» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 146.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.


 Pagina 2 van 2  [ 80 berichten ]
dudewheresmycar
Die hard
 Bericht 
BrutalM schreef:
Even een vraagje, maar is dat "dude where is my car'' van de film Biglebouwski (weet niet precies hoe je dat schrijft) Het gaat om die magnifieke film over bowlinghelden.

Grt BrutalM :biertje:


My name is The Dude and my profession is bowling 8) 8)

Had gekund *kijkt even schuin naar rechts naar het dvdtje*: The Big Lebowski :D

Maar dan was het toch wel "HisDudeness", "TheDude" of "ElDuderino" geworden ;) Walter spreekt wel de onsterfelijke woorden "Where's your car dude?" uit inderdaad 8)

Maar ik heb eigenlijk ontleend uit de superflauwe megaslechte maar toch al minstens 25 keer bekeken Dude, Where's My Car.

Mysterio
Be Detector Inbouw Specialist
 Bericht 
Fortuynlijk schreef:
Mysterio schreef:
Bunzzing schreef:
Fortuynlijk schreef:
Extra schakelaar moet je altijd inbouwen.
Het liefst twee en dan via het contact en goed verstopt uiteraard.


Ik ben totaal a technisch...kun je dat even uitleggen waarom 2 extra schakelaars ?


Als ze de ene schakelaar vinden en uitproberen, dan staat ie nog steeds uit door de 2de schakelaar :biertje:


Inderdaad.
Maar dat van die afstandsbediening vind ik ook wel een sterke eigenlijk. :thumb:


Ben nog sterkere dingen aan het testen. Maar nog niet voor publicatie :x

dudewheresmycar
Die hard
 Bericht 
Mysterio schreef:
Ben nog sterkere dingen aan het testen. Maar nog niet voor publicatie :x


Volgens mij kunnen we de titel van dit draadje bijna omdopen naar 'stealth inbouwtechnieken'.. aan de andere kant houdt dat meelezende coppers weg..

Ikzelf ben bezig met een schakelaar die je elke keer als je gaat rijden in moet drukken (eventueel enige seconden) om 'm in te schakelen. Hetzelfde concept als bij bijvoorbeeld ESP (maar dan andersom natuurlijk), als je dat uitzet en je start opnieuw, staat het weer aan. Zo'n schakelaar is echter ingewikkelder dan ik dacht, kan je niet kant en klaar bij Conrad halen. Misschien zelfs twee drukknoppen die je tegelijk in moet drukken ofzo, da's nog wat veiliger.

Maarre... als je je display helemaal verstopt wegbouwt, moet hij dus gewoon vanuit je cockpit niet zichtbaar zijn en echt binnen in het dashboard zitten: zodat je alleen de piepjes hoort, werkt dat dan nog voldoende? Het lijkt me namelijk zwaar irritant dat je hem niet zou kunnen muten. Helemaal aan- en uit zetten kan ja. Ook volume aanpassen als je bijvoorbeeld je muziek wat harder hebt dan normaal.. ben benieuwd naar praktijk ervaring met dit 'probleem'..

Las in de krant weer een artikel over het RDD-team, dat ze net zo lang doorgaan tot ze iets vinden. Met een filter is dat probleem natuurlijk een stuk kleiner. Maar stel dat ze je typisch 'radardetector' gedrag zien vertonen (zoals te hard langs uitgeschakelde palen rijden en een onzichtbaar geplaatste mobiele controles netjes op legale snelheid voorbij terwijl je eerst stukken achtereen te hard reed), hoe ver gaan ze dan? Ook een voordeel dat ze een filter-constructie niet als antenne herkennen ;)

Nou ik toch aan het ratelen ben, iemand enig idee of je in plaats van de meegeleverde display gemakkelijk een ander apparaat voor de interfacing met de antenne kan gebruiken? Ooit ergens een bumper-mod voor de Q gezien waar je de lichtjes en speakertonen gewoon door kon lussen naar ledjes/speakertjes. Da's natuurlijk helemaal stealth :D Zelf ik direct te denken aan een koppeling met de carPC / navigeerapparatuur...

renkie
Master
 Bericht 
 
dudewheresmycar schreef:
Mysterio schreef:
Ben nog sterkere dingen aan het testen. Maar nog niet voor publicatie :x



Maarre... als je je display helemaal verstopt wegbouwt, moet hij dus gewoon vanuit je cockpit niet zichtbaar zijn en echt binnen in het dashboard zitten: zodat je alleen de piepjes hoort, werkt dat dan nog voldoende? Het lijkt me namelijk zwaar irritant dat je hem niet zou kunnen muten. Helemaal aan- en uit zetten kan ja. Ook volume aanpassen als je bijvoorbeeld je muziek wat harder hebt dan normaal.. ben benieuwd naar praktijk ervaring met dit 'probleem'..


...



Ik heb een schakrlaar via de constante stroomdraad lopen, kan dus altijd, onafhankelijk van het contact het ding aan/uit zetten.

Piepjes zijn goed zat, volume heb ik nooit aangepast maar is hard genoeg (? hoe kun je het instellen?)

En aan/uit is idd enige mute optie, kwestie van wennen maar ook niet eens zo slecht want door een spanningsdip (starten vd motor) of gsm mast kan je 966 evo wel eens van slag raken, daar heb ik dus veel minder kans op

liquid_force
Master
 Bericht 
ik had mijn 975r op een originele dashboard schakelaar laten aansluiten door Raymond. Hierdoor zat de schakelaar op een handige plek om snel te schakelen maar viel niet echt op.

dudewheresmycar
Die hard
 Bericht 
renkie schreef:
Ik heb een schakrlaar via de constante stroomdraad lopen, kan dus altijd, onafhankelijk van het contact het ding aan/uit zetten.

Piepjes zijn goed zat, volume heb ik nooit aangepast maar is hard genoeg (? hoe kun je het instellen?)

En aan/uit is idd enige mute optie, kwestie van wennen maar ook niet eens zo slecht want door een spanningsdip (starten vd motor) of gsm mast kan je 966 evo wel eens van slag raken, daar heb ik dus veel minder kans op


Ja dat kan bij een 975 wel, moet ik even in de handleiding staren :) Maar.. spanningsdip zit ook op de constant-draad hoor, mijn radio bijvoorbeeld zit ook op de constant-draad maar doet toch even *hik* bij starten :) Maar dat kan natuurlijk ook aan de auto liggen.

Maar jouw display is dus volkomen 'ingebouwd' en toch goed hoorbaar.. goed om te weten, tnx :thumb:

liquid_force schreef:
ik had mijn 975r op een originele dashboard schakelaar laten aansluiten door Raymond. Hierdoor zat de schakelaar op een handige plek om snel te schakelen maar viel niet echt op.


Da's inderdaad een prima oplossing. Had die schakelaar ook een bestaande functie en schakelt deze nu dus en je detector en wat anders aan/uit?

liquid_force
Master
 Bericht 
dudewheresmycar schreef:

liquid_force schreef:
ik had mijn 975r op een originele dashboard schakelaar laten aansluiten door Raymond. Hierdoor zat de schakelaar op een handige plek om snel te schakelen maar viel niet echt op.


Da's inderdaad een prima oplossing. Had die schakelaar ook een bestaande functie en schakelt deze nu dus en je detector en wat anders aan/uit?


het was een schakelaar van de mistlampen, maar hij schakelde alleen de 975r en de LRC100 aan/uit. doordat hij gewoon in het dashboard zat viel hij dus ook niet op.

jan jansen
Master
 Bericht 
liquid_force schreef:
dudewheresmycar schreef:

liquid_force schreef:
ik had mijn 975r op een originele dashboard schakelaar laten aansluiten door Raymond. Hierdoor zat de schakelaar op een handige plek om snel te schakelen maar viel niet echt op.


Da's inderdaad een prima oplossing. Had die schakelaar ook een bestaande functie en schakelt deze nu dus en je detector en wat anders aan/uit?


het was een schakelaar van de mistlampen, maar hij schakelde alleen de 975r en de LRC100 aan/uit. doordat hij gewoon in het dashboard zat viel hij dus ook niet op.


hehe, mijn lesauto had destijds ook twee schakelaars voor de achterruitverwarming naast elkaar zitten..

evo966r
Respect
 Bericht 
 
dudewheresmycar schreef:
Las in de krant weer een artikel over het RDD-team, dat ze net zo lang doorgaan tot ze iets vinden. Met een filter is dat probleem natuurlijk een stuk kleiner. Maar stel dat ze je typisch 'radardetector' gedrag zien vertonen (zoals te hard langs uitgeschakelde palen rijden en een onzichtbaar geplaatste mobiele controles netjes op legale snelheid voorbij terwijl je eerst stukken achtereen te hard reed), hoe ver gaan ze dan? Ook een voordeel dat ze een filter-constructie niet als antenne herkennen ;)


Mijn ervaring is (inmiddels 2 maal), is dat ze gaan dreigen en stomen, maar na ongeveer 45 minuten het voor gezien houden.

1 maal op A2,
1 maal op provinciale weg waar ik te hard langs paal reed, en bij de 2e paal fors remde (schoot zomaar een vos over :D)

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
En dan toch 45 minuten zeuren enzo?
Ongelooflijk, wat een eikels ook.

Mister Fox
Respect
 Bericht 
ik weet niet maar mijn detector doet helemaal niets als hij uitstaat ook niet als je de auto start of wat dan ook ( geen lampjes die branden en geluiden als je de motor start ).
Deze detector zat al in mijn auto toen ik hem kocht.
Heeft de vorige eigenaar die dat kastje heeft laten inbouwen zeker al rekening mee gehouden.

Of klopt er iets niet met mijn vector 966?????? mmmmm

werkt trouwens perfect , nu nog ff een filtertje van Q :thumb:

dudewheresmycar
Die hard
 Bericht 
evo966r schreef:
Mijn ervaring is (inmiddels 2 maal), is dat ze gaan dreigen en stomen, maar na ongeveer 45 minuten het voor gezien houden.

1 maal op A2,
1 maal op provinciale weg waar ik te hard langs paal reed, en bij de 2e paal fors remde (schoot zomaar een vos over :D)


Interessant! Moet je wel een erg goed gevoel gegeven hebben, toen je weer wegreed :D

edit: ik heb je draadje nog eens gelezen daarover. Die opmerking dat ze vooral in de motorruimte stonden te staren is ook wel handig, iets om rekening mee te houden.. al doe je er alleen al een stuk kunststof omheen, zolang ze 't niet zien zitten..

dudewheresmycar
Die hard
 Bericht 
liquid_force schreef:

het was een schakelaar van de mistlampen, maar hij schakelde alleen de 975r en de LRC100 aan/uit. doordat hij gewoon in het dashboard zat viel hij dus ook niet op.


En je mistlampen, hoe doe je die dan aan en uit? :)

liquid_force
Master
 Bericht 
dudewheresmycar schreef:
En je mistlampen, hoe doe je die dan aan en uit? :)


met een soortgelijke schakelaar die wel op de mistlampen was aangesloten :)

dudewheresmycar
Die hard
 Bericht 
liquid_force schreef:
met een soortgelijke schakelaar die wel op de mistlampen was aangesloten :)


Relaxed, het is dus alleen een kwestie van een schakelaar vinden die niet opvalt in je interieur :)

Matthijs
Master
 Bericht 
 
liquid_force schreef:
dudewheresmycar schreef:
En je mistlampen, hoe doe je die dan aan en uit? :)


met een soortgelijke schakelaar die wel op de mistlampen was aangesloten :)

Bedoel je die achterlijk grote lampen op die Volvo :roll: , waar dienen deze nou voor :huh:

renkie
Master
 Bericht 
 
dudewheresmycar schreef:


Ja dat kan bij een 975 wel, moet ik even in de handleiding staren :)


Maar.. spanningsdip zit ook op de constant-draad hoor, mijn radio bijvoorbeeld zit ook op de constant-draad maar doet toch even *hik* bij starten :) Maar dat kan natuurlijk ook aan de auto liggen.

Maar jouw display is dus volkomen 'ingebouwd' en toch goed hoorbaar.. goed om te weten, tnx :thumb:



Je snapt em niet :) De truc is dus om EERST te starten en dan het ding aan te zetten , dan heb je er geen last van (en het voordeel van de constante strm draad is dus dat je rd niet aangaat als je per ongeluk die knop aangelaten hebt, waar je pas achter komt wanneer je de auto op contact zet

En ik ben toch ff nieuwsgierig hoe je het ding harder zet (heb een 966 evo) , op zich hoor ik bij mn oude diesel alles nog bij 4000 rpm , wat vrij netjes is . Maar ben toch nieuwsgierig

En ook ik maak gebruik van een originele schakelaar, probleem is alleen dat de mijne er nu 2x inzit (achterruit verwarming)

liquid_force
Master
 Bericht 
fastmatti schreef:
Bedoel je die achterlijk grote lampen op die Volvo :roll: , waar dienen deze nou voor :huh:


ten eerste: nee ik had ook gewone mistlampen op die volvo, zo achterlijk groot zijn ze ten tweede niet :) en ten derde: hier in zweden heb je gewoon extra verlichting op je auto nodig omdat je anders een zeer grote kans hebt om wild te raken of om te weinig zicht te hebben.

jan jansen
Master
 Bericht 
renkie schreef:
En ook ik maak gebruik van een originele schakelaar, probleem is alleen dat de mijne er nu 2x inzit (achterruit verwarming)


Met een beetje beleid kan je dat achterruitverwarminslogo'tje er wel afpoetsen. Dan lijkt het weer gewoon een plek waar een schakelaar ingebouwd kan worden ipv een schakelaar.

Overigens hebben de nieuwere citroens in de duurdere uitvoeringen een prachtig systeem waar je de luidsprekerdraden van je detector op aan zou moeten sluiten. Dan hoort ook niemand het als je 'm aanzet en toch wordt je gewaarschuwd. Volgens mij heb ik ook wel eens zoiets op internet te koop gezien trouwens :wink: .

boersma
Master
 Bericht 
renkie schreef:
En ik ben toch ff nieuwsgierig hoe je het ding harder zet (heb een 966 evo) , op zich hoor ik bij mn oude diesel alles nog bij 4000 rpm , wat vrij netjes is . Maar ben toch nieuwsgierig

En ook ik maak gebruik van een originele schakelaar, probleem is alleen dat de mijne er nu 2x inzit (achterruit verwarming)



volgens mij met de aan/uit knop ingedrukt houden.

Matthijs
Master
 Bericht 
 
Ik heb trouwens een tijd geleden op internet gezien dat je voor een BMW 3-serie (e46) een apparaatje kon kopen om je 975r aan te sluiten op de boordcomputer. Weet niet of het werkt en hoe het werkt maar het leek me wel praktisch.

grozni
Nieuwkomer
 Bericht 
tot heden nog steeds niks ontvangen van de heren schorem, ik heb een brief gestuurd voor het terug vragen/eisen van mijn bellie966, daar hebben ze ook geen anwoord op gegeven.

dus ook alweer een 2de brief gestuurd kopie van de eerste met op de brief dat dit een herhaalde brief is.

moeten ze geen antwoord geven?

grozni
Nieuwkomer
 Bericht 
Mijn '"met hulp van de brieven op flitsservice'" brief voor terug vragen mijn display etc is afgewezen, wat nu?

adviezen?

ik heb mijn rezerve rd nog niet gezet ivm met een regel in de brief overdat een 2 de ovetreding geen transactie voorsel zal zijn niet ingebouwd

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
afwachten op het transactievoorstel, dan heb je de keus om het wel of niet te betalen

grozni
Nieuwkomer
 Bericht 
voorstel al ontvangen, daarop ook gereageerd en die is afgewezen

dus 250 euro betalen?

ibizaking
Master
 Bericht 
 
grozni schreef:
voorstel al ontvangen, daarop ook gereageerd en die is afgewezen

dus 250 euro betalen?


niks betalen, over een jaartje krijg je vanzelf een oproep om voor te komen, kun je je woordje doen bij de kantonrechter en dan alsnog betalen, kun je een jaartje rente trekken over die 250 euri.
als je wil, kun j natuurlijk in hoger beroep gaan om de zaak t rekken, weer een jaartje of zo. :thumb:

