» Openbaar » Media » Politie   

Pagina 4 van 4  [ 188 berichten ]
jack19
Master
 Bericht 
Sorry Dave, de stemmingmakende media vonden het echte verhaal niet bij "vermeende pedo molesterende held " verhalen passen.
Maar ok, bij gebrek aan eigen zoekkwaliteiten bij deze; www.twitter.com/JorisvanDuin

Speedy J
Master
 Bericht 
Ik vind de kwalificatie die je aan de betreffende vader toekent wanstaltig Jack. Getuigt van bijzonder weinig inlevingsvermogen.
Daarbij is, hoe dan ook, een bijzonder gevaarlijke man gestopt. Laat dat dan het breed gedragen lichtpuntje zijn.

jack19
Master
 Bericht 
Wanstaltig? Je bent niet goed snik. Diepe vleeswond, 2!!! Gebroken armen door het afweren, gat in hoofd en blauw oog. Dat is pas wanstaltig en volstrekt idioot. Geeft ie een klAp enspringt hij erbovenop dan neem ik mijn pet af, maar dit omdat hij denkt dat deze man zijn dochter mogelijk iets wilt aandoen(die veilig thuis zat), terwijl de politie onderweg is en daar ook even een vriendje voor meeneemt "ter bescherming", dan spoor je voor geen meter. Stop met dat achterlijke goed praten. Tuurlijk mag je een mogelijke pedo een klap voor z'n harses geven maar dit gaat alle perken te buiten.

pevo
Master
 Bericht 
Neem even je pilletje Jack!

Corrigerend gedrag van een vader omdat de politie er geen heil in zag om er wat mee te doen of weer eens andere prioriteiten had.

Spook
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Tuurlijk mag je een mogelijke pedo een klap voor z'n harses geven

Je mag iemand die je verdenkt van iets geweld aandoen? Het recht in eigen hand nemen, nota bene zonder concreet bewijs en voor iets dat nog niet heeft plaatsgevonden? Lees ik dat nou echt van een agent? Fijn om te weten.

ceriadwen
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Wanstaltig? Je bent niet goed snik. Diepe vleeswond, 2!!! Gebroken armen door het afweren, gat in hoofd en blauw oog. Dat is pas wanstaltig en volstrekt idioot. Geeft ie een klAp enspringt hij erbovenop dan neem ik mijn pet af, maar dit omdat hij denkt dat deze man zijn dochter mogelijk iets wilt aandoen(die veilig thuis zat), terwijl de politie onderweg is en daar ook even een vriendje voor meeneemt "ter bescherming", dan spoor je voor geen meter. Stop met dat achterlijke goed praten. Tuurlijk mag je een mogelijke pedo een klap voor z'n harses geven maar dit gaat alle perken te buiten.

mwah, het OM zou bij mij 20 jaar geeist hebben........... en ik had ze met trots gezeten! En zonder dat ik hiermee iets richting jou wil zeggen moet het me even van het hart dat ik NIET kan begrijpen dat iemand deze strafeis kan begrijpen........ althans niet als je geen leidinggevende bent bij het OM...........

In mijn ogen kan iedereen met kinderen en een gezonde se** voorkeur de vader voor 200% begrijpen, en mensen die dat niet kunnen die hebben sowieso geen kinderen of begrijpen die ouwe viezerik beter in het allerergste geval hebben ze WEL kinderen en begrijpen ze die smeerkees.

Kwibus
Master
 Bericht 
Kami schreef:
Vervolgd worden omdat je een pedo slaag geeft, erg jammer dat het OM er zo over denkt.
Dat ben ik niet met je eens. Hoe erg het ook had kunnen aflopen, de rechterlijke macht straft. Niet de gewone burger.

Speedy J
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Je bent niet goed snik.

Dank je.

Ik praat het geweld niet goed, ik geef aan dat ik moeite heb met hoe je de betreffende vader wegzet als een "droeftoeter", "achterlijk", dat soort termen.

Komt je felheid nou voort uit het feit dat je per definitie vindt dat opsporing en (proportioneel) geweld alleen voorbehouden is aan de politie?

