» Openbaar » Media » Politiek, economie en overheid   

Pagina 10 van 13  [ 630 berichten ]
cocodee
Master
 Bericht 
Ik dacht dat er allemaal van die linksche randdebielen in de Utregse gemeente zaten, maar soms zijn ze in staat om zinnige beslissingen te nemen, dat wijf zit intussen in Engeland, dus de actiegroepen kunnen ook rustig blijven. 8)
Citaat:
Utrechtse vrouw met nikab terecht gekort op uitkering

Het dragen van een nikab is verboden tijdens het volgen van een werktraining. De gemeente Utrecht heeft terecht de bijstandsuitkering verlaagd van een vrouw die weigerde de gezichtsbedekking af te doen. Dat blijkt uit een uitspraak van de Centrale Raad van Beroep, die vandaag is gepubliceerd.
Mathijs Steinberger 09-05-17, 10:40 Laatste update: 10:51

De gemeente stuurde de vrouw in 2013 naar een werktraining om het vinden van een baan te bespoedigen, waarbij het gedrag op de werkvloer geleerd wordt. Ze is moslima en draagt een nikab die haar hele gezicht bedekt. Een nikab is verboden, omdat het de re-integratie belemmert. Een ambtenaar wees haar meerdere keren op die regel, maar de vrouw weigerde de nikab af te doen. Een hoofddoek, die wel is toegestaan, wilde ze niet dragen. De gemeente verlaagde daarop de bijstandsuitkering gedurende twee maanden.
Godsdienstvrijheid

De Centrale Raad van Beroep oordeelt dat het verbod om een nikab te dragen weliswaar een inbreuk vormt op het recht op godsdienstvrijheid, maar dat de gemeente een geldige reden heeft voor die inbreuk. Het is volgens de hoogste bestuursrechter aannemelijk dat in de huidige maatschappelijke context het dragen van een nikab belemmerend werkt bij het vinden van werk. ,,De kans dat appellante snel uitstroomt naar arbeid is als gevolg van het dragen van een nikab minimaal. Het onbedekte gezicht speelt een belangrijke rol in het contact tussen personen en vormt bij het verkrijgen van arbeid een belangrijk element in de besluitvorming’’, staat in het vonnis. De Centrale Raad van Beroep vindt dat de houding van de vrouw de gemeente onnodig geld kost.

De vrouw woont inmiddels in Engeland

http://www.ad.nl/utrecht/utrechtse-vrou ... ~aead1111/

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
De Telegraaf schreef:
Woningnood niet míjn probleem

Veertig Haagse asielzoekers zijn boos. De gemeente heeft ze ondergebracht in gloednieuwe woningen in de Vinex-wijk Ypenburg. Met een grote woonkamer, luxe badkamers en een fikse achtertuin. Eritreeër Samuel vindt zijn kamer echter ’net een cel’ en ook Syriër Khaled wil verhuizen. „De woningnood is toch niet mijn probleem?” De wethouder moet de boel nu sussen.

Stratenmakers zijn druk bezig om de klinkers weer in de stoep van de Koolwitjelaan te leggen. De stenen moesten eruit omdat er internet wordt aangelegd in de vijftien huizen die woningcorporatie Staedion er in februari heeft opgeleverd. Het huizenblok is het eerste van een nieuwbouwwijk die wordt ontwikkeld.

De Syrische statushouder Khaled heeft geen aandacht voor de vaklieden. Wel voor de rekening van Ziggo die bij het internetabonnement hoort. „Waarom moeten wij voor tv betalen, we hebben niet eens een televisie hier! Ik ga nu in het weekend bij een vriendin langs om daar te kijken, het is een goede manier om de taal te leren.”

Geen tv. Het is een van de vele klachten die de vluchteling opwerpt over het gloednieuwe huizenblok naast het zwembad in Ypenburg. Ook zijn Eritrese huisgenoot Samuel is verre van tevreden, ook al is hij nog maar net begonnen aan zijn inburgeringscursus. „Ik heb een piepklein kamertje. En niet eens een eigen toilet of douche, die moeten we op mijn verdieping met z’n vieren delen.”

De huizen, die men met z’n achten moet delen, tellen drie etages. Elke verdieping heeft een doucheruimte en iedere woning heeft een gemeenschappelijke ruimte en een keuken.

Het tweetal gaat ons voor de trap op naar de eerste verdieping, die veel ruimer blijkt dan hij van buiten oogt. Samuel toont zijn kamer, ongeveer drie bij vier en keurig gestoffeerd. Het is een kamer waar een student dolblij mee zou zijn. Zeker gezien de lage huur: 145 euro per maand, plus 60 euro voor gas, water, licht, internet en de huismeester en woonbegeleider. Samuel ziet dit heel anders. „Het is net een gevangeniscel. En het is gehorig”, zegt hij terwijl hij op de dubbelwandige muur klopt.

„Is het in Nederland niet verboden om mensen van boven de dertig die elkaar niet kennen zó bij elkaar te laten wonen?”, briest Khaled. Als we opmerken dat Hagenezen vele jaren moeten wachten voor een sociale huurwoning vrijkomt, en dat in de grote steden veel werkende jongeren een huis delen, bindt Khaled niet in. „Ik heb niet gevraagd om te wonen in een stad waar te weinig huizen zijn. Had me dan naar het noorden of oosten gestuurd, waar wel grotere huizen zijn.”

De Syriër wil dat niet in de laatste plaats omdat hij dan een hogere uitkering krijgt. Nu valt hij onder de kostendelersnorm, die het kabinet een paar jaar geleden introduceerde. In gezinnen waar meerdere mensen een uitkering krijgen, worden alle bewoners gekort. Zo krijgen de statushouders op Ypenburg 533 euro per maand, tegen 1333 euro voor een alleenstaande bijstandstrekker.

De bedoeling is dat mensen gestimuleerd worden om werk te zoeken. Maar Samuel en Khaled vinden dat er vooral uit blijkt dat zij ’tweederangs burgers’ zijn.

Hoewel niet alle bewoners ontevreden zijn, staan de twee niet alleen in hun protest: een kleine veertig van de 120 buren togen afgelopen vrijdag naar het stadhuis om een eigen huis te eisen. Khaled was al eerder geweest, om een petitie in te dienen. „Maar ze luisteren niet naar ons”, merkte hij. Het protest van de veertig maakt meer los: vrijdag komt verantwoordelijk wethouder Wijsmuller (Wonen) langs om met de statushouders te praten.

Hij zal echter de wensen van de statushouders niet kunnen inwilligen, waarschuwt zijn woordvoerder vast. „De kostendelersnorm is een landelijke wet.”

Het stadsbestuur heeft desondanks begrip voor de klachten. „Het is lastig om te starten in een nieuw land, en dat je dan ook nog eens minder bijstand krijgt.”

Toch is dit precies wat minister Blok (Wonen) beoogde met speciale bouwsubsidies voor nieuwbouw voor statushouders. Die zijn hier ook gebruikt. Dit geld is beschikbaar voor onzelfstandige woonruimtes met lage huren. Dat kost de overheid eerst geld, maar bespaart na de oplevering niet alleen bijstand, maar ook huurtoeslag.

„Het is een plek om een start te maken”, verduidelijkt de woordvoerder van wethouder Wijsmuller, „gebouwd in een periode dat Den Haag net als andere gemeenten ineens grote hoeveelheden statushouders moest plaatsen.”

De gemeenteraad is verdeeld. De PvdA, die samen met de VVD in het college zit, begrijpt de klachten wel. „Het is een kwetsbare groep, als die klaagt over gebrek aan privacy moet je dat serieus nemen”, vindt PvdA-fractievoorzitter Martijn Balster. Hij maakt zich ook druk over de korting op de bijstand. „Mensen moeten niet in de schulden belanden.”

De VVD liet vrijdag direct na het protest op de lokale omroep een heel ander geluid horen. „Bizar en zeer ongepast”, noemde fractievoorzitter Frans de Graaf de actie. Syriër Khaled is van die woorden niet onder de indruk. „Een woningtekort is niet mijn probleem.”

Wat een ondankbare honden. Oplossing is erg simpel. Terugsturen naar land van herkomst. :boos:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Teun, zing is mee joh.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Zo iemand vraagt om een reactie als "jouw vluchteling-status is niet ons probleem". :loco:

Walker
Master
 Bericht 
Karbargenbok
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Syriër Khaled is van die woorden niet onder de indruk. „Een woningtekort is niet mijn probleem.”

Dat jij meer verwacht had als tegenprestatie voor je 8 mille 'reisgeld' is ook niet ons probleem. Klaag maar bij de mensensmokkelaar.

18vti
Master
 Bericht 
Karbargenbok schreef:
Dat jij meer verwacht had als tegenprestatie voor je 8 mille 'reisgeld' is ook niet ons probleem. Klaag maar bij de mensensmokkelaar.

Heb nog wel wat leegstaande boerderij stallen in de buurt......mooi landelijk en ruim, veel toiletruimte, etc.
Komt dan wel een hek omheen tenzij die mannetjes zich laten castreren

Bussloo
Master
 Bericht 
Khaled schreef:
„Een woningtekort is niet mijn probleem.”

Voor jou 100 studenten die dolblij zouden zijn met zo'n kamer. Maar waar moet Khaled dan heen? Tja, dat is dan niet het probleem van die student.

Waarom moet ik nu ineens aan het sprookje van Piggelmee en het toovervischje denken?

Kami
Master
 Bericht 
Bussloo schreef:
Maar waar moet Khaled dan heen?

In huis plaatsen bij Groen Links stemmers, PvdA stemmers en het liefst bij D66 stemmers.

zadkine
Master
 Bericht 
Kami schreef:
In huis plaatsen bij Groen Links stemmers, PvdA stemmers en het liefst bij D66 stemmers.

Beter om eerst te beginnen met plaatsen bij kamerleden (ministers/staatssecretaris en Senaatsleden ook uiteraard) van die partijen, als zij allemaal "gasten" hebben bij de overige vertegenwoordigers van die partijen...provincies en gemeenten, daarna bij de overige leden zonder politieke functie en pas als die allemaal geen plek meer hebben bij hun stemmers.

cocodee
Master
 Bericht 
Ok, dus volgens Feitelijk moeten we ons hieraan aanpassen? :boos: :thumb_d:
Citaat:
Asielzoekers verkrachten 15-jarige in Oostenrijk, burgemeester wil asielzoekersopnamestop
Meisje meerdere malen op gruwelijk wijze door drie mannen verkracht, twee verdachten opgepakt
22-05-2017, 18:26 Tags: asielzoekers, Tulln

Het Oostenrijkse stadje Tulln, een pittoresk plaatsje aan de Donau, weigert nog langer vluchtelingen en asielzoekers op te nemen sinds de verkrachting van een 15-jarige inwoonster van de stad vorige maand door hoogstwaarschijnlijk drie asielzoekers. De burgemeester besloot tot een opnamestop van alle vluchtelingen en asielzoekers, volgens eigen zeggen totdat deze verkrachtingszaak grondig is onderzocht, zo melden Oostenrijkse media.

Burgemeester Peter Eisenschenk (ÖVP) benadrukt dat het geenszins de bedoeling is om hiermee alle 157 in Tulln aanwezige asielzoekers verdacht te maken. De burgemeester zegt altijd veel te hebben gedaan voor vluchtelingen en zal zo spoedig mogelijk met het Rode Kruis, de provincie en de Oostenrijkse COA om de tafel gaan zitten om de problemen te bespreken.

“Voor mij bestaat alleen zero tolerance tegen criminele asielzoekers die hun recht op opvang misbruiken. Voor de criminelen die dit hebben gedaan zal alles wat wettelijk mogelijk is worden ingezet. Maar voor de asielzoekers die hier al zijn en niets hebben gedaan gaat de zorg gewoon door als altijd. De onschuldigen zullen niet lijden onder de schuldigen”, zo liet burgemeester Eisenschenk eerder weten.

Ondanks dat er inmiddels twee verdachten zijn aangehouden weigert de politie ook maar iets over de afkomst van de verdachte te zeggen. De Oostenrijkse politie heeft zich echter vanaf het begin van het onderzoek geconcentreerd op asielzoekers en heeft van 57 plaatselijke azc-bewoners DNA afgenomen. Media gaan er van uit dat de opgepakte verdachten ook asielzoekers zijn.

Het slachtoffer werd ’s avonds op weg naar haar ouderlijk huis achtervolgd door drie mannen. Ze werd vastgehouden en door twee mannen verkracht, terwijl een derde zijn hand over haar mond had gelegd. Nadat ze zich had weten los te worstelen kon ze vluchten om even later weer te worden gegrepen en weer te worden verkracht. Volgens de politie werd het meisje verkracht op een voetbalveld en in de tuin van een huis.

http://nieuws.tpo.nl/2017/05/22/asielzo ... pnamestop/

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
cocodee schreef:
dus volgens Feitelijk

Dat was een ander onderwerp toch? Het wordt vrij ingewikkeld nu.