King-Leo
Master
 Bericht 
Voor 14 euro worden ze aangeboden, 1 zender en 3 ontvangers voor verlichting e.d.
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.auxilia.nl/6knopz.gif&imgrefurl=http://www.auxilia.nl/remotes.htm&h=88&w=67&sz=3&tbnid=569wgtvTm3EJ:&tbnh=73&tbnw=55&hl=nl&start=8&prev=/images%3Fq%3Daux-006%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D
Als je de ontvanger openschroeft zit er een 220 volt stukje in wat naar 12 volt verloopt. dit is duidelijk te zien de print kan hier gewoon op 12 volt aangesloten worden en werkt dan. 220v knoei eruit, draadjes RD aan de relais en voilla de afstandbediende RD is geboren.!

Roadie
Pro
 Bericht 
#André M# schreef:
wat je kunt doen, is het beste van de situatie maken.
Koop een filter van enerby (die beschermt je voortaan voor de rdd) daarin kun je je electronica doen die nu nog in de antenne zit. De antenne lever je in met een zakje zand erin ofzo, maar als het gewicht en het gevoel van het apparaat maar hetzelfde blijft.

Dan heb je alleen nog een nieuwe display nodig ;)


Ik zou de antenne maar inleveren zoals die is toen ze 'm aantroffen. Ga je de hardware er uit halen en vervangen door zand of wat dan ook, dan wordt je zaak een misdrijf i.p.v. een gewone boete, i.v.m. verdoezelen van bewijsmateriaal. Ze hebben je gedetecteerd op een werkende raderdetector, dus hij werkte ten tijde van proces verbaal.

Ikzelf ben ook mijn radardetector kwijt geraakt door het team IJsselland. Moest ook mijn antenne later inleveren op bureau, ontvanger werd direct ingenomen ter plaatse. Eenmaal ingenomen testen ze de opstelling, om te zien of je niet hebt lopen rotzooien met de hardware. Mochten zij constateren dat het wel zo is, dan wordt je zaak automatisch een misdrijf.

Beste is dus gewoon inleveren, zo werkt het kat en muis spelletje helaas... Beschikking kost je naast je radardetector ook nog eens €250.-
Wordt je de volgende keer weer gepakt wordt het bedrag verhoogd met €100.-

Sterkte!

pa3hfu
Respect
 Bericht 
 
Roadie schreef:
#André M# schreef:
wat je kunt doen, is het beste van de situatie maken.
Koop een filter van enerby (die beschermt je voortaan voor de rdd) daarin kun je je electronica doen die nu nog in de antenne zit. De antenne lever je in met een zakje zand erin ofzo, maar als het gewicht en het gevoel van het apparaat maar hetzelfde blijft.

Dan heb je alleen nog een nieuwe display nodig ;)


Ik zou de antenne maar inleveren zoals die is toen ze 'm aantroffen. Ga je de hardware er uit halen en vervangen door zand of wat dan ook, dan wordt je zaak een misdrijf i.p.v. een gewone boete, i.v.m. verdoezelen van bewijsmateriaal. Ze hebben je gedetecteerd op een werkende raderdetector, dus hij werkte ten tijde van proces verbaal.

Ikzelf ben ook mijn radardetector kwijt geraakt door het team IJsselland. Moest ook mijn antenne later inleveren op bureau, ontvanger werd direct ingenomen ter plaatse. Eenmaal ingenomen testen ze de opstelling, om te zien of je niet hebt lopen rotzooien met de hardware. Mochten zij constateren dat het wel zo is, dan wordt je zaak automatisch een misdrijf.

Beste is dus gewoon inleveren, zo werkt het kat en muis spelletje helaas... Beschikking kost je naast je radardetector ook nog eens €250.-
Wordt je de volgende keer weer gepakt wordt het bedrag verhoogd met €100.-

Sterkte!


Als jij 'm, zoals Spee zelf heeft voorgesteld, eerst met een hamer bewerkt, kunnen ze 'm testen tot ze een ons wegen. Tenzij je een afstandsverklaring hebt getekend ben je eigenaar en mag je ermee doen wat je goeddunkt!!

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
En je hebt ook braaf betaald dus?

 Pagina 2 van 2 [ 80 berichten ] 


Wie is er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek…         
privacy policy