» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector   

Pagina 1 van 1  [ 5 berichten ]
Bar-E
Master
 Bericht 
Wie kan me vertellen of dit iets is en hoe de mannen en vrouwen van de Hermandad erop reageren????

Linkje

Bron http://www.tango.nl en http://www.teshop.nl

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Mjah, hij zal wel alarm geven op een RDD. Kan je nog zo leuk de boel wissen, maar ik denk dat je dan gewoon de sjaak bent. Valt natuurlijk ook niet op als je aan dat ding zit na pots eitilop :lol: :schudnee:

Bar-E
Master
 Bericht 
Hum, ik dacht dat de alles wissen optie wel makkelijk zou zijn om eronderuit te komen. Jammer, zit de komende tijd veel op de weg.....

Yvesart
Master
 Bericht 
Sandeman schreef:
Mjah, hij zal wel alarm geven op een RDD. Kan je nog zo leuk de boel wissen, maar ik denk dat je dan gewoon de sjaak bent. Valt natuurlijk ook niet op als je aan dat ding zit na pots eitilop :lol: :schudnee:

na in beslag name zullen ze toch echt aan moeten tonen dat hij daarvoor gebruikt werd.. ervoor geschikt is volgens mij geen sluitende voorwaarde..

of niet heren?

Sander
FS medewerker
 Bericht 
"Wij kregen alarm met onze rdd, na het stopteken zagen we meneer aan het apparaat zitten. Nader onderzoek (intersletten) wijst uit dat de detectiefunctionaliteit van het apparaat op deze manier uitgeschakeld kan worden. Aangezien onze rdd alarm gaf en wij zagen dat meneer na het stopteken iets aan het apparaat deed achten wij het bewezen dat het apparaat werd gebruikt als radardetector."

Of zoiets... Ik bedoel, misschien sta je wettelijk gezien wel in je recht maar om gelijk te krijgen zal je daarvoor (denk ik) toch echt naar de rechtbank moeten en misschien zelfs een hoger beroep moeten aantekenen.

Koop voor dat geld beter een oude ventura of 966/975 met filter. Dan "zien" ze je niet en heb je dat gezeik ook niet (f)

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ]