» Openbaar » Media » Politiek, economie en overheid   

Pagina 29 van 29  [ 1430 berichten ]
Kwibus
Master
 Bericht 
Want? Omdat ik Trump ongeschikt vind ben ik dus ook maar meteen voor (politiek) geweld? Misschien dat dit een gevolg is van een geschifte cultuur?

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Het is diep triest om te constateren dat jij denkt dat ik geweld richting een Republikein zou toejuichen omdat Trump voor de Republikeinse partij president is. Deze gedachtengang zegt heel veel over jou.

Natúúrlijk is het achterlijk om geweld te gebruiken. En dat er zo'n idioot is die dan de wapens grijpt is zeker mede ingegeven door de geweldscultuur daar en het verheerlijken van wapenbezit en -gebruik, wat dan weer vooral van de door de Repubikleinen gesteunde NRA vandaan komt. Dus de cirkel is wel rond zo.

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Misschien dat dit een gevolg is van een geschifte cultuur?

DikkeDiesel schreef:
mede ingegeven door de geweldscultuur

Jullie hebben gelijk, geweld wordt verheerlijkt in de USA:
Link

En jullie laten je lekker voor het linkse haatkarretje spannen door klakkeloos alles dat naar anti-Trump ruikt te delen op bijvoorbeeld dit forum.

Kwibus
Master
 Bericht 
Ik laat mij voor niemands karretje spannen, en dat Amerika een geschifte cultuur heeft lijkt me nou niet zo'n wereldvreemde conclusie. Dat bewijzen ze zelf dagelijks. Dat ze geweld verheerlijken weet ik niet, dat ze problemen hebben met het controleren van geweld lijkt me overduidelijk. Hoe het delen van (betrouwbare) informatie op dit afgeschermde deel van een forum in Nederland het linkse haatkarretje zou stimuleren is mij ook onduidelijk.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Ik deel op dit forum alleen maar de mening dat de beste man gestoord is. Geen haat, niks opzetten van wie dan ook maar tot welke daad. En voor een karretje spannen door alles wat anti-Trump is klakkeloos over te nemen? Dacht het niet. Als je gelezen hebt benoem ik zelfs de zeldzame goede dingen die hij heeft gedaan. Voor de rest is de kritiek op de debiele dingen die hij doet voldoende onderbouwd om het label "klakkeloos" gemakkelijk te kunnen ontkrachten.

Wat ik meer constateer is klakkeloos achter de man aan lopen terwijl hij ten eerste de meest ondemocratische dingen doet/wil, ten tweede volkomen onrealistische beloften doet en ten derde nog geen deuk in een pakje boter slaat in de totstandkoming ervan. Ieder weldenkend mens zou zich zo langzamerhand van de man moeten afkeren, als je dat al niet a priori zou hebben gedaan.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Het is me allemaal wat.

Kwibus
Master
 Bericht 
Zekers. Maar het schiet niet echt op zo.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Afbeelding

ceriadwen
Master
 Bericht 
Links geweld, we hebben er allemaal last van.

Ik vraag me altijd af wat die gutmenschen hebben gedaan (of nog doen) dat ze zo duidelijk moeten laten zien dat iets redden (mens, milieu ) op basis van leugens en indoctrinatie eventueel met geweld moet worden opgedrongen

Hoeveel heb je goed te maken tegenover je medemensen dat je bereid bent geweld te gebruiken om de wereld maar te laten zien hoe goed je bent?

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Volgens de Democrats waren de tussentijdse verkiezingen in Georgia een soort referendum voor de Trump Administration, ik denk dat ze gelijk hebben :lol: :
http://www.independentsentinel.com/jon-ossoff-loses-georgia-karen-handel-wins-house-seat/

bruintje beer
Master
 Bericht 
Ja duh. Georgia is het Oostenrijk van de VS.

fb
Master
 Bericht 
Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
Ja duh. Georgia is het Oostenrijk van de VS.
De democratische kandidaat had een budget van ruim 30 miljoen (6 keer zo veel als zijn tegenstandster) en heel links hollywood steunde hem.

Als trump echt zo slecht is als de media on op de mouw probeert te spelden, zou het toch een walkover geweest moeten zijn?

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
fb schreef:
Best oud toch?
bruintje beer schreef:
Ja duh. Georgia is het Oostenrijk Staphorst van de VS.

Kwibus
Master
 Bericht 
Dikke Dakduif schreef:
Als trump echt zo slecht is als de media on op de mouw probeert te spelden, zou het toch een walkover geweest moeten zijn?
Waarom? Omdat je Republikein bent, wil dat toch nog niet zeggen dat je voor Trump bent? Los daarvan, lokaal of nationaal stemmen veel mensen ook anders. En misschien was de Democratische kandidaat wel een oetlul eerste klas of verwikkeld in schandalen. Of misschien is het belangrijkste dat Trump nog niets heeft bereikt maar ook nog niet faliekant onderuit is gegaan en krijgt-ie voor nu nog het voordeel van de twijfel. Geen idee. Kan allemaal.

Kwibus
Master
 Bericht 
DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Nog minder redenen om die man serieus te nemen. Kon dat nog? Nee, eigenlijk niet.

Kwibus
Master
 Bericht 
Bij "I resign" neem ik 'm serieus :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Tweede termijn zit er ook nog wel in denk ik.

keokiracer
Master
 Bericht 
Gaat er zwaar van af hangen of Trump banen weet te creëren en wie het de volgende verkiezingen tegen hem op gaat nemen.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Tweede termijn zit er ook nog wel in denk ik.
Zo dom zijn zelfs Amerikanen niet

Feitelijk
Master
 Bericht 
Never underestimate the stupidity op people in large groups!

A4
Master
 Bericht 
George W Bush jr zat ook gewoon 2 termijnen uit. Had ook niemand verwacht.

Kwibus
Master
 Bericht 
Dat was inderdaad heel erg ja :boos:

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Speciaal voor de haters, Trump heeft weer een belangrijke politieke overwinning behaald:
https://www.whitehouse.gov/the-press-office/2017/06/26/statement-president-donald-j-trump

9-0 support bij het supreme court, dan zal het wetsvoorstel toch wel minimaal een kern van kwaliteit hebben.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
De welkomsliederen schrijvers zullen weer om de tafel moeten gaan zitten. Vervelend zeg.

A4
Master
 Bericht 
Dave schreef:
De welkomsliederen schrijvers zullen weer om de tafel moeten gaan zitten. Vervelend zeg.

:lol:

Kwibus
Master
 Bericht 
Loopt wel los hoor: slechts een deel van het inreisverbod mag tijdelijk worden ingevoerd. Dat gaat geen stand houden.

Belangrijker is dit: '22 miljoen Amerikanen verliezen zorgverzekering bij Trumpcare' Veel republikeinen durven dit ook niet aan want ze willen graag worden herkozen.

Kwibus
Master
 Bericht 
En de eerste tegenslag al weer: Amerikaanse senaat stelt stemming zorgwet uit Alle Republikeinen moet namelijk voor stemmen en vooralsnog zijn er minimaal 5 die dat niet van plan zijn.

Pagina 29 van 29 [ 1430 berichten ]