» Openbaar » Media » Politie   

Pagina 2 van 2  [ 59 berichten ]
pevo
Master
 Bericht 
En dat normaal een discussie voeren begint dan met "de media zal het wel lekker aangedikt hebben" ? Ergo het is allemaal onzin :roll: :nothanks:

boersma
Master
 Bericht 
Onzin zeg ik niet. Maar aangedikt in de zin van smeuiiger en wat overdreven.
Dat is mijn ervaring met de media.
Heel vaak geen wederhoor omdat dat wat beter uitkomt.
Over het algemeen komt de burger beter weg bij de media dan de overheid. Die ervaring heb ik genoten bij mijn vorige baan waarbij ondanks rechtbank uitspraken in nadeel van de burger, de burger toch altijd de Calimero bleef.

no justice
Master
 Bericht 
Ik had dit bericht gemist. Wat een lacher weer en wat een kneus dat wijf.

Pietert
Master
 Bericht 
boersma schreef:
hier op FS

Slechts door een paar personen. De algemene tendens is een stuk milder.

boersma schreef:
Maar om bij elk bericht smileys te zetten als :thumb_d: etc en de woorden corrupt tot op het bot en doofpot etc gaat mij te ver.

Mja, eens. Maar dat is Teun. Die vent moet je gewoon met een paar strooiwagentjes zout nemen als het op politieberichtgeving aankomt.

bert65
Master
 Bericht 
boersma schreef:

De pers probeert ook vaak wederhoor toe te passen maar daar reageert de politiewoordvoerder dan weer niet op.

pevo
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Onzin zeg ik niet. Maar aangedikt in de zin van smeuiiger en wat overdreven.
Dat is mijn ervaring met de media.
Over het algemeen komt de burger beter weg bij de media dan de overheid. Die ervaring heb ik genoten bij mijn vorige baan waarbij ondanks rechtbank uitspraken in nadeel van de burger, de burger toch altijd de Calimero bleef.

Er staat in het artikel dat de politie om een reactie gevraagd is, maar dat politie niet kon reageren, de kans is dus zeer zeker wel geboden om een kijk vanuit de politie op de zaak te geven, maar daar wordt dan simpelweg gebruik van gemaakt. En als de politie zelf integer handelen hoog in het vaandel heeft staan, had men deze kwestie intern al kunnen oplossen met persoonlijke sancties of aandragen voor strafvervolging bij het OM. Maar daar heeft de politie doelbewust niet voor gekozen, juist de gelederen sluiten, niks naar buiten brengen, onder één hoedje spelen met OM om niet tot strafvervolging over te gaan, en nu nadat het gerechtshof strafvervolging heeft opgedragen komt er een intern onderzoek bij de politie en OM en dan komt de zaak voor de rechter en wil de politie niet reageren met de eeuwige dooddoener van het is een lopend onderzoek.

jack19
Master
 Bericht 

Zelfs als het verhaal is aangedikt vind ik de essentie alleen al om om te janken.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Er komt alsnog een zaak dus we zullen over een tijdje een vonnis kunnen lezen.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Maar dat is niet zo'n spannend verhaal als het krantenartikel.

Pagina 2 van 2 [ 59 berichten ]