18vti
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Ok, dus volgens Feitelijk moeten we ons hieraan aanpassen?

Lijkt mij van niet, dit terzijde

VTEC_Driver
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Ondanks dat er inmiddels twee verdachten zijn aangehouden weigert de politie ook maar iets over de afkomst van de verdachte te zeggen.

Als het rasechte Ootenrijkers waren dan had men dat al lang vermeld, door het juist niet bekend te maken weet iedereen dat het asielzoekers zijn.

Kunnen onze zangeressen aub daarheen om een fijn lied te zingen voor de 'vluchtelingen'?

Kenji
Master
 Bericht 
Had me dan naar het noorden of oosten gestuurd

Is Syrië ver genoeg naar het oosten?

cocodee
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Dat was een ander onderwerp toch?

Hetzelfde onderwerp, ander topic. :thumb:
Feitlelijk beweerde ondubbelzinnig dat WIJ ons maar aan moeten passen, hij maakte alleen niet helemaal duidelijk waar je de lat zou moeten leggen, wellicht kan hij dat alsnog doen om alle twijfel weg te nemen? :D

Feitelijk
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Ok, dus volgens Feitelijk moeten we ons hieraan aanpassen?

Nou nee he. Eigen verkrachters eerst natuurlijk.

cocodee schreef:
Feitlelijk beweerde ondubbelzinnig dat WIJ ons maar aan moeten passen

Ik zou je kunnen aanraden terug te lezen maar dat haalt weinig uit. Dus dan maar een :thumb_d: @ quasionopzettelijke typevfout.

cocodee
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Ik zou je kunnen aanraden terug te lezen maar dat haalt weinig uit.

Citaat:
Hier in Nederland zijn we tolerant, dat is nou eenmaal de cultuur. Bevalt het je niet dan rot je maar op.

De laatste quote laat weinig aan verbeelding over ljikt me zo, of was het weer de een of andere kriptiese variant van je?
Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
De laatste quote laat weinig aan verbeelding over ljikt me zo, of was het weer de een of andere kriptiese variant van je?

Haha. Domme jongen.

cocodee
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Haha. Domme jongen.

Jaja, inhoudelijk een best antwoord, try harder! :D

Feitelijk
Master
 Bericht 
Man, ik heb jullie de hele discussie aan het lijntje gehouden en in een prachtige boog tot dat stukje hypocrisie geleid. Dat je dat niet leuk vindt snap ik, dat je het niet ziet is vermakelijk, maar dat je het nu hier gaat gebruiken om mij dingen aan te wrijven is zielig.
Ik hou er mee op want als het paard dood in de hoek ligt heeft het met sport niets te maken.

Bussloo
Master
 Bericht 
Helaas is de cultuur in Nederland vaak "Eigen tolerantie eerst!"
Als ze het nu nog niet zien...

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Toename bijstandsuitkeringen door 'nieuwe Nederlanders'

Het aantal bijstandsgerechtigden is in het eerste kwartaal gestegen tot 474.000. Dat zijn er 15.000 meer dan een jaar eerder. Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) is het aantal bijstandsontvangers met een niet-westerse migratieachtergrond toegenomen.

Het aantal bijstandsontvangers met een Nederlandse of westerse achtergrond nam juist af. Eind maart lag dat aantal bijna 4000 lager dan een jaar eerder. Het was het tweede kwartaal op rij dat deze groepen minder bijstandsgerechtigden tellen.

De groep bijstandsontvangers met een niet-westerse migratieachtergrond groeide met ruim 19.000 tussen maart 2016 en maart 2017. Het gaat voor een aanzienlijk deel om mensen die asiel hebben aangevraagd en een verblijfsvergunning hebben. Daaronder zijn veel Syriërs, maar ook Eritreeërs.

Nauwelijks daling
Hoewel de economie op stoom is, daalt het aantal bijstandsgerechtigden onder mensen met een Nederlandse afkomst dus nauwelijks. ,,Dat verrast mij niet'', zegt Bernard Drost van arbeidsbemiddelaar Ferm Werk tegen de NOS. ,,Bij een groeiend aantal vacatures zie je ook altijd een groeiende groep nieuwkomers op de arbeidsmarkt.''