Overigens lijkt het mij dat de strafeis nog wel wat wordt afgezwakt. Voorarrest eraf. Over twee jaar weer thuis. Gedragstherapie lijkt mij geen overbodige luxe.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
jack19 schreef:
bij gebrek aan eigen zoekkwaliteiten bij deze;

Wat is dit nou weer voor onzin, in een discussie als deze is het volstrekt normaal je argumentatie te onderbouwen met bronnen. En niet 'ik heb ergens gelezen dat'.. Want dan krijg je 'het hep op Feesboek gestaen' situaties.

Goed, Twitter dus, nou vooruit maar.

jack19
Master
 Bericht 
Ik brul nooit zomaar wat, die Facebook clowns ken ik ja haha. Misschien was ik iets te bot, sorry.

Pevo: de politie was gewoon aanrijdend naar de locatie....
@Spook. Zal beter op mijn woorden letten. Het mag niet maar een klap kan ik wel begrijpen. Wat nu gebeurd is niet.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

jack19 schreef:
Nadat meneer zelf gebeld had dat hij hem gevonden had, wat de politie maar niet lukte.

jack19
Master
 Bericht 
De politie moet zich aan regels houden, deze werkloze kansenparel had informatie van gezamenlijke tbs vriendjes over een verblijfplaats gekregen en kon 2 dagen en nachten voor zijn deur liggen met een beschermparel bij zich(omdat hij niets van plan was)
Vergeet overigens ook niet te melden dat juist die informatie niet gedeeld is met de politie.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Blijft de vraag over waar de grens van geduld dan ligt, het gaat in elk geval voorbij aan dat van bloemen in de tuin leggen en jezelf voordoen als leeftijdgenootje en aanspreken op Facebook. Of kun je daar wel aangifte van doen en wordt daar dan wat mee gedaan? Bij het gewone klootjesvolk, waar ik ook toe behoor.. Is de indruk dat dat niet het geval is. Daar vloeien dan weer 'eigen rechter' acties uit voort.

djee
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Vergeet overigens ook niet te melden dat juist die informatie niet gedeeld is met de politie.

Nee, daar is de
jack19 schreef:
werkloze kansenparel
te dom(en/of emotioneel te instabiel) voor of je meldt het bij de politie of je lost het zelf op, maar beide is niet handig.

pevo
Master
 Bericht 
jack19 schreef:

Vergeet het voortraject gemakshalve maar even!
Komen aanrijden als het kalf al verzopen is.....

jack19
Master
 Bericht 
Lees mijn voorgaande reactie. Maar als jij wel een glazen bol hebt waar je kunt zien waar mensen zijn: verrijk ze de politie.

maarten28
Die hard
 Bericht 

Dave schreef:
Blijft de vraag over waar de grens van geduld dan ligt, het gaat in elk geval voorbij aan dat van bloemen in de tuin leggen en jezelf voordoen als leeftijdgenootje en aanspreken op Facebook. Of kun je daar wel aangifte van doen en wordt daar dan wat mee gedaan? Bij het gewone klootjesvolk, waar ik ook toe behoor.. Is de indruk dat dat niet het geval is. Daar vloeien dan weer 'eigen rechter' acties uit voort.

Aangifte doen blijkbaar wel: "Het OM verwijt hem heel wat oudere zaken, waaronder online stalking en smaad van het toen 14-jarige dochtertje van zijn ex."

Maar ja, ambtelijke molens draaien traag en het klootjesvolk wil genoegdoening.

VTEC_Driver
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
mwah, het OM zou bij mij 20 jaar geeist hebben

Nee, voor een politieke moord krijg je maar 18 jaar en mag je na 12 jaar naar huis. Dus voor dit soort zaken zal de straf veel lager (moeten) liggen. O:)

De pedo die een paar jaar terug bij ons in de wijk een meisje van 5 misbruikt heeft heeft geluk gehad dat dat mijn dochter niet was. Die had men nooit meer teruggevonden...

Kami
Master
 Bericht 
VTEC_Driver schreef:
De pedo die een paar jaar terug bij ons in de wijk een meisje van 5 misbruikt heeft heeft geluk gehad dat dat mijn dochter niet was. Die had men nooit meer teruggevonden...

Rendac heeft mooie oplossingen om van dat soort dieren af te komen.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Kami schreef:
Rendac heeft mooie oplossingen om van dat soort dieren af te komen.

varkensboeren ook :D

Kami
Master
 Bericht 
http://www.ad.nl/binnenland/tien-maande ... ~a06ffa4c/

10 maanden cel voor Mario H.

Citaat:
Tien maanden cel voor wraakvader Mario Haazen
Vader Mario Haazen (51) moet tien maanden de cel in voor de zware mishandeling van de man die zich op internet voordeed als een jongeman en zo de 14-jarige dochter van de Helmonder inpalmde. Hij is wel vrijgesproken van poging tot doodslag. Dat heeft de rechter vandaag bekendgemaakt. Het OM eiste twee weken geleden zes jaar cel omdat wraakvader Haazen moedwillig Jack S. aanviel met een steekschop.

R
Master
 Bericht 
Mwahh, als het een gevaarlijke gek is, TBS krijg je niet zomaar, zal je 'm of heel goed moeten aanpakken, of je krijgt het waarschijnlijk terug van die gevaarlijke gek.

Het hele circus kan er toe leiden dat de beste man half oktober weer vrij is en de TBSer door alle aandacht niet meer op de man zal reageren.

Ik vind het geen slechte uitspraak en denk dat velen voor die aanpak zullen tekenen en die tien maanden zonder veel moeite zullen uitzitten.

Politie had natuurlijk veel eerder voor politie moeten spelen, was dit allemaal niet gebeurd.

R
Master
 Bericht 
Eikel die journalist. Wraakvader? Nee, hij wilde z'n dochter beschermen en wraak doe je als politie en jijzelf te laat zijn. Dat was hij net niet.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nog geen half jaartje zitten.. Nouja, goed om te weten als je iemand met een schep zwaar letsel wil toebrengen.

R schreef:
of je krijgt het waarschijnlijk terug van die gevaarlijke gek.

Ik weet niet of je het gevolgd hebt (blijkbaar niet) maar het zijn allebei gevaarlijke gekken.

Ben toch wel blij met dit forum, op Feesboek is er toch een stuk minder duiding.

djee
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Nog geen half jaartje zitten.. Nouja, goed om te weten als je iemand met een schep zwaar letsel wil toebrengen

Alleen als je het vooraf aankondigd :roll:

Speedy J
Master
 Bericht 
Dat is goed te overzien inderdaad.

jack19
Master
 Bericht 
Knappe straf, die eis van zes jaar ging nergens over

Superkoe
Master
 Bericht 
Nou, die zware mishandeling had ik dus juist ingeschat. Alleen een paar maanden in plaats van een paar weken cel.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Ach, die knakkurt van het OM die betaald heeft voor se** met een minderjarige loopt ook weer vrij los..........

kwestie van ..... euh wat precies, kunnen we dit nou klassenjustitie noemen?

Signum
Master
 Bericht 
Ik blijf het frappant vinden dat zelfs wanneer de politie alles op een bord geserveerd krijgt ze nog geen actie ondernemen.

zandbak
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
Ach, die knakkurt van het OM die betaald heeft voor se** met een minderjarige loopt ook weer vrij los..........

kwestie van ..... euh wat precies, kunnen we dit nou klassenjustitie noemen?

Dat is toch al jaren zo. En zo zal het altijd blijven tenzij we een revolutie ontketenen en al die knakkers op de brandstapel zetten O:)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ontvoer jij ze in je busje? met je parkeerontheffing kun je 'm zo op de stoep zetten!

R
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik weet niet of je het gevolgd hebt (blijkbaar niet) maar het zijn allebei gevaarlijke gekken.

