» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector   

Postingstijd interval gedetecteerd van 325 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 27 berichten ]
huffie
Die hard
 Bericht 
Hoi

Ik heb de volgende vraag:

Is er ook een apparaat waarmee je de radar detector detector die klpd gebruikt detecteerd?

Zal wel makkelijk zijn dan weet je direct of er een onopvallende politieauto in de buurt is.

groetjes

Woeter
Master
 Bericht 
Je bedoelt dus een radar detector detector detector (RDDD) :lol:

Signum
Master
 Bericht 
Krijg je dan niet een infinite loop? Lijkt me wel humor eigenlijk.

lobotm
Master
 Bericht 
Het is dan afwachten totdat de radar detector detector detector detector op de markt komt voor de politie.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ik meen wel eens gelezen te hebben van een detector die zichzelf uitschakelt zodra hij de lekstraling van een RDD signaleert. Zou best kunnen dus...

huffie
Die hard
 Bericht 
Sandeman schreef:
Ik meen wel eens gelezen te hebben van een detector die zichzelf uitschakelt zodra hij de lekstraling van een RDD signaleert. Zou best kunnen dus...

Nou zoiets dan ombouwen zodat je een signaal krijgt als er 1 in de buurt is.
Met deze Donkere dagen kan ik niet goed in me spiegel zien of het onopvallende politieauto is of gewoon een mede hardrijder :-)

djroadstar
Master
 Bericht 
gewoon oude radar detector gebruiken je wordt vanzelf staande gehouden en dan zie je het aan de auto die je staande houd :D

S60
Master
 Bericht 
Ja, die is er. Ik heb'm aan Sinterklaas gevraagd.
Het gerucht gaat dat op dit moment ook een RDDDD wordt getest door Ome Koos. dit apparaat spoort dan de detector op die RDD's kan detecteren. RDD's zijn apparaten die Radar Detectors kan opsporen.

Fred :biertje:

Marten320TD
Master
 Bericht 

Maar wat heb je aan een RDDD als je geen RD hebt? Of hou je gewoon van DD??

Ik ben in elk geval benieuwd hoe de huidige adaptieve cruise controles (die met radarafstandsmeting) zich verhouden tot het Radar en RDD geweld van onze blauwe vrienden.

En hoe reageren RD s op ACC s? (domme vraag hier te stellen, want niemand heeft natuurlijk zo n illegaal apparaat dat alleen maar tot snelheidsmisdaden en ongelukken leidt)

dexter79
Master
 Bericht 
ACC? :huh:
Academie voor Counselling & Coaching?
Amsterdamsche Cricket Club?
Auto Cool Comfort?
Archief Computer Centrum?
Albert Clean Center?

Walker
Master
 Bericht 
Dexter79... dat valt me toch van je tegen! Of heeft jouw Focus geen Adaptive Cruise Control :D

dexter79
Master
 Bericht 
Ah op die fiets. Sorry, einde van de dag hè? :duh: En meestal geeft google het antwoord, maar nu dus niet...
Nee, de Focus heeft geen ACC.

huffie
Die hard
 Bericht 
Marten320TD schreef:
Maar wat heb je aan een RDDD als je geen RD hebt? Of hou je gewoon van DD??

Om je dus voor onopvallende politieautos in je buurt te waarschuwen.
Wel zo handig want het worden er steeds meer.

BenSnel
Die hard
 Bericht 

waar kan ik die magnetron bestellen? :lol:

Alexander-
Die hard
 Bericht 
Sandeman schreef:
Ik meen wel eens gelezen te hebben van een detector die zichzelf uitschakelt zodra hij de lekstraling van een RDD signaleert.

Er zijn inderdaad radardetectoren die een RDD opsporen, en zichzelf dan tijdelijk uitschakelen om te voorkomen dat je wordt staandegehouden. Hiervan krijg je een melding dus je weet gelijk dat er een (onopvallende) politie auto in de buurt is.

Deze functie werkt helaas alleen op het oude model RDD, de VG-2 Interceptor.
In Nederland wordt geen gebruik gemaakt van de VG-2, alleen van de "moderne" Spectre RDD.
Voor de Spectre RDD is geen detector op de markt die deze kan opsoren.

