» Openbaar » Media » Politie Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 2 van 2  [ 92 berichten ]
R
Master
 Bericht 
Pita schreef:
De A10 ondergronds ?

Zulke ideeën kreeg ik vroeger ook altijd tijdens een LSD trip

Heb jij Utrecht west ontworpen?

TommyGun
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Als mijn baas mij geen parkeervergunning zou geven, is dat voor mij een reden om elders werk te zoeken

Dit dus. Ga echt niet betalen om bij het werk te mogen parkeren...

liquid_force
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:

da's in heel veel landen heel erg normaal, net als dat je je reiskosten zelf moet betalen ...

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Ga echt niet betalen om bij het werk te mogen parkeren

Moet je in het centrum van een wat groter dorp of stad werken..

TommyGun
Master
 Bericht 
Moet je in het centrum van een wat groter dorp of stad werken..

Declareren.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Declareren.

in de detailhandel? :lol:

TommyGun
Master
 Bericht 
in de detailhandel? :lol:

Daar zit ik gelukkig niet in :lol:

R
Master
 Bericht 
liquid_force schreef:
post4356386.html#p4356386 schreef: Dit dus. Ga echt niet betalen om bij het werk te mogen parkeren...
da's in heel veel landen heel erg normaal

Vast geen slordige 20% of meer van je loon zoals binnenstad Amsterdam al gauw zal zijn. Of het moet eraf kunnen.

Spook
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Kansas, Phoenix, Detroit, Indianapolis, Omaha, Dayton, Knoxville, etc... Dat soort steden/agglomeraties

Volgens mij begrijp je de definitie van bevolkingsdichtheid niet. Heb je zulke regio's wel eens goed vergeleken met onze binnensteden, qua bouwdichtheid?

Plus, en daar ging het nou juist om: waar lokaal wel steden zijn met een vergelijkbare bevolkingsdichtheid als hier onze randstad, is er net zo goed verkeersproblematiek. Dan kun je dus óf geen auto hebben, wat relatief veel mensen dan ook doen, óf in de file staan. Dus ik vraag het nog maar eens: bevolkingsdichtheid gelijk, autobezit gelijk, en geen verkeersproblemen? Waar?

snovvdog
Master
 Bericht 
Spook schreef:
bouwdichtheid

Dat bedoel ik juist, zo ''dicht'' bouwen moet verboden zijn. Wil je zulke bevolkingsdichtheid, bouw dan maar hoger, maar laat tussen gebouwen veel meer ruimte over.

Overigens zijn veelal dichter bevolkt lokaal dan in Nederland, omdat daar gewoon hoger wordt gebouwd, maar wel brede straten worden gemaakt en voldoende ruimte voor infra.

In R'dam kan de auto op de meeste wegen in het centrum veel meer ruimte krijgen, het is onwil van de politiek en autohaters. In plaats daarvan verkloten die debielen de boel.

Coolsingel, er is makkelijk ruimte voor 2x3 (ruimte naast tram inpikken) of zelfs 2x4 rijstroken (van stoep afsnoepen). Nee, ze gaan het verkloten door een hele rijbaan/2 rijstroken er af te snoepen.
Marieniersweg, groene troep tussen de rijbanen.
Blaak, meer dan genoeg ruimte voor extra rijstroken.
Maasboulevard > kan makkelijk verdubbeld worden en zeker tot aan de Willemsbrug ook makkelijk ongelijkvloers worden gemaakt.

Je kan ook op vele plekken de trambaan openstellen voor auto's (dwz. de tram tussen de auto's laten rijden, zodat die ruimte beter benut wordt).

Spook schreef:
is er net zo goed verkeersproblematiek.

Nou niet dus, je hebt een meer en bredere (meer stroken) wegen in het centrum die het verkeer goed afhandelen. Er is daar, gemiddeld gezien, in de spits veel minder vertraging tov. NL.

Spook
Master
 Bericht 
Als alle gebouwen uit flats bestaan hebben minder mensen een auto. Dat is overal zo. Er is domweg geen parkeerplek of het werkt met vergunningen zoals in delen van Azië. Dus dan nog blijft het zo dat er minder auto's rondrijden per persoon. Daarmee ondervang je automatisch een groot deel van de problemen. Kijk naar bv. Manhattan. Veel mensen rijden geen auto omdat alles binnen loopafstand bereikbaar is, en het de ellende en kosten van autobezit daar niet waard is. En dan nog staat het verkeer vaak vast. Manhattan is een goed voorbeeld omdat het jonger is dan onze oude binnensteden, maar toch oud genoeg om deels op de Europese leest geschoeid te zijn. Die stad is de hoogte ingegaan, terwijl de straten niet breder zijn geworden. Veel van de door jouw genoemde steden zijn van meet af aan grotendeels opgezet als minder 'dense' en met autoverkeer in het achterhoofd ontworpen. Zo niet het centrum, dan wel alles buiten het directe centrum. En in het centrum heb je nu flats, en vergelijkbare problemen.

keokiracer
Master
 Bericht 
Pita schreef:
De A10 ondergronds ?

Ja , in een 2-4-4-2 configuratie (en ja, dat gaat file veroorzaken; de A10 net ten oosten van knp. De Nieuwe Meer wordt het drukste wegvak van Nederland met >315.000 voertuigen/dag). Het spoor zou eerst ook ondergronds gaan zodat er nieuwe bouwgrond zou vrijkomen, maar toen kwam de crisis.

regiorunner
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Coolsingel, er is makkelijk ruimte voor 2x3 (ruimte naast tram inpikken) of zelfs 2x4 rijstroken (van stoep afsnoepen). Nee, ze gaan het verkloten door een hele rijbaan/2 rijstroken er af te snoepen.

Dan moet je eens in Bucarest gaan kijken..... lekker leefbaar ook.

snovvdog
Master
 Bericht 
Je kan niet objectief beweren dat een betere mobiliteit de leefbaarheid verslechtert... Zo'n vaak gehoord argument, leefbaarheid die door auto's achteruit gaat, het is een mening waar ik mij nooit in zal kunnen vinden.

De auto ( en de motor, en de brommer, en de scooter, en ook de fiets, maar die is beperkt qua afstand/snelheid) verbetert mijn kwaliteit van leven dermate, dat ik zonder, helemaal geen zin zou hebben om überhaupt te werken. Zonder vrijheid en onafhankelijkheid om te bewegen waar je wil en wanneer je wil, onafhankelijk van andere mensen en tijdstip en het weer... Dan heb ik geen reden meer om te werken, dan vermaak ik mij wel a la kluizenaar stijl thuis...

Griffin
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
voldoende ruimte voor infra.

Nooit in L.A. geweest zeker?
Afbeelding
2 x 6 stroken staat gewoon over kilometers vast. Echt, hartstikke leuk, die brede wegen. Even uit het motel om een hapje ergens te gaan eten en je moet met de auto, te voet ben je je leven niet zeker.

Salt Lake City, ook zo'n mooie plek. Straten zijn er indertijd breed genoeg gemaakt om met een paard en wagen te kunnen keren, maar nu staat het er ook gewoon vast in de spits. Betaald parkeren van 8AM tot 8PM met een maximum van 2 uur, $2 per uur. Die stad is overigens ongeveer net zo groot als Almere. Uurtarief in Almere stad is €2/uur met een dagmaximum van €9,50 in een parkeergarage.

snovvdog
Master
 Bericht 
Er zijn altijd voorbeelden van plekken die het slechter doen.
Maar ondanks bv. dat Warschau vaak ook vast staat, is dat een veel fijnere stad dan dat open stinkriool in 020.
En durf zelfs te zeggen: beter dan 010? Wil je midden in de nacht even een wasmachien of een nieuwe monitor kopen, stap in je voiture, en, je staat in no time bij de Tesco Hypermart, 24/7 open, neem gelijk een paar pilsjes mee, en done.

Kunnen doen wat je wil, wanneer je wil, dat is wat leefbaarheid beter maakt. Niet opgepropt worden in een metro met alle mensen, die ook nog eens beperkt rijdt, en traag is. Want om 4:00 uur 's nachts hoor je te slapen...

Citaat:
Even uit het motel om een hapje ergens te gaan eten en je moet met de auto,

Nou prima toch? Auto is een comfortabelere omgeving dan op straat.

keokiracer
Master
 Bericht 
Griffin schreef:
Nooit in L.A. geweest zeker?

Je bedoelt die Amerikaanse stad met 0.419 mijl interstate-rijstrook per 1000 inwoners? Aka een van de laagste in de hele VS. Vergelijk het eens met Dallas-FortWorth (0.894) of leider Kansas-City (1.241)
Kansas-City met dik 2 miljoen inwoners heeft eigenlijk alleen files bij werkzaamheden of incidenten en eigenlijk geen structurele congestie. OV bestaat alleen uit bussen, metro of lightrail worden daar (terecht) door kiezers afgewezen in referenda (Kansas-City is bij lange na niet dichtbebouwd genoeg om een metro of lightrail rendabel te krijgen).
Griffin schreef:
Die stad is overigens ongeveer net zo groot als Almere.

Stedelijke grenzen zeggen in de VS helemaal niks, altijd de agglomeratie-aantallen nemen. Zeker in het zuiden van de VS met een hoop unincorporated areas. Voor Salt Lake kom je dan uit op pakweg 1.2 miljoen, met natuurlijk het nadeel dat die stad (net als Miami) in een lijn is aangelegd.

Griffin
Master
 Bericht 
Die 1,2 miljoen inwoners zijn verspreid over diverse steden en zelfs counties. Provo bijvoorbeeld, maar er ligt echt een heel stuk niks tussen SLC en Provo. Idem voor Ogden. Bij "Almere" tel je ook niet Lelijkstad en Zeewolde mee.

keokiracer
Master
 Bericht 
Maar mensen uit Provo rijden wel gewoon dagelijks naar Salt Lake City voor werk. Sterker nog, de tolstrook (HOT lane) langs de I-15 begint al 10 km ten zuiden van Provo bij Spanish Fork. Diverse steden en counties maakt niets uit, annexeren van gebieden door steden komt vrij weinig voor in de VS waardoor vrijwel elke grote stad buiten de eigen officiële grenzen gegroeid is.

Leuk nutteloos feitje. Die tolstrook op de I-15 door het stedelijke gebied van SLC is de langste in de VS met een lengte van 115 kilometer.

Walker
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Maar ondanks bv. dat Warschau vaak ook vast staat, is dat een veel fijnere stad dan dat open stinkriool in 020.
En durf zelfs te zeggen: beter dan 010? Wil je midden in de nacht even een wasmachien of een nieuwe monitor kopen, stap in je voiture, en, je staat in no time bij de Tesco Hypermart, 24/7 open, neem gelijk een paar pilsjes mee, en done.

Blijkbaar heeft Rotterdam (of de Nederlandse verzorgingsstaat) toch andere voordelen. Anders zou je toch direct naar Warschau verhuizen?

snovvdog schreef:
Dat bedoel ik juist, zo ''dicht'' bouwen moet verboden zijn. Wil je zulke bevolkingsdichtheid, bouw dan maar hoger, maar laat tussen gebouwen veel meer ruimte over.

Je snapt het echt niet he? Laagbouw of hoogbouw, het aantal inwoners per km2 is gelijk. En dus ook het aantal auto's. In de Bijlmer hebben ze het geprobeerd met hoogbouw en veel groen. Maar dat werd een ghetto.

snovvdog
Master
 Bericht 
Walker schreef:
Blijkbaar heeft Rotterdam (of de Nederlandse verzorgingsstaat) toch andere voordelen. Anders zou je toch direct naar Warschau verhuizen?

Hechting aan omgeving en de mensen met wie je omgaat. Even heel je leven laten vallen en opnieuw beginnen is niet makkelijk voor iemand die gehecht is aan dingen van vroeger. Nostalgie, vrienden, kennissen, ''de buurt'', ik heb heel mijn leven in dezelfde wijk gewoond, en heel mijn ''bewuste'' leven (vanaf 2 jaar oud) in hetzelfde huis.

Maar ja, ik vind Warschau mooier dan 010. En veel dingen die ik belangrijk vind, zijn daar nu beter dan in NL (was overigens niet zo 10-15 jaar geleden). Heel veel dingen ook niet... Ik sta zeker open om daar heen te gaan, salarissen in mijn sector zijn daar bijna even hoog, maar de kosten van het leven, zeker met mijn hobby's, makkelijk een derde minder.
Walker schreef:
f de Nederlandse verzorgingsstaat

Dat in elk geval niet. Per direct afschaffen :dag: .
Walker schreef:
Je snapt het echt niet he? Laagbouw of hoogbouw, het aantal inwoners per km2 is gelijk. En dus ook het aantal auto's.

