» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 7 berichten ]
Disq
Master
 Bericht 
Gegroet forum-stalkers op deze late avond,

Ik zat te denken, zo'n Wekkerradio, zoals die van "Regnits", dat zijn dure grappen. Kan ik ergens niet wat goedkopers nemen?

Toen kreeg ik een goeie link te pakken toen ik ook zei: waar haal je die dashcams vandaan?!, en heb ik even verder gekeken.

Toen kwam ik op dit uit: http://www.dealextreme.com/p/1-5-lcd-gps-road-safety-warning-system-dc-12v-65510

Nou is mijn vraag, hebben jullie betere of is dit ook een goeie?

Raymond
Master
 Bericht 
Wat wil je kwijt? Bij radardetectors geldt over het algemeen dat goedkoop duurkoop blijkt te zijn. 65 dollar is normaal gesproken een beetje weinig, de meeste goede detectoren beginnen bij 300 euro.
Wat betreft de frequenties van dat ding, dat zit goed. Zowel op de K als de Ka band pakt hij de goede. Nu is het wel zaak dat de rest uitzetbaar is; alleen de 24 en 36.3 moeten aan staan. Anders krijg je continue vals alarm en reageert hij ook traag. En dat wil je niet.
Dus tja, geen geld voor een detector. Maar ik vraag mij af of het ding wel werkt.
Daarnaast is hij uiteraard zo op te sporen met een RDD. Of die nog gebruikt wordt weet ik niet, maar hangen ze hem een keer in de auto, dan ben jij direct de spreekwoordelijke Sjaak en die boete ligt net zo hoog als een goede detector.

EddyHH
Master
 Bericht 
Deze lekker laten liggen. Als het bereik al door je voorruit heen komt vangt ie ook alles op zoveel frequenties scant deze.
Deze heeft zelfs ook nog GPS, wat ie ermee doet staat er dan weer niet bij. Maar er klopt volgens mij wel meer niet, staat ook dat ie een anderhalf inch lcd scherm heeft maar die houden ze op de foto's nog even verborgen.
Alleen laser detectie is wel handig, kun je al voordat je wordt aangehouden doorgeven waar ze staan :thumb:

Raymond
Master
 Bericht 
Of snel een U-turn maken. :lol:

Freddy
Master
 Bericht 
Waren hier ook al eens ter sprake gekomen
post2689446.html#p2689446

Disq
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Zowel op de K als de Ka band pakt hij de goede. Nu is het wel zaak dat de rest uitzetbaar is; alleen de 24 en 36.3 moeten aan staan.

Citaat:
- K-BAND: 24.125GHz +/-175MHz
- Ka-BAND: 35.100GHz +/-100MHz
- Ka-BAND: 34.700GHz +/-1300MHz
- Ka-BAND: 34.300GHz +/-1300MHz

Hij pakt wel de 24, echter geen 36.3, wel 34.3.

Raymond
Master
 Bericht 
My bad. Het moet ook de 34.3 zijn.

Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ]