioot dat een politieambtenaar ongestraft op een burger kan en mag inrijden. Als je dat goedkeurt ben je zelf niet helemaal fris in je bovenkamer.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Kunnen ze voetbal niet gewoon verbieden? stom spel ook. Trekt alleen maar relschoppende hooligans aan die gaan huilie huilie doen als ze eens worden aangepakt.

snovvdog
Master
 Bericht 
Ik vraag mij wel af waar serieus al die ''Rotterdam hooligans'' vandaan komen en wat ze normaal gesproken in het leven doen als ze niet aan het rellen zijn na een wedstrijd.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
wat ze normaal gesproken in het leven doen als ze niet aan het rellen zijn na een wedstrijd.

Aan het bier drinken van hun uitkering.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Het gemiddelde niveau:
Afbeelding

RRL
Master
 Bericht 
wellproc schreef:
Als je daar woont ga je binnen toekijken hoe het tuig wordt afgevoerd.

Dat. Mooi man, biertje er bij en zien hoe een stel hersenlozen klappen van de knuppel kunnen incasseren. Doe er nog wat paarden bij voor wat meer wild west taferelen, yeeehaw!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Aan het bier drinken van hun uitkering.

Is echt bullshit, de gemiddelde supporter heeft gewoon een baan of leidt een onderneming (kan dus jouw baas zijn).

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Is echt bullshit, de gemiddelde supporter heeft gewoon een baan of leidt een onderneming (kan dus jouw baas zijn).

Ja maar die lui waar het hier over gaat zijn geen 'gemiddelde supporter'

Schoenzool
Master
 Bericht 
-Joske- schreef:

Sow nu zie ik het. Dit is bizar ja.

Pagina 1 van 4 [ 165 berichten ]