Echt niet. Je hebt ook nog de hoogte.

Meer m³ gebruiken voor infra (zoals auto's), kan voor een veel hogere bevolkingsdichtheid zorgen per m²...

WNS2.0D
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:

Helemaal mee eens. Snap niet dat (hier) zoveel mensen zijn die het normaal vinden om te betalen om te mogen werken.
Sorry hoor, maar 100 euro per week extra aftikken zonder compensatie? Dan is werken niet alleen zonde van mijn tijd maar ook van mijn geld. Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt dat mijn werkgever mij voor dergelijke kosten op zou willen draaien, maar zou hij het flikken dan heeft hij mijn ontslagbrief per omgaande in zijn mailbox. Ik heb geen invloed op de plek waar mijn werkgever mij wil laten werken. Als dat mij geld kost betaalt hij. En als hij dat niet wil betalen... zo te zien moet hij dan hier in het forum een advertentie zetten. Er blijken hier zat rond te lopen die voor eigen rekening willen werken. Mijn cv is gelukkig courant genoeg om zo iets anders te vinden.

Pita
Master
 Bericht 

Hier zijn ze een nieuw mega ziekenhuis aan het bouwen. Als het klaar is moet het personeel die dat wil een parkeerpasje aanschaffen om te mogen parkeren in de parkeergarage, kosten worden gewoon automatisch van het salaris afgehouden en ja ook de dames en heren doktoren moeten gaan betalen, maar ja die worden gewoon gedeclareerd bij hun maatschap dus.

Kwibus
Master
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
Snap niet dat (hier) zoveel mensen zijn die het normaal vinden om te betalen om te mogen werken.
Er staat nergens dat we het normaal vinden. Er staat wel dat dit de norm in Nederland is. Hoe jij op je werk komt en wat jou dat kost, is allemaal je eigen zaak. Als je de luxe hebt dat je je eigen baan kunt kiezen, zullen de meeste mensen kiezen voor een oplossing die hen het minste geld kost. En er zijn sectoren waarin er schaarste is aan personeel of waar er veel geld wordt verdiend en het betalen van b.v. parkeerkosten in de uurtarieven naar de klant toe is verwerkt. Volk dat iets meer dan gemiddeld vertegenwoordigd lijkt te zijn in deze neo-tribe.

Maar dat is niet de standaard in dit land. Dus zal meneer de agent in het centrum van Amsterdam ook gewoon zelf moeten aftikken als-ie met de auto wil komen. Want de zuster in het aanpalende ziekenhuis moet dat ook. En de brandweerman daarnaast ook.

R
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Dus zal meneer de agent in het centrum van Amsterdam ook gewoon zelf moeten aftikken als-ie met de auto wil komen. Want de zuster in het aanpalende ziekenhuis moet dat ook. En de brandweerman daarnaast ook.

He net het soort beroepen waarin mensen (zie Jack) in onmogelijke uren en soms met spoed zich moeten verplaatsen naar en van een plaats waar parkeren bijna een voortuin kost.

Kwibus
Master
 Bericht 
Ja, zo gaan die dingen. Leven is niet eerlijk enzo.

snovvdog
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Er staat wel dat dit de norm in Nederland is.

Ik geloof dit niet zo, ik heb niet veel werkgevers gehad, maar degenen die ik heb gehad, was of een declaratieregeling, of een eigen parkeerplaats voor werknemers. Zelfs het ongeschoolde ''bijbaantje''.

Als het serieus zo is dat dit de norm zou zijn, zijn mensen gewoon veel te slap om op te komen voor hun rechten, de werkgever moet gewoon parkeergelegenheid regelen.

Rover
Master
 Bericht 
In Nederland zijn we inderdaad erg gewend geraakt aan de luxe van reiskostenvergoeding woon-werk en ook dekking voor parkeerkosten. Ja daar ben ik blij mee (al krijg ik het eerste niet), maar dat is wel redelijk uniek in de wereld voor zover ik weet.

