» Openbaar » Media » Politiek, economie en overheid   

Pagina 3 van 3  [ 113 berichten ]
ceriadwen
Master
 Bericht 
-Joske- schreef:
Om 200 km achter een Audi RS6 aan te rijden is bij voorbaat al zinloos. Je kan hooguit bij de grens een paar snelle 3.0 tdi's stationeren wat kunnen volgen, en doorgeven waar ze rijden etc in combinatie met een helikopter. Die lui rijden echt niet constant 300, maar zullen over het algemeen 200 tot 250 km/h rijden, wat op dit moment snel genoeg is om vrijwel alles zoek te rijden wat de politie heeft.

Men moet inderdaad bij een melding gelijk op een x aantal locaties een wegblokkade kunnen opbouwen in laten we zeggen maximaal 20 min. Overige verkeer laat je via een afrit eraf gaan / op de vluchtstrook stoppen etc, en die RS6 gaat genadeloos die wegblokkade in rijden waarbij die kan stoppen of genadeloos kan crashen.

het is even een logistiek dingetje, maar volgens mij uiterst effectief......... je hoeft het maar drie keer te doen en dan nemen ze het risico niet meer, pakkans 100% tegenover de 0.005% nu

18vti
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Beetje profileren is niets mis mee. We zijn niet allemaal Laura Hansen.

In het jaar dat ik ook veel via Duitsland reed zag ik bijna dagelijks bij de grens bij Boxmeer onopvallende Duitse wagens staan met mensen van een serieuze veiligheidsdienst. Ook regelmatig gezien dat ze auto's aan de kant zetten of gezet hadden, enkel oostblokkers zover ik het gezien heb.
Gaf me een goed gevoel dat er toch nog een beetje gecontroleerd werd!

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
jack19 schreef:
De 1200RT rijdt max 225 op de teller.

Dan schakel ik nog even over naar de 6e versnelling om door te trekken naar 275 Km/u. :lol: :lol:

Suggestief
Pro
 Bericht 

275? dan zet ik de choke uit.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
:roflol: :roflol:

VFred
Master
 Bericht 

Ik vermoed dat je een hele generatie FS-ers zult moeten uitleggen wat een choke precies is, :lol: :lol:

boersma
Master
 Bericht 
Mijn Sparta brommer had er ook 1

Gerrit
Die hard
 Bericht 

VFred schreef:
Ik vermoed dat je een hele generatie FS-ers zult moeten uitleggen wat een choke precies is, :lol: :lol:

Dat was toch dat handige haakje waar de dames hun handtas aan konden hangen? O:) O:)

Pita
Master
 Bericht 

Een choke zit er nog steeds op hoor, alleen regelt de ECU dat allemaal zelf.

VFred
Master
 Bericht 

Gerrit schreef:
Dat was toch dat handige haakje waar de dames hun handtas aan konden hangen? O:) O:)

Precies. :roflol: En zich maar afvragen waarom dat ding zoveel benzine zoop en zo rot reed. :lol:

Kami
Master
 Bericht 
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2886 ... ing__.html

Citaat:
HUIZEN - De politie heeft in de nacht van zondag op maandag na een achtervolging in Huizen twee verdachten van een plofkraak aangehouden. Het gaat om een 27-jarige Utrechter en een 25-jarige man uit Zaandam. De plofkraak was dezelfde nacht gepleegd bij een bank in het Duitse Emsdetten, ongeveer 50 kilometer van Enschede.

Na de kraak vluchtten de verdachten in een Audi weg. De politie achtervolgde de auto over de A1 langs Amersfoort in de richting van Hilversum. Uiteindelijk kon de politie na de auto twee keer geramd te hebben, het voertuig in Huizen klemrijden. De agenten benaderden vervolgens de auto met getrokken vuurwapens en arresteerden de twee inzittenden.

Meer achter de link.

Nu wel wat complimentjes, een Audi klemgereden en twee verdachten aangehouden !!

Gaat de goede kant op !

Kwibus
Master
 Bericht 
Mooi, twee te pakken. Nu de andere 1.456.923 nog :thumb:

18vti
Master
 Bericht 
Kami schreef:
Nu wel wat complimentjes, een Audi klemgereden en twee verdachten aangehouden !!

Gaat de goede kant op !

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Pagina 3 van 3 [ 113 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten