» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector   

Postingstijd interval gedetecteerd van 68.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 46 berichten ]
tqam
Die hard
 Bericht 
Wat een stunt zeg, rij ik over de A50 richting Arnhem en ik rij ik een Vectra met kenteken 25-NJ-NF voorbij en realiseerde mij dat het een onopvallende Politie Auto was. De Blauwe Vectra passeerde ik boven op de brug waar mij Stinger ventura altijd begint te piepen voor de rij signalisering. Ik had de laatste tijd de stinger toch vaak uit staan maar kwam gisternavond laat terug uit Amsterdam en was snel met mijn vectra 2.2 dus vergeet hem uit te doen. Nou ik snel mijn stinger uitgezet tijdens het rijen maar het was al te laat. De stinger was helemaal weggebouwd achter het dashboard dus was niet te zien. D.m.v. een knop op mijn stuur ( combinatie van de Radio en CD knop te gelijk in te drukken ) zette ik hem uit. Nou pakt hij 2 vliegen in een klap. Hij nestelde zich tussen mij en mijn voorganger en nam ons alle twee mee.

Zag het bord VOLGEN POLITIE maar voor hadden ze hem ook aangezet om die wagen wegens het overschijden van een verdrijvingsvlak te pakken.

Nou werd hij wel erg boos op mij omdat ik het bleef ontkennen dat ik een radar dector had. Ik vroeg hem wat de verdenking was en of hij het kon aantonen door het geluid van de RDD te laten horen. Maar ja hij stond uit :) Ik wees hem erop dat hij zonder verdenking niet mocht kijken in mijn auto en dat ik ook de moter kap niet zou opendoen. Ja toen was hij boos en begon te schreeuwen. Nou bleef ik heel koel en dacht ach ik doe er een schepje bovenop.

Ik zei ik praat rustig tegen je dan verwacht ik ok dat je dat tegen mij doet en toonde hem mijn Perskaart.

Oeps toen werd hij nog linker, jullie journalisten zetten ons altijd onder druk. Toen ik hem de naam noemde van mijn baas ( een welbekend dagblad :) :) flipte hij bijna.

Ach het is een spel en toen hij dreigde mijn auto inbeslag te nemen dacht ik ach ze hebben gewonnen. Alleen de unit heb ik door een garage bedrijf moeten uitbouwen want hij was zo goed weggebouwd dat ik de helft van mijn dashbord moeste verwijderen.

Ik mocht wel gewoon doorrijden met Antenne en Detector maar mijn deel 1 werd in beslag genomen en kreeg ik terug als ik de spullen inleverde.

Maarja een dector kwijt een boete erbij maar een DSI besteld :)

Raymond
Master
 Bericht 
Als je de antenne in gaat leveren, doe er dan even een kopie van het aankoopbewijs van de DSI bij...

mystudio
Pro
 Bericht 
Als jij bij een landelijk dagblad werkt en je hebt bovendien een perskaart, ben ik blij dat ik nooit stukken van je lees. Communicatief ben je natuurlijk volslagen een nerd, taaltechnisch een 0, dus, ik vraag me af of je ons hier niet wat op de mouw spelt........

mehn
FS Meldingen
 Bericht 
mystudio schreef:
Als jij bij een landelijk dagblad werkt en je hebt bovendien een perskaart, ben ik blij dat ik nooit stukken van je lees. Communicatief ben je natuurlijk volslagen een nerd, taaltechnisch een 0, dus, ik vraag me af of je ons hier niet wat op de mouw spelt........

Met dt :wink:

tqam
Die hard
 Bericht 
mystudio schreef:

Ben Fotograaf en typ dit snel terwijl ik foto's aan het bewerken ben

Raymond
Master
 Bericht 
mystudio schreef:

Communicatieve vaardigheden scoren bij jou ook niet zo hoog volgens mij.

mystudio
Pro
 Bericht 
mehn schreef:
mystudio schreef:

Sinds wanneer???? :o Is wel héééééél bijzonder dan..........

mehn
FS Meldingen
 Bericht 
mystudio schreef:
mehn schreef:
mystudio schreef:

Het gezegde is "iemand iets op de mouw spelden", dus een d moet er zeker in :roll:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Werkwoord is spelden, stam is speld, en dan de vervoeging +t omdat je "je" gebruikt. Net als met "jij wordt".

"Jij spelt" kan trouwens wel hoor, maar dan betekent het weer iets compleet anders... Heeft hier dan weer wel mee te maken :lol: :biertje:

mystudio
Pro
 Bericht 
Jij zou best wel eens heel erg gelijk kunnen hebben...........!

Shame on me met mijn grote mond............ :nono:

(Word kent het verschil niet tussen spelt en speldt........is voor Word blijkbaar ook lastig..... :D )

doggy
Respect
 Bericht 
mehn schreef:
mystudio schreef:
mehn schreef:
mystudio schreef:

Het gezegde is "iemand iets op de mouw spelden", dus een d moet er zeker in :roll:

Hahaha, reken maar!! :thumb:

Mister Fox
Respect
 Bericht 
Wat een gepruDs... ( ja met een D ja.)

Gepruds over een d en een t......... :zzz:

Brakefire
FS Getrouwd
 Bericht 
tqam schreef:
Ach het is een spel en toen hij dreigde mijn auto inbeslag te nemen dacht ik ach ze hebben gewonnen.

Als dat ding zo goed verstopt zat: Waarom heb je hem niet lekker laten zoeken? Ik had gezegd dat ik vermoed dat het de auto geweest is die over het verdrijvingsvlak reed. "Ik weet nix van een RD, u mag rustig zoeken hoor..."

Gast 100
Master
 Bericht 

Raymond schreef:
mystudio schreef:

Communicatieve vaardigheden scoren bij jou ook niet zo hoog volgens mij.

Ja, vrientelijk is anters...

tqam
Die hard
 Bericht 
Brakefire schreef:
tqam schreef:
Ach het is een spel en toen hij dreigde mijn auto inbeslag te nemen dacht ik ach ze hebben gewonnen.

Als dat ding zo goed verstopt zat: Waarom heb je hem niet lekker laten zoeken? Ik had gezegd dat ik vermoed dat het de auto geweest is die over het verdrijvingsvlak reed. "Ik weet nix van een RD, u mag rustig zoeken hoor..."

Ja ze dreigde de auto in beslag te nemen en ja met werken verdien ik meer. Dus ze keken onder de moter kap en ja dan zie je de antenne duidelijk zitten. Maar zelfs toen keek hij erover heen of deed alsof.

Sprak net een bekende Radio DJ bij wie ook de Stinger in beslag is genomen in 2004. Die zaak is in Febr voorgekomen en heeft verweer gevoerd en die zaak is aangehouden. De zaak staat nog niet op de rol dus net of ze niet durven. Anker advocaten houden zich ermee bezig dus misschien toch binnenkort positief nieuws.

Alexander-
Die hard
 Bericht 
tqam schreef:
Sprak net een bekende Radio DJ bij wie ook de Stinger in beslag is genomen in 2004. Die zaak is in Febr voorgekomen en heeft verweer gevoerd en die zaak is aangehouden. De zaak staat nog niet op de rol dus net of ze niet durven. Anker advocaten houden zich ermee bezig dus misschien toch binnenkort positief nieuws.

Rick wordt zover ik weet ook door Martijn geholpen bij z'n rechtzaak...

dikkydik
Master
 Bericht 
Maar wat zijn nou de gevolgen als jij geweigerd had mee te werken?
Je geeft geen toestemming om onder de kap te kijken.

Is het waar dat ze een auto op basis van een piepje in beslag mogen nemen?
En als het mag, hoe lang wordt je auto dan in beslag genomen?

tqam schreef:
Wat een stunt zeg

Nou. Je bent een detector lichter, wat een stunt zeg. :roll:

Matthijs
Master
 Bericht 

Je kan ook je auto laten herkeuren, kost 95,- euro maar je houdt je RD wel.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
tqam schreef:
Brakefire schreef:
tqam schreef:

Ja ze dreigde de auto in beslag te nemen en ja met werken verdien ik meer. Dus ze keken onder de moter kap en ja dan zie je de antenne duidelijk zitten. Maar zelfs toen keek hij erover heen of deed alsof.

Sorry, maar ik hou me met die zaak bezig. Anker en Anker hebben er niets mee te maken, en inderdaad staat die zaak, ondanks herhaaldelijk herinneringen van de DJ, nog steeds niet op de rol.

De 28ste doe ik een andere zaak.

tqam
Die hard
 Bericht 
dikkydik schreef:
Maar wat zijn nou de gevolgen als jij geweigerd had mee te werken?
Je geeft geen toestemming om onder de kap te kijken.

Is het waar dat ze een auto op basis van een piepje in beslag mogen nemen?
En als het mag, hoe lang wordt je auto dan in beslag genomen?

tqam schreef:
Wat een stunt zeg

Nou. Je bent een detector lichter, wat een stunt zeg. :roll:

Nee ze kunnen beslag leggen op de auto, dat mogen ze.
Ze doorzoeken de auto en je bent men toch kwijt.
Even lastig maken is toppie. Ach lekker de politie jennen is veel leuker.

Geld is maar geld, lol trappen is veel leuker

garco
Master
 Bericht 
mystudio schreef:
Jij zou best wel eens heel erg gelijk kunnen hebben...........!

Shame on me met mijn grote mond............ :nono:

(Word kent het verschil niet tussen spelt en speldt........is voor Word blijkbaar ook lastig..... :D )

Ik vond het op zich wel een leuke woordspeling.
Met verkeerd spellen iemand iets op de mouw spelden

Raymond
Master
 Bericht 
Dit wordt toch niet zo'n kinderachtig forum dat we over spelfouten van anderen gaan beginnen of wel?

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Raymond schreef:
Dit wordt toch niet zo'n kinderachtig forum dat we over spelfouten van anderen gaan beginnen of wel?

Dat is het al lang. :roll:
Trouwens, ik vind het wel geestig als iemand een andere forummer "taalkundig een 0" noemt en in de volgende zin een mooie spelfout maakt :lol:
Wie de bal kaatst...

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
tqam schreef:
Brakefire schreef:
tqam schreef:

Gewoon volhouden dunkt me, zeker omdat het allemaal zo goed was weggewerkt en er dus meer voertuigen in de buurt waren en nu geen signaal klonk, maar ja, je bepaalt (d/t?) zelf je eigen prioriteiten.

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Raymond schreef:

Dat roep ik al jaren hier.

Marius
Die hard
 Bericht 

tqam schreef:
Maarja een dector kwijt een boete erbij

en een kruisje achter je naam.
Vraag je hoofdredacteur of het artikel in de krant mag.

Raymond
Master
 Bericht 
Zeiken over spelfouten is zoooo 1978....

mystudio
Pro
 Bericht 
Wel, aangezien ik daarmee begonnen ben, hoor ik hiervoor nu ook de verantwoordelijkheid te nemen. En zo zie je maar, een voorbarige reactie zoals de mijne heeft weinig zin en leidt tot niks (het gebeurt overigens teveel op dit forum, heb ik het idee, maar, dat is voor mij natuurlijk geen excuus). Ik werd getriggerd door het verhaal van tqam, waarin hij beweerde bij een welbekend landelijk dagblad te werken. Mijn voorbarige conclusie daaruit was dat hij dan wel erg slordig schreef voor een journalist, maar, zie hier, mijnheer is fotograaf. Het in twijfel trekken van zijn verhaal door mij was dus ongefundeerd en, achteraf, gestoeld op niks.

Hoe dan ook, stom stom stom, en ik bied hierbij dan ook openlijk mijn excuses aan. Flitsservice hoort bovendien niet het forum te zijn waarin met het Groene Boekje gaat bespreken, bovendien zou het bespreken daarvan inmiddels een eindeloze discussie gaan worden……….

Bouwe
Master
 Bericht 
Fortuynlijk schreef:
Raymond schreef:

Dat roep ik al jaren hier.

Dan ga je je oud voelen. O:)

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
mystudio schreef:
Hoe dan ook, stom stom stom, en ik bied hierbij dan ook openlijk mijn excuses aan.

:thumb:

Marius
Die hard
 Bericht 

mystudio schreef:
het Groene Boekje

Onbekendheid met het GB zegt niet alles over iemand, maar toch..
Net zoals de leeftijd.

tjerkpolle
Respect
 Bericht 

Buiten als deze spellingsfouten shit....

even iets belangrijks....

Had je eigenlijk een RDD filter of niet? Want dat is met niet duidelijk....

en nog even een stukje uit de laatste AUTOVISIE

=============================
De website flitsservice.nl meldt een goedwerkende remedie te hebben ontwikkeld tegen de radardetektordetektor, waarmee de politie detektorbezitters opspoort. Het apparaat filtert de lekstraling van de detektor weg. Na tests blijkt het illegale apparaat amper opspoorbaar. De toepassing - feitelijk een extra omhulsel - kost 110 euro.

Autovisie deel 21 2005

:thumb: :thumb:

tqam
Die hard
 Bericht 
tjerkpolle schreef:
Buiten als deze spellingsfouten shit....

even iets belangrijks....

