» Openbaar » Media » Politiek, economie en overheid   

Pagina 9 van 11  [ 520 berichten ]
R
Master
 Bericht 
Door een vrouw die zo te zien :lol: aan dementie lijdt; Wilt u een ijsje en leuk dat we dit filmen he.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Je vult erg veel zelf in. Maar okay, internet.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ey op de truien van IS staat al waar ze moeten zijn;
https://twitter.com/ThomasOz_/status/856507540108181505

MSTERDA

bernardo A.
Master
 Bericht 

Kami schreef:
Als je met de auto vluchtelingen gaat ophalen bij de griekse grens ben je een mensensmokkelaar.
Maar als je ze met duizenden van een bootje afhaalt is het wel goed ?
Het zijn particuliere organisaties die dat doen, zou eigenlijk toch niet moeten kunnen ?

Om te beginnen: migranten is een ware industrie geworden, waar gigantisch veel geld wordt verdiend. AZC, medische hulp, verkwisting (mijn echtgenote heeft daar een poosje gewerkt) advocaten en nadat Annabel Nanninga de term dobbernegershad geïntroduceerd zijn daar mensenredders met hun boten naartoe gegaan.
Die krijgen ongetwijfeld voor hun reddingswerk betaald, maar dat reddingswerk wordt kennelijk goed betaald.

Zie dit artikel. De beschuldiging van de Italiaanse politie is enkele maanden oud.

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... mokkelaars

Kami
Master
 Bericht 
Stuitend stukje op Xander...

18vti
Master
 Bericht 
‘konden niet beoordelen of de Turk op grond van zijn culturele achtergrond de seksuele daad wel als een verkrachting beschouwde.’

WTF?

Als die vrouw familie van mij was geweest dan kregen die "rechters" bezoek van mij :schudnee:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Goed dat komt dus ook bij Xandernieuws vandaan.

Niet om het een of ander maar iedereen weet toch dat dat een verzamelsite is van fake nieuws en allerlei alu hoedjes gedoe?

ceriadwen
Master
 Bericht 
ik lees nooit nieuws van dat soort sites, Het moet wel een beetje kunnen :) en als dat soort dingen ECHT zo uitgesproken zijn door een rechter dan wordt je overal om je oren geslagen met die uitspraak...... met dit soort berichten wil ik echt wel zelf het "bewijs" kunnen nachecken of moeten kunnen vinden anders geloof ik er geen bal van :)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Yep en die website schitterend dan ook in de afwezigheid van bronvermelding.

Fopspee(n)
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Niet om het een of ander maar iedereen weet toch dat dat een verzamelsite is van fake nieuws en allerlei alu hoedjes gedoe?

Jammer Dave dit keer....maar mijn vrouw komt uit Calabrië, en gezien ze daar in de regio's er in de regel er een geheel eigen "economie" op nahouden (en een pesthekel aan Sicilianen hebben), kan zij uit eigen bron bevestigen dat er lokaal goed geld verdiend wordt aan de import van noord-afrikanen. Naast gesjoemel met subsidies op windmolen parken en handel in chemisch afval is dit op het moment een van de grootste bronnen van inkomen daar. Dope is al lang niet meer interessant daar......

Maar ja....als het door het NRC, Volkskrant, Telegraaf etc. wordt geschreven bekommert zich nooit iemand om een bron....zeggggggg maaaaarrrrrrrrr een soort van vals optimisme (f)

Maar weet je wat?...ga er eens heen en vraag gewoon eens rond hoe het zit.....ik ben benieuwd hoe en of je überhaupt nog thuiskomt om je verslag te doen :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ik had het over dat Duitse-rechter<=>Turk verhaal.

Kom jij met Italië aanzetten. Ik ben in Italië geweest met de auto (tot in Rome) en ik vond er geen reet aan. Jij zegt dat de maffia een pistool op mn hoofd zet? Mooi, gebeurt er nog eens wat. Maar eehhh, ik heb niet zoveel interesse in Italië meer dus bedankt voor het aanbod maar ik sla over. Als mensen me willen sponsoren wil ik desondanks wel een uitzondering maken hoor. Ga ik daar wel effe kijken, ben daar niet de moeilijkste in, geld is alles. Takke end rijden dat wel.

Wat moet er gebeuren, vlog ofzo?

basjuh1981
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Wat moet er gebeuren, vlog ofzo?

