» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 876.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 18 berichten ]
Sonic
Nieuwkomer
 Bericht 

Hallo allemaal!

Ik ben van plan om een nieuwe radar detector aan te schaffen. Ik heb nu een oude stinger + filter, maar ik wil af van de filter en er een aanschaffen die "standaard" niet meer te detecteren is.

Nu las ik op de site van radarbusters het volgende:
# Remote mounted detector (all hardware included)
# LED display mounts in your dash - includes a trim package
# Front and rear laser sensor for full laser detection
# Complete VG-2 immunity
# Digital signal processing virtually eliminates false alerts
# Brightness control with dark mode option
# 1 year limited warranty
# Professional Installation is required

Ik maak hieruit op dat deze stinger niet gedetecteerd kan worden door de politie? En is er misschien een test ergens te vinden waar dit ook uit blijkt?

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
VG-2 is een type radardetector detector. Het type wat hier gebruikt wordt is Spectre III. En die spoort 'm wel op.

Je kan op een 975 een filter laten zetten. Ben je ook ondetecteerbaar, maar dan kan je beter de wekkerradio's verkoop pagina op deze site in de gaten houden.

Sonic
Nieuwkomer
 Bericht 

Bedankt voor je antwoord Martijn!

Kun je me ook vertellen wat het grote verschil is tussen een wekkerradio 966R en de 975R? Volgens mij krijg je bij de 975R laser sensoren erbij om nog beter wakker te worden? ;)

Boland
Master
 Bericht 
Lasersensoren heb je vrij weinig aan, of je moet binnen 1 seconde na het piepje kunnen afremmen tot vmax... Theoretisch gezien onmogelijk.

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Je kan er wel wat aan hebben hoor.
Bijvoorbeeld als je voorganger gelaserd wordt...

Maar beter is het echte werk heh.. O:)

Sonic
Nieuwkomer
 Bericht 

Dus dat is het enige verschil? Aangezien er een aantal 966R radio's en een enkele 975R radio wordt aangeboden. Qua prijs is de 966R een betere optie.

Nu alleen de filter nog, maar daar ben ik al mee bekend!

Boland
Master
 Bericht 
Voor de test
(975 is opvolger 915).

Zit inderdaad niet extreem veel verschil in voor zover ik weet, maar uit deze test komt de 975 toch iets beter uit de bus.

@Marcel: Leuk spul inderdaad :) Wat kost zo'n parkeersensor ongeveer? Heb op mijn Leon al wel parkeersensoren achter, maar wil misschien ook nog een set voor hebben O:)

Sonic
Nieuwkomer
 Bericht 

Bedankt Boland!

Het is me nu helemaal duidelijk!

Forza!
Master
 Bericht 
Boland schreef:
Voor de test
(975 is opvolger 915).

Zit inderdaad niet extreem veel verschil in voor zover ik weet, maar uit deze test komt de 975 toch iets beter uit de bus.

@Marcel: Leuk spul inderdaad :) Wat kost zo'n parkeersensor ongeveer? Heb op mijn Leon al wel parkeersensoren achter, maar wil misschien ook nog een set voor hebben O:)

Valt wel op dat FS-ers slecht kunnen parkeren... O:)

Freddy
Master
 Bericht 
Sonic schreef:
Hallo allemaal!
Ik ben van plan om een nieuwe radar detector aan te schaffen. Ik heb nu een oude stinger + filter, maar ik wil af van de filter en er een aanschaffen die "standaard" niet meer te detecteren is.

Wat voor stinger met filter heb je nu dan?

Sonic
Nieuwkomer
 Bericht 

Ik had een stinger ventura met een E filter versie 1

Helaas is er vocht bij de filter gekomen, waardoor de antenne half is weg gevreten... :nah:

Gelukkig heb ik een andere kunnen vinden dus deze ga ik volgende week ophalen! Alleen nog even een afspraak met enerby maken voor een nieuw filter.

Geertjes74
Nieuwkomer
 Bericht 
Mij werd bij Radarbusters verteld dat ze niets naar Nederland stuurden?

Freddy
Master
 Bericht 
auw! :o

Walker
Master
 Bericht 
*tromgeroffel*

de Klapperrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week! :[

Forza!
Master
 Bericht 
detectoren is zoo 2008... 8)

classpool
Master
 Bericht 
Walker schreef:
de Klapperrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week!

En met stip nieuw binnen :lol:

Geertjes74
Nieuwkomer
 Bericht 
:roflol:

Guppenklup
Master
 Bericht 
Geertjes74 schreef:
Mij werd bij Radarbusters verteld dat ze niets naar Nederland stuurden?

dat zou kunnen kloppen aangezien dit soort apparatuur niet toegestaan is in Nederland

Pagina 1 van 1 [ 18 berichten ]