Had je eigenlijk een RDD filter of niet? Want dat is met niet duidelijk....

en nog even een stukje uit de laatste AUTOVISIE

=============================
De website flitsservice.nl meldt een goedwerkende remedie te hebben ontwikkeld tegen de radardetektordetektor, waarmee de politie detektorbezitters opspoort. Het apparaat filtert de lekstraling van de detektor weg. Na tests blijkt het illegale apparaat amper opspoorbaar. De toepassing - feitelijk een extra omhulsel - kost 110 euro.

Autovisie deel 21 2005

:thumb: :thumb:

Nee geen RDD filter

tqam
Die hard
 Bericht 
Hoe lang duurt het trouwens voordat je een PV binnen hebt?
Nog steeds niets mogen ontvangen :)

Staat er een termijn voor :)

tha steef
Master
 Bericht 
ik geloof dat ze na 2 jaar nog met brieven van het CJIB mogen komen... maar wacht ff af wat de rest hier te roepen heeft!

Ondertussen wel een filter besteld voor je nieuwe?
of een DSI?

Tukker_Pat
FS Juridisch
 Bericht 
Je bedoeld de beschikking of transactie voorstel. Het PV wordt standaard nooit opgestuurd. Beschikking binnen 6 maanden (wordt als redelijk ervaren), transactie óf dagvaarding binnen 2 jaar ná pleegdatum.

Forza!
Master
 Bericht 

Raymond schreef:
Zeiken over spelfouten is zoooo 1978....

Kon jij toen al lezen ;)

Wel een mooi verhaal toch, je moet een beetje lef hebben. Aleen weigeren om te laten kijken, als ie toch zo goed is weggebouwd was geen slimme aktie.
Gewoon glashard ontkennen, verbaasd doen en aan het twijfelen brengen, zit de detector dan goed weggestopt dan vindt die ene agent em zo vlug niet en zal je misschien het voordeel van de twijfel geven. Vindt ie em wel dan wordt ie wrs boos omdat je hebt staan liegen maar da's niet verboden, je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling ;)

En typos maak ik om de haverklap. probeer ze achteraf te corrigeren. :(

Jurjen
FS medewerker
 Bericht 
Kun je niet ergens een goedkoop dingetje opscharrelen?
Of misschien een garagedeuropener?

victor65
Die hard
 Bericht 

Daar is het nu een beetje laat voor: dit verhaal speelde zich af in oktober 2005...

Jurjen
FS medewerker
 Bericht 
Zie het nu pas :-?

King-Leo
Master
 Bericht 
tqam Ik wees hem erop dat hij zonder verdenking niet mocht kijken in mijn auto en dat ik ook de moter kap niet zou opendoen.

tqam Dus ze keken onder de moter kap en ja dan zie je de antenne duidelijk zitten. Maar zelfs toen keek hij erover heen of deed alsof.

Heb je nou wel of niet de moter kap open gedaan?

bx gek
Master
 Bericht 
En je mag ook bij andere topics kijken en reageren :wink:

tqam
Die hard
 Bericht 
King-Leo schreef:
tqam Ik wees hem erop dat hij zonder verdenking niet mocht kijken in mijn auto en dat ik ook de moter kap niet zou opendoen.

tqam Dus ze keken onder de moter kap en ja dan zie je de antenne duidelijk zitten. Maar zelfs toen keek hij erover heen of deed alsof.

Heb je nou wel of niet de moter kap open gedaan?

Ja en hij zag hem niet :)
was ook goed weggewerkt :)

tqam
Die hard
 Bericht 
Tukker_Pat schreef:
Je bedoeld de beschikking of transactie voorstel. Het PV wordt standaard nooit opgestuurd. Beschikking binnen 6 maanden (wordt als redelijk ervaren), transactie óf dagvaarding binnen 2 jaar ná pleegdatum.

Heb nog geen PV nog transactie gehad
Is nu 6 zo'n 5 1/2 maand

garco
Master
 Bericht 
Mogen ze 2 jaar over doen...

tqam
Die hard
 Bericht 
Heb vandaag mijn transactie binnen 250 euri.

Wat eisen ze bij de rechter als je niet ingaat op het transactie voorstel?
Heeft iemand daar iets van gehoord.

Moet het even afwegen.
1 dag niet werken op en neer van Brabant naar Arnhem etc etc

Pagina 1 van 1 [ 46 berichten ]