Dave power!! :lol:

zandbak
Master
 Bericht 
De Telegraaf schreef:
Cijfers over criminele asielzoekers onder de pet gehouden

Amsterdam - De Nationale Politie houdt informatie achter over de aard en omvang van criminaliteit door asielzoekers. Dat geeft de korpsleiding toe na een juridische procedure van De Telegraaf.

Met een beroep op de Wet Openbaarheid van Bestuur (WOB) vroeg deze krant documenten op bij de politie, die betrekking hebben op misdrijven die zijn gepleegd door nieuwkomers. Aanleiding vormde de golf van winkeldiefstallen en zakkenrollers in Groningen vorig najaar, en het noodbevel van de burgemeester van Weert tijdens de jaarwisseling.

Taboe

Aanvankelijk had de politie tegenover deze krant ontkend dat er überhaupt gegevens worden verzameld over misdrijven onder vreemdelingen die asiel aanvragen. Later kwam de politie hierop terug. Niettemin blijft inzage in de informatie taboe. Het argument dat nu wordt gebruikt om de cijfers onder de pet te houden is ’opsporingsbelang’.

Naar aanleiding van de misstanden in Groningen en Weert sloeg de politie groot alarm. Zo heeft de burgemeester van de Limburgse plaats gezegd genoodzaakt te zijn tot het noodbevel omdat asielzoekers zich schuldig maakten aan onder andere diefstal, geweld en het organiseren van prostitutie in de opvanglocatie. Ook zouden enkele asielzoekers onder de aanranders in Keulen zijn geweest.

In Duitsland zijn wel cijfers vrijgegeven. Vorig jaar werden 174.000 asielzoekers verdacht van het plegen van strafbare feiten. Uit deze statistieken blijkt onder meer dat 35 procent van de verdachten van tasjesroof bij onze oosterburen asielzoekers zijn. Ook bij verkrachtingen, zwartrijden en het vervaardigen van vervalste documenten is het aandeel van asielzoekers onder de verdachten buitenproportioneel.

Je verwacht het niet :[

R
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Vorig jaar werden in Duitsland 174.000 asielzoekers verdacht van het plegen van strafbare feiten

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Een mooie blijk van dankbaarheid voor onze gastvrijheid :fp:

bruintje beer
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
174.000
:o tering! Zijn dat ze allemaal?

VTEC_Driver
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
post4353125.html#p4353125 schreef: 174.000 :o tering! Zijn dat ze allemaal?

Nee er zijn er wel een paar meer binnengekomen.

R
Master
 Bericht 
Als je een strafbaar feit pleegt, ben je niet automatisch een verdachte-> zie Nederlandse opsporingscijfers.

Broadie
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Telegraaf schreef:
In Duitsland zijn wel cijfers vrijgegeven. Vorig jaar werden 174.000 asielzoekers verdacht van het plegen van strafbare feiten.
Van de ruim 2 miljoen crimineel verdachten (in Duitsland in 2016) waren 30,5% van niet-Duitse afkomst en 8,6% was een Zuwanderer (migrant). Van die criminele migranten was 67% jonger dan 30 jaar (72% was ouder dan 21) en 86% was mannelijk.
31% van de criminele migranten beging meer dan één vergrijp/misdaad in 2016.
Daarvan zijn de vluchtelingen uit de grootste herkomstgebieden Syrië, Afghanistan en Irak relatief ondervertegenwoordigd en die uit Noord-Afrika oververtegenwoordigd. De (zogenaamde of echte) Syriërs hebben een criminaliteitsaandeel van "slechts" 17,6% binnen de gehele groep van criminele vluchtelingen, terwijl ze 36,6% van de vluchtelingen-populatie vormen.

Bron
bruintje beer schreef:
:o tering! Zijn dat ze allemaal?
Nee, dat waren er officieel 1.413.265, dus die 174.438 vormden ruim 12% van de vluchtelingen daar. Daarmee zijn ze dus zo'n 5 maal crimineler dan de gehele Duitse bevolking.

bernardo A.
Master
 Bericht 

Dave schreef:
Yep en die website schitterend dan ook in de afwezigheid van bronvermelding.

Bronvermelding staat er altijd bij Xandernieuws en dat verhaal over die NGO's die o.a. met Nederlandse boten een veerdienst hebben opgezet werd een poos geleden al op de msm gemeld.

