» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector   

Pagina 1 van 1  [ 17 berichten ]
Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Klaassie
Master
 Bericht 
Binnen 3 meter dus oppassen met 975+filter. Valt goed mee te leven... :wink:

Heeft iemand een verklaring voor dat verschil tussen de 915/975 en 966? Of kan het aan het exemplaar van het filter gelegen hebben?

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Met ELK filter! Niet alleen Enerby, ook DrQ en Fulcrum

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Klaassie schreef:
Binnen 3 meter dus oppassen met 975-enerby. Valt goed mee te leven... :wink:

Heeft iemand een verklaring voor dat verschil tussen de 915/975 en 966? Of kan het aan het exemplaar van het filter gelegen hebben?

Kan te maken hebben met de local oscillator. Een 966 is een stuk simpeler dan een 915.

Klaassie
Master
 Bericht 
Martijn schreef:
Met ELK filter! Niet alleen Enerby, ook DrQ en Fulcrum

duidelijk. Maar begrijp ik het goed dat een 966-met, ook binnen 3 meter onzichtbaar is?

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Eerlijk gezegd durf ik het je niet te vertellen. We hebben bij die quads eigenlijk niet met dat filter getest, alleen met het filter waarin de 915 zat.

Ik zou gewoon opletten en de rd uitzetten als je iets verdachts ziet. Zelfs als ik een DSI zou hebben zou ik dat doen

Gandalf
Master
 Bericht 

En nu de repos'met DrQ en Fulcrum nog.. vooral die laatste spreekt me wel aan (vanwege de diepte). Enerby en Dr Q hadden ooit ook een filter met bocht maar die is niet getest.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Die komen er ook aan. Ik wacht nog op een foto van Fulcrum waarin zijn filter open is, met de RD erin.

Die van DrQ moet ik zelf wat foto's maken om dat folie wat te verduidelijken, maar dat doe ik morgen.

Maar feitenlijk komt het op hetzelfde neer. Ondetecteerbaar. Ik snap dan ook niet hoe die ene detector ooit gesnapt is. Ik kan alleen maar gokken dat er onvoldoende aluminium omheen zat.

Klaassie
Master
 Bericht 
Gandalf schreef:
En nu de repos'met DrQ en Fulcrum nog.. vooral die laatste spreekt me wel aan (vanwege de diepte). Enerby en Dr Q hadden ooit ook een filter met bocht maar die is niet getest.

Is ook eerste keer dat ik foto's van het filter van Fulcrum zie. Vind het een heel mooi ontwerp. Als ik het nu zo op de foto's zie lijktie alleen wel erg groot...

Bocht in filter maakt niet voor detectie RDD. De golfpijp doet het werk wel.

golf v6
Respect
 Bericht 

Hoe onzichtbaar ben je dan met een stinger ventura met enerby filter.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Lees het eerste verslag even ;-)

Elke Remote detector is onzichtbaar tot zeer korte afstand.

Gandalf
Master
 Bericht 

misschien ziet ie er wat groot uit omdat het minder "slank"is maar belangrijkste is de diepte.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Die van Fulcrum is volgens mij ook minder diep als de anderen, dat is inderdaad ook belangrijk

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Even voor de goede orde een highlight uit mijn verslag:

Citaat:
maar dan heb ik het over korter dan 3 meter en in het slechtste geval 15 meter en dan nog alleen als de RDD echt recht in de opening van de radardetector kijkt.

Ik zou echt die 15 meter aanhouden.

Klaassie
Master
 Bericht 
Lijkt me niet minder diep dan de enerby-met-bocht. Wel een stuk robuuster; met die golfpijp moet je voorzichtig zijn (weet ik uit ervaring :oops: )

Basic
Pro
 Bericht 

Hoe zijn eigenlijk de detectieafstanden met het filter van Fulcrum?

(ik zie net dat deze vraag eigenlijk in het verkeerde topic staat :oops: )

golf v6
Respect
 Bericht 

Martijn schreef:
Lees het eerste verslag even ;-)

Elke Remote detector is onzichtbaar tot zeer korte afstand.

Even niet goed gelezen. :oops:

Enerby filter. :thumb: :thumb: :thumb:

Pagina 1 van 1 [ 17 berichten ]