In de meeste landen krijg je de woon-werk reiskosten niet vergoed, parkeerkosten vaak ook niet. Dat kan wel weer anders zijn als je naar klanten moet bijvoorbeeld, vaak zijn de kosten buiten je eigen hoofdlocatie wel vergoed (zover ik weet).

Zelfs in het kleine plaatsje Trollhättan (Zweden) moesten de docenten (en leerlingen) betalen voor de parkeervergunning. Het was maar iets van 15 euro per kwartaal, maar het werd niet vergoed. Reiskostenvergoeding is daar ook niet de norm.

Spook
Master
 Bericht 
Relevant:

Link

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Als het serieus zo is dat dit de norm zou zijn, zijn mensen gewoon veel te slap om op te komen voor hun rechten, de werkgever moet gewoon parkeergelegenheid regelen.
Dus jij bent er voorstander van dat politie, GGZ, ziekenhuizen en noem maar op allemaal (gratis) parkeergelegenheid regelen voor hun werknemers? Prima hoor, maar waarschijnlijk loop je volgend jaar ook te bitchen dat belastingen en zorgpremies te hoog zijn. Wat wil je nou?

snovvdog
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Dus jij bent er voorstander van dat politie, GGZ, ziekenhuizen en noem maar op allemaal (gratis) parkeergelegenheid regelen voor hun werknemers?

Zeker, bouw je een Politiebureau of Ziekenhuis, zorg maar dat je ook een parkeerplaats bouwt of een parkeergarage, waar je al je personeel in kwijt kan... Doet het postkantoor ook, en de gemeente verplicht bewoners van een woontoren ook om een parkeerplaats erbij te kopen en geven geen vergunning af...

Piet_Piraat schreef:
Prima hoor, maar waarschijnlijk loop je volgend jaar ook te bitchen dat belastingen en zorgpremies te hoog zijn. Wat wil je nou?

Omgekeerde wereld, wij betalen als auutomobilisten miljarden meer dan we er voor terug krijgen.

En de discussie over zorg en belastingen hebben we al gehad, komt puur en enkel door de vergrijzing, kunstmatig mensen langer in leven houden, zonder dat ze lang genoeg werken en dus extra lang aanslag maken op de zorg en sociale voorzieningen...
Ik kan mij nog de tijden herinneren dat parkeren gratis was bij het ziekenhuis, voordat ze hadden besloten om de boel uit te gaan melken.

Hopa, 15 miljard pj dan de sociale meuk af, en in de infra pompen. Het betaalt zich sowieso gegarandeerd terug.

R
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Dus jij bent er voorstander van dat politie, GGZ, ziekenhuizen en noem maar op allemaal (gratis) parkeergelegenheid regelen voor hun werknemers? Prima hoor, maar waarschijnlijk loop je volgend jaar ook te bitchen dat belastingen en zorgpremies te hoog zijn. Wat wil je nou?

Kom op Piet, wat verbruiken of verslijten ze nu, als ze op straat staan?

Vergelijk je nu een auto parkeren met het werk van een chirurg?

Kwibus
Master
 Bericht 
R schreef:
Stonden ze maar op straat :x

Boralis
Master
 Bericht 

Maserati Teun schreef:
250 euro per week

Dat is pas echt schandalig eigenlijk. Geef mij ook zo'n investering van een paar vierkante meter die dat oplevert!

Pita
Master
 Bericht 

Hallo politieagentjes in Amsterdam, fiets in de kofferbak ( desnoods een vouwfietsje ) auto buiten het betaald parkerengebied neerzetten en de rest met de fiets. Wedden dat je dan nog sneller in het centrum bent ook.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
R schreef:
Die auto's: niets. Maar als het ziekenhuis de parkeergelegenheid moet betalen, stijgen de kosten. Linksom of rechtsom.

snovvdog schreef:
Omgekeerde wereld, wij betalen als auutomobilisten miljarden meer dan we er voor terug krijgen.
En voor zorg betalen velen minder dan ze er voor terugkrijgen. Van de politie en de brandweer maak je regelmatig gebruik, maar ook daar is jaarlijkse premie lager dan de kostprijs is.
Jij bent ook gewoon koning in-je-straatje-lullen en utopische zaken verzinnen die ver van de realiteit af staan.

snovvdog
Master
 Bericht 
Niks daarvan, de verhouding werkenden vs niet werkenden is gewoon steeds daramatischer aan het worden, en mensen leven steeds langer, en dat heeft een prijs, een prijs die ten koste gaat van dingen die wel economisch rendabeler zijn. Onderwijs en infra betaalt zich altijd wel terug, zeker als er een tekort aan is zoals in NL.

Zorg groeit alleen exponentieel want iemand die kort leeft is goedkoper dan iemand die 15 jaar langer leeft.

Niks utopie, in landen waar minder geld is, zorgt de familie voor ouderen, er is geen gesubsidieerde thuiszorg of zijn geen gesubsidieerde verpleeghuizen...

Als oudere is het makkelijk lullen dat het asociaal is en wat dan niet ook, omdat ze bang zijn dat de jongeren het straks niet meer pikken, voor elke 3 personen eentje die meelift op de werkenden... Maar de jongeren hebben straks geen pensioenpot meer... Ook de vrije beroepen, als fysio 600 pm oid. verplicht aan pensioen moeten betalen als ZZP-er, om al die gierige oude fysio's te kunnen betalen... Ik heb zelf nu dat ik 50 oid. per maand inleg aan mijn pensioen en mijn baas legt er ook een kleinigheidje bij, en dat is het, niemand die mij dwingt om daar meer voor in te leggen. Was ook op eigen verzoek, zitten niet in één of andere gare CAO.

zadkine
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Parkeerkosten moeten toch voor eigen rekening zijn en niet ten laste van de werkgever.

Als mijn werkgever besluit zijn bedrijfspand ergens te zetten waar parkeren betaald moet worden is dat ZIJN keus.
Dus zal die dan ook opdraaien voor de parkeer kosten van de werknemers.
En al helemaal als die werknemers ten allen tijde moeten komen opdraven, dus ook als er geen OV rijdt.
(zoals werknemers in de zorg)

Kwibus
Master
 Bericht 
zadkine schreef:
Als mijn werkgever besluit zijn bedrijfspand ergens te zetten waar parkeren betaald moet worden is dat ZIJN keus. Dus zal die dan ook opdraaien voor de parkeer kosten van de werknemers.
Nee hoor, hij moet niets.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Echter werkt het vaak niet zo. Bekende van me ook: vestiging verhuisde naar gebied met duur parkeren en fors parkeerprobleem. Loopt nu dus regelmatig 15min naar de auto. Want parkeerplaats van het bedrijf is met een paar auto's vol en de nabijgelegen parkeergarage wordt niet vergoed.

Helaas liggen de banen nog steeds niet voor het oprapen.

zadkine
Master
 Bericht 
Pita schreef:
en ja ook de dames en heren doktoren moeten gaan betalen, maar ja die worden gewoon gedeclareerd bij hun maatschap dus.

Sorry, dat is van hun eigen inkomen dus....ze zijn zelf de maatschap.

Is trouwens een gevaarlijke ontwikkeling. Wachten op de dokters maatschap(pen) die zeggen: We komen verder per OV.
Geen OV ter beschikking is GEEN ZORG.
Dus geen oproepdiensten meer mogelijk.

Ziekenhuis draait dan vanzelf weer bij door een gratis parkeer kaart te geven.

Ik ken ook een verhaal waar (huis)artsen ineens geen vergunning meer konden krijgen voor parkeren in de binnenstad...want misschien zou hun echtgenoten dan wel eens profiteren van een keertje winkelen zonder betalen.
aldus de politiek.

De artsen hebben een brief geschreven aan alle patiënten binnen de betaal zone dat ze niet meer op huisbezoek konden komen agv gemeente beleid.....
Kort daarna was er weer een parkeer kaart voor hun.Wel een kwestie van 1 lijn trekken door alle artsen in die gemeente...

Tommie
Master
 Bericht 

De laatste twee banen (20 jaar) niet meegemaakt dat de werkgever voor iedereen parkeerplek regelde. Alleen als je ver weg woonde kon het, mits er plek was.

Lijkt me dat de politie dat ook zo kan oplossen. Eu 250 per week extra vergoeding is best veel.

Pagina 2 van 2 [ 92 berichten ]