Xandernieuws heeft nogal wat stukjes, die heel ver gezocht zijn, maar -naar mijn smaak iets te vaak- zie je na verloop van tijd dezelfde-, of soortgelijke berichten in andere media, met andere bronnen.

ericj
Die hard
 Bericht 
bernardo A. schreef:
Bronvermelding staat er altijd bij Xandernieuws

Nou, bron... Er wordt wat betreft het verkrachtingsverhaal verwezen naar www.anonymousnews.ru en die heeft het bericht weer van de Märkische Allgemeine. En daar staat dat de vrouw zelf heeft aangegeven dat de veronderstelde verkrachter had kunnen denken dat er consensus was. De vrouw had overigens speed gekocht van en gebruikt met de man (haar dealer).

Citaat:
Doch die entscheidende Frage für den Ausgang des Strafprozesses war an die Zeugin, das Opfer, gerichtet: „Könnte es sein, dass der Angeklagte dachte, Sie seien einverstanden?“ Das könnte sein, ließ die Zeugin das Gericht wissen.

Op grond daarvan kon de rechter niet vaststellen dat er sprake was van verkrachting. En dat is wel iets anders dan wat xandernieuws schrijft.

bernardo A.
Master
 Bericht 

Bij Xandernieuws staan bronnen vermeld. Dat wilde Dave ontkennen. En vwb Xandernieuws is het hier te doen om de bootvluchtelingen. Die vluchtelingen zijn hier het onderwerp.

Daarvan heb ik hier ook een aardige link. Toegegeven, het komt niet uit Trouw, dus voor jou zal het niet waar zijn, maar toch.

http://nieuws.tpo.nl/2017/04/28/unhcr-c ... ielstatus/

ceriadwen
Master
 Bericht 
Ik had het in ieder geval over die vrijspraak. Het is gewoonweg onmogelijk dat zou dit echt zo zijn dit via formelere wegen al bekend was geweest

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
bernardo A. schreef:
dus voor jou zal het niet waar zijn, maar toch.

Wat zou er niet waar zijn? Van een dealende Turk naar Italië, naar bootsvluchtelingen.. Wat heb ik dáar allemaal mee te maken?

Nogmaals ik reageer op dat compleet uit zijn verband getrokken verhaal over die vrijspraak. En zeg daarbij dat dat Xandernieuws een verzameling is van allerlei van dat soort wappienieuws. Gelezen door mensen die wappie zijn. Als je zegt het hep op Ksjandernieuws gestoan dan kom je net zo "alternatief" over als die mevrouw met d'r Facebook account.

Heeft verder niets maar dan ook helemaal niets te maken dat ik liefhebber van Trouw ben. (Wist niet eens dat het nog bestond).

bernardo A.
Master
 Bericht 

Ik zal het je nog 1x proberen uit te leggen.............. ach, laat ook maar. Bij Dave zijn begrippen als uitleggen en nadenken boter aan de galg.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Politie.nl schreef:
WOB-verzoek Telegraaf opnieuw onder de loep

In het kader van een WOB-verzoek meldde het korps ten onrechte aan De Telegraaf dat het geen documenten heeft over criminaliteit onder asielzoekers. Dat hebben we niet goed ingeschat, constateert korpschef Erik Akerboom. De politie neemt het verzoek opnieuw onder de loep.

De Telegraaf schreef op vrijdag 28 april dat de politie cijfers over criminele asielzoekers onder de pet houdt. Met een beroep op de Wet openbaarheid van bestuur (WOB) had de krant hieraan gerelateerde documenten opgevraagd bij het korps. Volgens De Telegraaf ontkende de politie aanvankelijk dat zij gegevens verzamelt over misdrijven onder asielzoekers, maar kwam zij daar later op terug. Toch zijn de cijfers vanwege opsporingsbelang niet verstrekt, aldus het ochtendblad.

Geen registratie verblijfstatus
De politie stelde zich op het standpunt dat zij criminaliteit door asielzoekers niet als zodanig vastlegt. Het korps registreert uitsluitend de geconstateerde strafbare feiten en niet iemands verblijfstatus. Daardoor levert de landelijke registratie geen nauwkeurig beeld op van criminaliteit onder asielzoekers. Niettemin zijn er in 2016 analyses en monitors opgesteld door het Nationaal Vreemdelingen Informatieknooppunt, gebaseerd op gegevens van onder andere het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers, de Immigratie- en Naturalisatiedienst en de politie. Deze informatie met betrekking tot overlast en/of criminaliteit door asielzoekers is gericht op handhaving en toezicht op lokaal, regionaal en landelijk niveau.

Inschattingsfout
‘Dat hebben we niet goed ingeschat’, vindt korpschef Erik Akerboom. ‘Ik constateer dat wij dit WOB-verzoek te beperkt hebben geïnterpreteerd, waardoor ten onrechte is gesteld dat de gevraagde documenten ontbreken. Helaas roept deze gang van zaken het beeld op dat politie weg lijkt te kijken van feiten die maatschappelijk mogelijk gevoelig liggen. Niets is minder waar. Eerder deze maand publiceerden wij zelf nog recente cijfers over meldingen van zaken op en rond asielzoekerscentra, variërend van vermissing tot diefstal en vechtpartijen. Wij zullen De Telegraaf informeren dat wij het WOB-verzoek opnieuw onder de loep nemen.’

:fp: :fp:

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Helaas roept deze gang van zaken het beeld op dat politie weg lijkt te kijken van feiten die maatschappelijk mogelijk gevoelig liggen.

Inderdaad, dat beeld roept het op. Doe dan ook je werk, oetlullen!!

Fopspee(n)
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik had het over dat Duitse-rechter<=>Turk verhaal.

Inderdaad.....maar er staat nog meer geschreven op die site. Het klopt dat er op die site vaak dingen staan die erg ver gezocht zijn....maar om alles nu meteen fake news te noemen is wel erg kortzichtig. Als voorbeeld breng ik dan maar het bootvluchtelingen verhaal aan. Maar kennelijk past dat niet in jouw straatje en kom je met een stoer verhaal over mafia die een pistool op je hoofd zet en dat er geen reet aan Italie is :fp:. Je probeert hier de doorgaans de onverschillige praatjesmaker uit te hangen die altijd gelijk heeft maar het is voor mij wel duidelijk dat je ook maar wat roept en eigenlijk geen idee hebt hoe de wereld in elkaar steekt. :zzz:

bernardo A.
Master
 Bericht 

Amen.

Maserati Teun schreef:
Inschattingsfout

De inschattingsfout bestaat eruit, dat mijnheer Akerboom niet zoveel ophef had verwacht.
Met -oprechte- excuses aan de dienders hier, en hun collega's die wel een betere wereld willen, stel ik vast dat de politie beter kunnen opheffen. Als die zich beperkt tot het uitbaten van minimale snelheidsovertredingen en de bescherming van de burgers niet langer aan de orde is, zijn we beter af zonder politie.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Fopspee(n) schreef:
maar er staat nog meer geschreven op die site. Het klopt dat er op die site vaak dingen staan die erg ver gezocht zijn

Fijn dat we het daar over eens zijn, dit was namelijk mijn initiële reactie :applaus: . Wat je verder van mijn meningen vind mag je helemaal zelf weten, ze veranderen er geen millimeter van, al helemaal niet van een of ander verhaal dat je niet levend terug komt uit zuid Italië. Dan noem je mij stoere verhalen vertellend :lol: ;(

cocodee
Master
 Bericht 
Hmm, uit een ietwat meer betrouwbare bron: :duh:
http://www.ad.nl/nieuws/politie-bood-de ... ~a4e94674/
Citaat:
Politie bood De Telegraaf zwijgdeal aan'

De Nationale Politie heeft geprobeerd te voorkomen dat De Telegraaf zou schrijven over het achterhouden van cijfers over asielcriminaliteit. Dat meldt die krant vandaag zelf.
Bewerkt door: redactie 29-04-17, 04:34 Laatste update: 04:35 Bron: ANP

Wanneer de krant hierover niet zou publiceren, zou de redactie in ruil daarvoor ander nieuws krijgen over de aanpak van bijvoorbeeld zakkenrollers uit veilige landen en uitgeprocedeerde asielzoekers die het land weigeren te verlaten en onderduiken in de illegaliteit.

Als kers op de taart zou bovendien korpschef Erik Akerboom een 'exclusief interview' geven over de problematiek. Voorwaarde was wel dat er geen artikel zou worden gepubliceerd over het onjuist en onvolledig informeren van De Telegraaf in een procedure op grond van de Wet Openbaarheid van Bestuur (WOB) van de krant.

De krant publiceerde toch. Nationale Politie zei naar aanleiding van die berichtgeving dat de politie geen landelijke misdaadcijfers van asielzoekers bijhoudt. De Telegraaf blijft erbij dat deze cijfers wel bestaan, maar dat de politie ze niet wil vrijgeven.

Christafari
Master
 Bericht 
Welkom op Curacao! :-x

Walker
Master
 Bericht 
Ik mag hopen dat hier een of meerdere werknemers de laan voor worden uitgestuurd. ;(

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
En dan bedoel je neem ik aan ook de werknemers aan de top?

ceriadwen
Master
 Bericht 
Justitie, VVD toch?