En dan zijn bijstandsgerechtigden vaak in het nadeel, meent Drost. ,,De concurrentie neemt dus toe op de arbeidsmarkt. Dat is vaak ongunstig voor mensen die al wat langer in de bijstand zitten. Vooral in de ICT en techniek zie je dan een kloof tussen wat er gevraagd wordt en wat de mensen kunnen.''

Een andere oorzaak van het stijgende aantal bijstandsgerechtigden heeft te maken met wijzigingen in de arbeidswetgeving. Meer mensen komen daardoor sneller van bijvoorbeeld een WW-uitkering in de bijstand terecht.

19.000 Gelukszoekers leven van ons geld. :boos: :boos:

Kami
Master
 Bericht 
'Maar' 19.000 zou ik zeggen, nog 19K teveel, maar ik had meer profiteurs verwacht.
En die eritreers, ze moeten eens stoppen om dat volk binnen te laten.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Kami schreef:
Daarvan zijn een stuk of 3 genoeg toch, om de marathons te winnen.

A4
Master
 Bericht 
Kami schreef:

Daar denkt een kleine 90% van de bevolking anders over gezien de verkiezingsuitslag op 15 maart.

zadkine
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
19.000 Gelukszoekers leven van ons geld.

Dit is geen rekenwerk meer , ik verwacht beter......
19000 EXTRA gelukszoekers leven sinds vorig jaar van ons (belasting) geld.

Uiteraard verwijs ik ook terug naar mijn eerdere pleidooi om alle binnenkomers vanaf dag 1 een werkvergunning te geven en verder geen enkele uitkering van overheidswege. Hooguit , in natura dus, een bed (onder tentdoek), douche ruimte en een eenvoudig doch voedzaam maal dagelijks conform de Brusselse BedBadBrood eisen.

cocodee
Master
 Bericht 
Nah, in Luton (UK), durven een aantal waaghalzen de straat op te gaan om te protesteren tegen het Mosselisme, werden uiteraard acuut bedreigd, maar daar werden ze tenminste niet in de boeien geslagen, zoals hier natuurlijk wel zou gebeuren... :[
Link

Intussen heeft een Amsterdamnedse slethouder de uitspraak gedaan dat er nog meer parasieten moeten komen. :loco:
Link

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Wat zou het fijn zijn om eens een dag nieuws te hebben zonder moslimgezeik erin. Wanneer is dat voor de laatste keer geweest? Ergens in 1990?

ceriadwen
Master
 Bericht 
ik hoop echt dat het AZC in Bunschoten niks met die vermoorde meisjes van doen heeft. Ik weet niet of het goed blijft gaan in Nederland dan........

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Laten we geen voorbarige conclusies trekken, het is überhaupt nog niet bekend wat er op het industrieterrein is aangetroffen. Politie durft niets te zeggen vanwege "onderzoek".

Maar dat het er gezellig aan toe gaat in de regio daar; 12-jarig-meisje-achtervolgd-in-soest is wel duidelijk.

ceriadwen
Master
 Bericht 
nu net een melding dat er een meisje van 15 vermist wordt in Zaltbommel..........

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Er zijn dagelijks/wekenlijks vermissingen die de media nimmer halen.

cocodee
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
nu net een melding dat er een meisje van 15 vermist wordt in Zaltbommel..........

Die is gelukkig weer boven water, maar het is intussen wel bevestigd dat het ene lichaam van Savannah is...
En daar in de buurt is ook een zwarte Polo gespot met 2 mannen erin.

Walker
Master
 Bericht 
Vannacht zijn 2 minderjarige verdachten opgepakt. Zaken lijken vooralsnog los van elkaar te staan:

http://www.nu.nl/binnenland/4745814/arr ... redirect=1

Arrestaties in onderzoeken naar dood Romy en Savannah
Foto: ANP
Gepubliceerd: 05 juni 2017 11:53 Laatste update: 05 juni 2017 12:08

De politie heeft zondagnacht twee minderjarige jongens aangehouden in de onderzoeken naar de dood van twee vermiste meisjes.

Volgens de politie lijkt het te gaan om twee afzonderlijke zaken.

In het onderzoek naar de dood van de 14-jarige jarige Romy uit Hoevelaken is een jongen uit de gemeente Ede aangehouden. Hij werd in de nacht van zondag op maandag opgepakt.

De 14-jarige jongen wordt verdacht van betrokkenheid bij haar dood. De jongen zit vast en wordt maandag verhoord.
Binnenland
Zie ook: Politieonderzoek op vindplaats Savannah (14) nog gaande
Savannah

De politie heeft in dezelfde nacht een 16-jarige jongen uit de gemeente Den Bosch opgepakt voor de dood van Savannah, de 14-jarige die een tijd werd vermist. Haar lichaam werd zondagochtend gevonden in Bunschoten.

De families van de meisjes zijn ingelicht over de aanhoudingen. De politie heeft op elk onderzoek een rechercheteam gezet.

WimLex
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
En daar in de buurt is ook een zwarte Polo gespot met 2 mannen erin.

er zijn zelfs fotos van
Afbeelding

zandbak
Master
 Bericht 
telegraaf schreef:
Vrouw lokt ’aanrander’ in de val

Hoorn - Een 28-jarige vrouw uit Hoorn heeft een Somalische asielzoeker die ervan wordt verdacht haar op gewelddadige wijze te hebben aangerand en bijna gewurgd zelf met een geniale list opgespoord.

Mohammed M. (28) zit inmiddels vast en staat vrijdag voor de rechter.

Aan de aanrandingszaak is nauwelijks ruchtbaarheid gegeven. Het incident vond plaats in oktober. Een week na de nachtelijke aanval op de vrouw kon ze de politie al vertellen waar haar belager woonde. Hij had haar telefoon gestolen en via een app was te zien waar die zich bevond.

De man bleek bovendien op een chatsite actief naar vrouwen op zoek te zijn. Daar gebruikte hij haar profiel voor, zodat hij gesprekken kon voeren met biseksuele of lesbische vrouwen.

Toen de vrouw uit Hoorn zich in december voordeed als een andere vrijgezelle vrouw, hapte de Somaliër toe en stuurde haar een selfie. De Hoornse herkende haar aanvaller meteen.

Na wederom de politie te hebben benaderd, werd de man in februari opgepakt. In de tussentijd heeft Mohammed M. een verblijfsvergunning gekregen.

Justitie bevestigt de rol van de vrouw bij de arrestatie en zegt dat er een volledige dna-match is.

Verblijfsvergunning ontnemen en terugschoppen naar eigen land?

bruintje beer
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
oktober. Een week na de nachtelijke aanval op de vrouw kon ze de politie al vertellen waar haar belager woonde.
..en dan meer dan 3 maanden later eindelijk actie van de popo :[
zandbak schreef:
Verblijfsvergunning ontnemen en terugschoppen naar eigen land?
Bij Scheveningen de grens over.

zandbak
Master
 Bericht 
Ik weet nog wel een goede piloot uit Argentinië :[

Christafari
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
ik hoop echt dat het AZC in Bunschoten niks met die vermoorde meisjes van doen heeft. Ik weet niet of het goed blijft gaan in nl

Het gaat al niet goed in Nederland! Daarom hoop ik juist wel dat een AZC er mee te maken heeft. Gaan er misschien weer wat ogen open.

R
Master
 Bericht 
bruintje beer schreef:
post4374286.html#p4374286 schreef: oktober. Een week na de nachtelijke aanval op de vrouw kon ze de politie al vertellen waar haar belager woonde. ..en dan meer dan 3 maanden later eindelijk actie van de popo :[

Het is zelfs vele malen erger zoals het in het artikel beschreven staat, ze is in december maar zelf rechercheur geworden en heeft hem op een chatsite gevonden. Daarna heeft nog 'enige tijd' (..) geduurd tot de arrestatie.

Ben benieuwd hoeveel meer aanvallen hiermee zijn opgelost. Van de periode oktober t/m februari.

A4
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Gaan er misschien weer wat ogen open.

In Nederland zullen er nooit ogen open gaan. Zie de verkiezingsuitslag van 15 maart. 13% stemt op een partij die verandering wil op dit vlak. 87% van NL vindt het dus wel prima hoe het nu allemaal gaat.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Zijn allemaal incidentjes waarmee de islam en asielzoekers niks te maken hebben. Staat allemaal los van elkaar. Jullie rechts hatende racisten moeten niet alles gelijk zo negatief zien[/groenlinks]

Christafari
Master
 Bericht 
Nou, dan zullen wij ons moeten schikken aan die groep, A4. Daarom ben ik ook niet meer zo onder de indruk van aanslagen en berichten over riftuig en ramadan-rellen om maar eens wat te noemen. Het is blijkbaar nog niet genoeg.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Daarom ben ik ook niet meer zo onder de indruk van aanslagen en berichten over riftuig en ramadan-rellen om maar eens wat te noemen. Het is blijkbaar nog niet genoeg.