Ik zie het verschil tussen een - niet zo gemakkelijk in deze maatschappij passende en daarbij maatschappelijk totaal onaanvaardbaar gedrag vertonende uitvoerende- TBS klant en een crimineel ofwel in deze, iemand die voor 'z'n eigen' (dochter) opkomt.

De meeste zouden hun dochter niet zo goed beschermd hebben. Die worden dan geen gevaarlijke gek genoemd. Politie deed dat beschermen geloof ik ook niet zo goed.

En ja, geef je een gemiddelde TBS klant een paar klapjes of een vriendelijke waarschuwing, ben je daar vaker wel dan niet, niet van af.

jack19
Master
 Bericht 
Even terug naar start en opnieuw beginnen R. Zoals Dave juist aangeeft heb je wat essentiele feiten gemist.

R
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Deze klappen met een schep zie ik meer als een correctieve actie omdat een draai om de oren niet echt meer functioneert bij een ex-tbs'er.

-Dit als reactie op Dave en Jack19-

Ik heb het nog eens nagelezen en als meneer Mario een hele grote 17 pagina's crimineel is, zal hij in het echte leven anders reageren als een gemiddelde kerkganger.

Feit is dat veel mensen voor de wet, niet rationeel zullen reageren als het hun dochter betreft. En zich na een Faceboekbericht 19 meisjes melden die ook benaderd zouden zijn door Jack S.

Een politieagent zorgt dat verdachte mensen voor de rechter komen. Ik zie dat deze Mario een heel ander mens is en op zijn manier z'n dochter beschermt.
Ik betoog daarbij dat als hij dat niet adequaat doet, hij eerder wraakacties van TBSér Jack S. kan verwachten.

Het is goed dat je zijn reactie niet goedkeurt en zelfs verwerpt en zegt dat daar de politie voor is maar ik vind het heel begrijpelijk dát mensen zo reageren.
Ik zou het zo niet doen en jij ook niet maar deze man heeft gereageerd hoe iemand in zijn milieu reageert. Dat soort mensen leven ook in onze samenleving en ik ben maar wat blij dat die bij criminele feiten wordt opgepakt.

Mario H zal in het echte leven niet tot mijn vriendenkring behoren.

Dochters van 14 die op se** gebied iets van een verkrachting meemaken, however, zijn waarschijnlijk voor het leven beschadigd. Dat wil je als vader voorkomen.
Mario H. doet dat nu eenmaal op een andere manier als ik zou doen.

Dat jij (Jack19) zijn handelen verwerpt, begrijp ik ook.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Niks crimineel hier :) maar ik zou er toch echt ook vol ingaan. Ik ben moeder, maar ik sloop iemand echt...... niemand komt aan mijn gezin. Nou heb ik ook wel eea meegemaakt in mijn leven, heb bijvoorbeeld 10 jaar in de grootste discotheek van Den Haag gewerkt, ben thuis een keer overvallen, en lang met paarden gewerkt... dus ik ben niet snel meer onder de indruk. Ik ben gewoon een simpele jurist met een heel gewoon leventje, maar de duivel als je mijn gezin iets aan wil doen.

Ik ben ook van mening dat het politiebeleid op alle fronten faalt, het is een grote chaos bij de politie met de burger de dupe, want er gebeurt niks met aangiften, er wordt niet opgespoord en de dienstverlening is gewoon helemaal RUK. Van de politie moet je het gewoon helemaal niet hebben met dit soort dingen, de prioriteit is er gewoon niet voor.

Dus ja, ik snap het wel........ het zou mij ook zomaar kunnen gebeuren

bx gek
Master
 Bericht 
Ik denk dat niemand met zekerheid kan zeggen wat hij/zij zou doen tot je er daadwerkelijk voor staat.
Ik geef toe dat ik ervoor in staat zou zijn, maar if ik het zou doen?
Geen idee.

Tommie
Master
 Bericht 

Ik zou de tijd er ook voor over hebben. Als je dochter door een TBSer wordt verkracht heeft ze een levenslang trauma (zie bijvoorbeeld het meisje in Kampen)

En Jack S. blijft nu wel een eindje uit de buurt.

Pagina 4 van 4 [ 188 berichten ]