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Ik had al eens eerder geschreven dat de politietop zo corrupt als het maar kan. :boos: :boos:

cocodee
Master
 Bericht 
Maar ondertussen...
Meer lezen? Hierrrrr:
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... bad-hoorn/
En ja, DDS is af en toe ook niet helemaal betrouwbaar, maar toch...

Citaat:
Het Openbaar Ministerie toont zich weer eens slapper dan slap: vijf straatterroristjes die een zwembad onveilig maakten en zich vervolgens agressief gedroegen tegen de politie, worden niet vervolgd.

Het gespuis, vijf jongens van tussen de 15 en 17 jaar, werd dinsdagavond aangehouden nadat ze zich ernstig hadden misdragen in het zwembad in Hoorn. Toen ze meermaals weigerden om het bad te verlaten, moest uiteindelijk zelfs de politie tussenbeide komen. De jongeren wisten van geen ophouden, want ze scholden de agenten veelvuldig uit met “kanker” en gedroegen zich agressief.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Als je in je hoedanigheid als agent een artikel 12 procedure op moet gaan starten is het wel heel erg gesteld....... het wordt tijd dat de rakkers in blauw eens flink de boel op de spits gaan drijven......... maar dan alleen als ze zelf het beleid ook zat zijn natuurlijk.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Laat me eens raden naar de afkomst van deze kutventjes...

Marten320TD
Master
 Bericht 
"Vreemd" dat "belediging van een ambtenaar in functie" zo'n rek- én comprimeerbaar begrip is. Voor "driekwart" gaat het OM vol op het orgel terwijl een ehm.. "oncologische uiteenzetting" door kansenparels zonder vervolging blijft.

cocodee
Master
 Bericht 
Twee uitgeprocedeerde kerngeleerden waren het blijkbaar niet eens over de halfwaardetijd van Plutonium, waarop de een besloot om de ander te splitsen. :D
Citaat:
Doodgestoken man kwam uit opvang asielzoekers

In de Utrechtse wijk Hoograven is vanmorgen een man neergestoken en aan zijn verwoningen overleden. Hij was een vaste bezoeker van het Marcuscentrum waar uitgeprocedeerde asielzoekers bij elkaar komen. Zowel slachtoffer als dader waren vanochtend in het centrum aan de Wijnesteinlaan.
Ivar Penis 03-05-17, 10:25 Laatste update: 17:29

Over de leeftijd van het slachtoffer en zijn herkomst is nog niets bekend gemaakt. Volgens begeleiders van Villa Vrede(oh the irony), dat asielzoekers in het centrum een dagbesteding biedt, moet de familie van het slachtoffer nog geïnformeerd worden. De politie denkt wel te weten om wie het gaat, maar heeft nog geen documenten van de man gevonden die dat kunnen bevestigen.

De bezoekers van het opvanghuis zaten vanmiddag aangeslagen voor de deur. De bezoekers die 's morgens getuige waren van het incident, zijn volgens omstanders rond het middaguur met een bus opgehaald om te getuigen op het politiebureau.

Volgens getuigen die vlak na het incident ter plekke gehoord werden, is het slachtoffer vlak voor het gebouw op het wandelpad aangevallen en werd hij waarschijnlijk in zijn rug gestoken. Iets verderop lag een fiets, vermoedelijk van het slachtoffer. Het gebeurde pal voor de deur van de Ariënsschool. Die was gesloten vanwege de meivakantie.
Dader spoorloos

De politie had de dader in de loop van de dag nog niet gevonden. De hele ochtend is er op de plek van de steekpartij onderzoek gedaan en was een groot deel van de straat afgesloten.

Veel bezoeker van Villa Vrede zaten nog tot ver in de middag aangeslagen voor het gebouw de fatale gebeurtenis te verwerken. Ze waren te aangeslagen om iets te zeggen over de mogelijke toedracht. De begeleiders besloten rond drie uur de deuren op slot te doen.
Traumahelikopter

Veel omwonenden en bezoekers van het winkelcentrum kregen het nodige mee van het incident, ook al omdat er een traumahelikopter op het grasveld voor het Marcuscentrum landde. Hulp mocht echter niet meer baten. De man werd met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht, maar overleed vrij snel.

,,Ik ben blij dat de school dicht was'', zegt een bewoonster van de flat aan de overkant. Haar zoon van elf jaar was even alleen thuis, maar belde meteen zijn moeder toen verschillende politieauto's en ambulances met sirenes en zwaailichten arriveerden en de truamahelikopter er landde. ,,Hij was aardig in paniek.''
Het Marcuscentrum aan de Wijnesteinlaan waar uitgeprocedeerde asielzoekers bij elkaar komen.

http://www.ad.nl/utrecht/man-op-klaarli ... ~a28db4f7/

Bussloo
Master
 Bericht 
Waarom verander je de naam van de reporter? Autocorrect? Hij heet Ivar Penris.

Christafari
Master
 Bericht 
:rofl:

cocodee
Master
 Bericht 
Bussloo schreef:
Autocorrect?
O:)

Ik denk dat Karskens het best wel eens bij het rechte eind zou kunnen hebben. :duh:
Citaat:
‘Partijen als GroenLinks en D66 willen profiteren van vluchtelingen’

Linkse partijen als GroenLinks en D66 willen profiteren van de vluchtelingenstroom omdat het potentiële stemmers zijn.

Dat zei Arnold Karskens deze week in het radioprogramma ’t Wordt Nu Laat. “Ze moeten het toch een beetje hebben van de allochtone stem, dus dan gokken ze daar op”, zei de oorlogsverslaggever over de twee partijen die momenteel aan de formatietafel met het CDA en de VVD zitten.
‘Asielzoeker kost Nederland 25.000 euro per jaar’

Karskens denkt dat maar een op de tien vluchtelingen die naar Nederland komt een echte politieke vluchteling is. De oorlogsvluchteling zou volgens de journalist van Syrië naar Turkije reizen. “Nu zie je dat mensen eerst door zes landen trekken voordat ze asiel aanvragen in Nederland. En dat klopt niet, zo’n asielzoeker kost in Nederland zo’n 25.000 euro per jaar. Van datzelfde bedrag kun je zo’n tien, twintig of dertig families daar helpen, die niet het geld hebben om naar Nederland te vluchten.”

Volgens Karskens zou de ‘zogenaamde linkse politiek’ alleen mensen helpen die het geld hebben en gezond genoeg zijn om hier naar toe te komen. “De echte stakkers die laten we dan eigenlijk creperen.”

Door: Tiewen Visser

https://wnl.tv/2017/05/05/partijen-als- ... htelingen/

R
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
“De echte stakkers die laten we dan eigenlijk creperen.”
:thumb:

Foto's en niet gemanipuleerde cijfers liegen niet,
Ou sont votre femmes et filles?

Of denk je dat in oorlogshandelingen juist alle vrouwen en kinderen dood gaan alvoor de mannen (16-32) vluchten?

Kami
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
En dat klopt niet, zo’n asielzoeker kost in Nederland zo’n 25.000 euro per jaar. Van datzelfde bedrag kun je zo’n tien, twintig of dertig families daar helpen, die niet het geld hebben om naar Nederland te vluchten.”

Goede reden om dus lokaal hulp te gaan bieden ! Daar kan dus niemand op tegen zijn.

18vti
Master
 Bericht 
R schreef:
Of denk je dat in oorlogshandelingen juist alle vrouwen en kinderen dood gaan alvoor de mannen (16-32) vluchten

Allemaal landverraders, opknopen zou ik zeggen :dag:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Vrijspraak na blunder; OM in hoger beroep

Het Openbaar Ministerie gaat in hoger beroep tegen de vrijspraak van een 31-jarige man die werd verdacht van betrokkenheid bij een brand in het asielzoekerscentrum in Winterswijk.

De brand vond plaats op 17 januari van dit jaar, maar het Openbaar Ministerie had zich in de tenlastelegging vergist en meldde 'omstreeks 17 januari 2016'. Omdat de pleegdatum niet klopt, besloot de rechtbank tot vrijspraak.

'Technisch gezien kunnen wij in hoger beroep en dat zullen we dan ook doen', vertelt een woordvoerder van het OM. 'En dan zorgen we dat de datum wel klopt.' Het Openbaar Ministerie had een celstraf geëist van 3 jaar, waarvan 1 jaar voorwaardelijk.

Wat voor debielen zitten er bij het OM?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Als ze het in hoger beroep rechtzetten vind ik het ook best.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Dan is hij al gevlogen.
Zal zo'n beetje de enige asielzoeker zijn die dit land verlaat en niet meer terugkomt.

Pagina 9 van 11 [ 520 berichten ]