+1. Het doet mij helemaal niets meer.

A4
Master
 Bericht 
+1. Het doet mij helemaal niets meer.

Ja en nee. Nee, omdat ik ben afgestompt en omdat ik vind dat dit land een regering verdient waarop het zelf gestemd heeft (m.a.w. laat het maar mislopen). En ja ik maak me ook wel eens zorgen, omdat ik denk dat we aan het afglijden zijn. Niet van het ene op het andere moment, maar over pak hem beet 15 a 20 jaar ken je dit land niet meer terug. Dan heeft de generatie van 13-20 jarige pareltjes van nu ook weer een nieuwe generatie op de been gezet en dan kun je je lol echt op. Ze fokken 2x zo hard als wij, dus er komt een punt (en dat punt is in sommige steden nu al bereikt) dat we er letterlijk bij in wonen.
Ik maak me oprecht zorgen over onze 2 eigen kinderen, in wat voor land leven zij over 20 jaar? Afgelopen weekend weer een hele emigratie discussie gehad met mijn vriendin. Dit keer begon zij erover. De kinderen zijn nu nog klein en gaan nog niet naar school, dus nu zou het moment zijn om een dergelijke keuze te maken.
Maar waar moet je heen? Waar is het beter? Het gras lijkt vaak groener bij de buren, maar is dat wel zo? In Europa zou ik werkelijk niets weten waar het beter zou moeten zijn. Frankrijk en Duitsland hebben dezelfde (zo niet méér) problemen. Ik denk dat Zwitserland of Australië opties zijn. Vragen, vragen, vragen.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Tja..met mijn 19 jaar denk ik ook weleens na hoe het eruit zal zien over 40 jaar. Op huidig tempo met de linkse figuren die moslims vrij spel geven om zich overal in te mengen denk ik dat we straks in een moslimland leven waar de Nederlanders zich moeten aanpassen aan de gebruiken van hun. Dat zie je nu al gebeuren. Meisjes die geen rokjes meer mogen aandoen op sommige scholen omdat dat aanstootgevend is voor de moslims. Homo's die in elkaar worden gemept omdat het niet binnen hun geloof past etc.
En de groenlinks rechters doen er niks tegen, krijg je nog op je kop ook dat je rokje idd te kort was.

Engeland;
'Londen: Vorige week liep een in een ISIS vlag gewikkelde moslim met een kind op zijn schouders, dat met een klein ISIS vlaggetje zwaaide, bij de Big Ben. De politie liet hem ongemoeid omdat ISIS ‘geen verboden groepering’ zou zijn.'

A4 schreef:
n Europa zou ik werkelijk niets weten waar het beter zou moeten zijn

qua moslims oost europa. Hongarije, Polen etc. Daar is het sociale stelsel een stuk minder maar qua asielzoekers en moslims..zie je niet zoveel daar.

A4 schreef:
Ik denk dat Zwitserland of Australië opties zijn. Vragen, vragen, vragen.

IJsland :[

A4
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Vrouw lokt ’aanrander’ in de val

Omdat de politie geen ene reet heeft gedaan. Wat een land :schudnee:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Hij staat vrijdag voor de rechter, dan krijgt ie te horen dat ie 60 uur werkstraf krijgt of iets in die trant. Dit land is een lachtertje voor verkrachters, aanranders, doodrijders, zware criminelen.

cocodee
Master
 Bericht 
Dave schreef:
dan krijgt ie te horen dat ie 60 uur werkstraf krijgt of iets in die trant.

Denk je? :schudnee: Zijn AFA advocaat zal wel aanvoeren dat hij bij zijn aankomst niet is gewezen op het feit dat verkrachting en moord hier niet is toegestaan, en de GL/D666 rechter zal daarin meegaan, en hem vervolgens niet alleen vrijspreken, maar ook een flinke schadevergoeding toekennen.
Tot overmaat van ramp zal die vrouw ook nog eens veroordeeld worden voor stalking, en het uitvoeren van illegale opsporingsactiviteiten, resulterend in een schadevergoeding aan haar belager... :fp: :loco:

Pagina 10 van 13 [ 630 berichten ]