Technisch is het wel mogelijk om ook de Spectre RDD te detecteren, maar radardetector fabrikanten hebben inmiddels betere mogelijkheden om een radardetector onzichtbaar te maken.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nee

KanarieVW
Master
 Bericht 
RDD worden toch bijna niet meer gebruikt? of wel?
Die ACC's zijn trouwens wel vreselijk irritant zeg. Reedt gister een hele tijd achter een S5 die dat had en dan heb je niks meer aan je RD. Zelfs al is die auto uit het zicht 'hoor' je hem nog :boos: .
En natuurlijk als je je RD uitzet kom je een controle tegen! Gelukkig kan ik nog goed om schakelen naar een 'berm oog' en zag hem net op tijd. :biertje:

TheRealRex
Die hard
 Bericht 
In het jaar 2047 op de testbank bij TNO : de RDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, ofwel: een never ending story, dit detector verhaal :P

BommelDing
FS Meldingen
 Bericht 
en achter de bumper is alles vol!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
TheRealRex schreef:
ofwel: een never ending story, dit detector verhaal :P

Snap die terugkerende grap niet. Goede filtering en er valt helemaal niets te detecteren.

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Rex zou ook beter moeten weten. 8)

TheRealRex
Die hard
 Bericht 
Euh.... riep iemand mij?
Goede filtering: volledig mee eens! Je doet dat goed/perfect of je gebruikt helemaal niets, andere smaken zijn er simpelweg niet...
Gezond verstand en 360 graden blikveld moet je trouwens ook niet verwaarlozen..

BenSnel
Die hard
 Bericht 

zucht heb geen filter :[ Ik rij met een schakelaartje in mijn hand :lol:

ExGast
Die hard
 Bericht 

Beetje offtopic maarrreee..
Zo'n Quintezz Z-1 Radardetector detecteert die ook de vito's die in den haag en omloop staan ?
Ik kan hem overnemen van een vriend van me, die het risico niet durft te nemen. En aangezien ik soms wat haast heb kan ik hem af en toe gebruiken in den haag en snelweg? of..... :thumb_d: ?

Raymond
Master
 Bericht 
BenSnel schreef:
zucht heb geen filter :[ Ik rij met een schakelaartje in mijn hand :lol:

Dat heeft niet zo heel veel zin. Ze vangen je op, komen je achterna. Eventueel halen ze je even in, want bij een remote heb je achteropkomend een vrij slecht of geen signaal op de rdd. En als ze voor je zitten draaien ze de rdd even bij..het ding begint continue te joelen. Jij krijgt een bordje voor je neus "politie volgen" en je zet in paniek de RD uit. Het signaal van de rdd in de politieauto stopt, exact nadat ze jou dat bordje lieten zien. 100% bingo. Dan gaan ze zoeken...eerst in de auto (display) en dan kijken of ze een antenne zien. Vinden ze een van de onderdelen, heb je een probleem. Mag je de rest zelf uitbouwen en inleveren om je kentekenbewijs terug te krijgen. Vinden ze helemaal niks, gaan ze je proberen te overbluffen. Ze weten toch 100% zeker dat er een detector in zit. Hierin zijn ze heel hardnekkig en ze mogen je auto in beslag nemen voor technisch onderzoek. Daarmee dreigen ze ook direct. En dan kun je of je poot stijf houden en ontkennen en er het beste van hopen, of zoals de meeste mensen: gewoon doorslaan. okok, ik heb er een. En 250 euro aftikken. Da's duurder dan een filter ;)

bx gek
Master
 Bericht 
ExGast schreef:
Beetje offtopic maarrreee..
Zo'n Quintezz Z-1 Radardetector detecteert die ook de vito's die in den haag en omloop staan ?
Ik kan hem overnemen van een vriend van me, die het risico niet durft te nemen. En aangezien ik soms wat haast heb kan ik hem af en toe gebruiken in den haag en snelweg? of..... :thumb_d: ?

De Z1 is een Raamplakker, dus niet doen.
Uit ervaring weet ik dat de detectieafstand tegenvalt, ik heb er hier 1 liggen.
koop dan een 975/966/ventura oid met filter

stitch
Nieuwkomer
 Bericht 
Zo'n acc is dat dan de veroorzaker van een reactie van mijn stinger?
Af en toe als ik op de autoweg rij dan geeft mijn stinger een kort signaal af van snelle piepjes die bij elkaar 1,5 sec duurt dan een aantal seconden geen geluid en dan weer 1,5 sec signaal en dat hij 3x achter elkaar... als ik de volgende keer langs het zelfde punt rij doet de stinger dit niet?
Of heeft iemand een suggestie wat het wel kan zijn?

Pagina 1 van 1 [ 27 berichten ]