» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector   

Pagina 1 van 4  [ 174 berichten ]
doedequintezz
Weet de weg
 Bericht 

Feit 1:

Een radardetector kan onmogelijk voor de volle honderd procent worden verborgen!

Waarom... Radiogolven gebruiken hetzelfde principe zoals dat met geluid gaat: Zet twee stemvorken van de zelfde frequentie naast elkaar, sla de ene aan, en dan zal de andere door resonantie ook gaan trillen...

Een ontvangende antenne word geladen met een minuscuul vermogen op een frequentie die men wenst te ontvangen... Dit signaal wordt de oscillatorsignaal genoemd.... Door de aanwezigheid van andere radiogolven op de gewenste frequentie, zal aan het oscillatiesignaal worden getrokken en geduwd, de resonantie, en daarmee wordt het signaal dus overgeseind, door de karakterstieken op de manier, zoals de bekende FrequentieModulatie of AmplitudeModulatie, wordt dit signaal weer omgezet naar hoorbaar geluid...

Een RD met shadowtechnologie doet dit ietsjes anders, maar nog steeds blijft de basisprincipe van toepassing... In plaats van een zelfde frequentie te laden, word een andere frequentie gebruikt... Omdat de resonantie niet meer de karakterstieken heeft van de normale radiotransmissie karakterstieken, wordt in een microcontroller een kernkarakterstiek geprogrammeerd, die er voor zorgt, dat microcontroller de aanwezigheid van de bijvoorbeeld 24 gigahertz kan herkennen met een ander oscillerende frequentie... Dus nu zend de radardetector niet meer de 24 gigahertz uit, waar men voorheen naar zocht. De spectro zoekt gewoon een heel breed spectrum, maar dit zal het zeker veel storende effecten opleveren... Bij bepaalde omstandigheden is het mogelijk dat bijvoorbeeld scheepvaart radar en andere bronnen de spectro met gemak verstoren...

Feit 2:

Wat te doen om je radar uit de klauwen van de bozen te houden:

Zet het ding uit als je alleen op een weg rijd... Zie je een tweede auto, controleer je spiegels, en check of deze niet een spectro voor zijn raam heeft hangen... Rijd je met zijn drieen, kan ie makkelijk weer aan, een agent zal de moeite niet nemen, om vervolgens zonder trofee te behalen iemand langs de weg te zetten...

Mogelijkheid bestaat dat de RDD gewoon wordt opgemerkt door je radardetector, die zijn wel iets minder gevoelig voor de RDD dan andersom, maar toch bestaat de kans dat ie wordt opgemerkt....

Gaat je radardetector af door een onbekende reden, schakel het dan onmiddelijk uit...

En schakel het pas weer in als je denkt dat je niet te vinden bent tussen, eventueel meerdere andere weggebruikers...

Met een raamplakker ben je er genadeloos bij, want die ligt erg voor de hand om die met het blote oog waar te nemen, en dan zal je snel genoeg de gehate rood oplichtende text in je spiegels waarnemen...

Dus twee regels moeten duidelijk zijn:

Ben je alleen: RD uitschakelen
onbekende reden alarm: RD uitschakelen

In mijn optiek steld de bedreiging van kabouter spee niets voor, want zoals duidelijk ben ik zeker geen leek omtrent al dit leuke speelgoed... Maar juist de leek die hiervan slachtoffer zal worden...

Mensjes kijk goed om je heen... Want de radardetector waarschuwd je niet voor de aanwezigheid van agenten die je volgen!! :nono:

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Als je zo handig bent, kan je dan niet iets simpels maken waardoor een Stalcar al vele honderden meters van tevoren vol afgaat? Nu zie je het signaal oplopen naarmate de auto dichterbijer komt.

doedequintezz
Weet de weg
 Bericht 

doedequintezz schreef:
Feit 1:

Een radardetector kan onmogelijk voor de volle honderd procent worden verborgen!

Waarom... Radiogolven gebruiken hetzelfde principe zoals dat met geluid gaat: Zet twee stemvorken van de zelfde frequentie naast elkaar, sla de ene aan, en dan zal de andere door resonantie ook gaan trillen...

Een ontvangende antenne word geladen met een minuscuul vermogen op een frequentie die men wenst te ontvangen... Dit signaal wordt de oscillatorsignaal genoemd.... Door de aanwezigheid van andere radiogolven op de gewenste frequentie, zal aan het oscillatiesignaal worden getrokken en geduwd, de resonantie, en daarmee wordt het signaal dus overgeseind, door de karakterstieken op de manier, zoals de bekende FrequentieModulatie of AmplitudeModulatie, wordt dit signaal weer omgezet naar hoorbaar geluid...

Een RD met shadowtechnologie doet dit ietsjes anders, maar nog steeds blijft de basisprincipe van toepassing... In plaats van een zelfde frequentie te laden, word een andere frequentie gebruikt... Omdat de resonantie niet meer de karakterstieken heeft van de normale radiotransmissie karakterstieken, wordt in een microcontroller een kernkarakterstiek geprogrammeerd, die er voor zorgt, dat microcontroller de aanwezigheid van de bijvoorbeeld 24 gigahertz kan herkennen met een ander oscillerende frequentie... Dus nu zend de radardetector niet meer de 24 gigahertz uit, waar men voorheen naar zocht. De spectro zoekt gewoon een heel breed spectrum, maar dit zal het zeker veel storende effecten opleveren... Bij bepaalde omstandigheden is het mogelijk dat bijvoorbeeld scheepvaart radar en andere bronnen de spectro met gemak verstoren...

Feit 2:

Wat te doen om je radar uit de klauwen van de bozen te houden:

Zet het ding uit als je alleen op een weg rijd... Zie je een tweede auto, controleer je spiegels, en check of deze niet een spectro voor zijn raam heeft hangen... Rijd je met zijn drieen, kan ie makkelijk weer aan, een agent zal de moeite niet nemen, om vervolgens zonder trofee te behalen iemand langs de weg te zetten...

Mogelijkheid bestaat dat de RDD gewoon wordt opgemerkt door je radardetector, die zijn wel iets minder gevoelig voor de RDD dan andersom, maar toch bestaat de kans dat ie wordt opgemerkt....

Gaat je radardetector af door een onbekende reden, schakel het dan onmiddelijk uit...

En schakel het pas weer in als je denkt dat je niet te vinden bent tussen, eventueel meerdere andere weggebruikers...

Met een raamplakker ben je er genadeloos bij, want die ligt erg voor de hand om die met het blote oog waar te nemen, en dan zal je snel genoeg de gehate rood oplichtende text in je spiegels waarnemen...

Dus twee regels moeten duidelijk zijn:

Ben je alleen: RD uitschakelen
onbekende reden alarm: RD uitschakelen

In mijn optiek steld de bedreiging van kabouter spee niets voor, want zoals duidelijk ben ik zeker geen leek omtrent al dit leuke speelgoed... Maar juist de leek die hiervan slachtoffer zal worden...

Mensjes kijk goed om je heen... Want de radardetector waarschuwd je niet voor de aanwezigheid van agenten die je volgen!! :nono:

Ik heb zojuist het SBS6 filmpje bekeken en gezien hoe het apparaat de aanwezigheid bepaald... Het apparaat geeft wel de piek aan wanneer de bron recht voor de RDD bevind, maar nu beschik ik meteen over meer en doelstellender informatie om te delen met onze mederadardetector gebruikers... Ik moet zeggen dat de afstand niet echt indrukwekkend groot is, zoals te lezen was op de website: 2 kilometer van voren...

Als je een auto stil ziet staan langs de weg, en je rijd alleen, dan is het beter om je radardetector uit te schakelen... Gaat je radardetector ruim van te voren af, dan is het duidelijk, dat er een controle op snelheid gaande is, deze controle kan niet samengaan met de controle op de RD aanwezigheid...

En als je echt een oplettende bestuurder bent, dan schakel je je radardetector alleen maar eventjes in om een flitspaal te controleren, of om een onoverzichtelijke situatie te controleren, of schakel je het zorgeloos in wanneer het druk is op de weg... En dan kan er niets meer misgaan... Maar houd heel goed je achteruitkijkspiegels in de gaten, want ze kunnen ook achter je aan rijden, en dan vaststellen dat je een RD in je auto hebt... En dan kan je ook nog een decoy klaar hebben staan... Een nepRD, of een ander apparaat, die radar gebruikt... Verkrijgbaar bij conrad: radarparkeersensoren, maar wel heel duur,,,

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ik heb m´n detector al een tijdje niet meer in de auto hangen, maar ik had hem ooit aangeschaft om relaxed te kunnen rijden.
Op de manier die jij aangeeft wordt het er m.i. niet echt rustiger op in de auto en kan je hem misschien maar beter helemaal uitzetten...

Neemt niet weg dat ik het op prijs stel dat er mensen meedenken over dit "probleem".
Enne... Welkom op het forum ! :biertje:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Sandeman schreef:
Ik heb m´n detector al een tijdje niet meer in de auto hangen, maar ik had hem ooit aangeschaft om relaxed te kunnen rijden.
Op de manier die jij aangeeft wordt het er m.i. niet echt rustiger op in de auto en kan je hem misschien maar beter helemaal uitzetten...

Neemt niet weg dat ik het op prijs stel dat er mensen meedenken over dit "probleem".
Enne... Welkom op het forum ! :biertje:

Jep inderdaad, het meedenken wordt erg gewaardeerd, maar het steeds in de berm loeren naar opvallende auto's en bij alarm op je RD de detector steeds uitschakelen wordt je ook redelijk gek van....

Windhoos
Master
 Bericht 

Ach, typisch Spee beleid:

-Eerst de raamplakkers pakken, dat is natuurlijk makkelijk. Nu weet onderhand iedereen wel dat je dat ding beter niet voor de ruit kunt hangen (enkele dwazen uitgezonderd)

-Inbouwers aanpakken was lastig, want je kunt wel beweren dat je vermoeden hebt en dan auto's gaan doorzoeken, maar dan pak je ook mensen die niks hebben en die gaan dan lastig doen. Met de spectre kunnen ze legitiem doorzoeken omdat dat ding af is gegaan, en dat is voldoende bewijs. Mochten ze dan een keer mis zitten, dan kunnen ze dat aanvoeren. Nu komt er een golf van inbeslagnames, en dan worden de inbouwers uitgebouwd door een hoop gebruikers.

- De enkeling die na al deze kermis nog doorrijdt, die moet goed opletten, want ze zullen na een maand of zo wel stoppen met intensief te controleren, maar af en toe een aktie houden. Kom je ze dan tegen dan ben je de lul.

Over een tijdje zullen er nog zo weinig gebruikers over zijn dat men stopt met controleren hierop, en dan gaat me dat wel weer eens doen als de indruk ontstaat dat detectorgebruik toeneemt.

Tenzij..... we horen al een hele tijd niks meer van Anker. Is het een verloren zaak, zien ze er geen brood in? Kan me niet voorstellen.

Er werd zo geroepen dat er een proces zou komen..... het wordt eens tijd.
Nu heeft jodokus 30 speeltjes gekocht, zou leuk zijn als die over een paar weken bij het oud ijzer kunnen.

Warmaster
Master
 Bericht 
Windhoos schreef:

Nu heeft jodokus 30 speeltjes gekocht, zou leuk zijn als die over een paar weken bij het oud ijzer kunnen.

Inderdaad het blijft akelig stil bij de Ankers. :(

Dr.Q
Die hard
 Bericht 
Doedequintezz:

deze controle kan niet samengaan met de controle op de RD aanwezigheid...

DAT IS NIET JUIST. DIT KAN DUS WEL.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Ankers moeten ook wachten op de eerste zitting. Niet veel eerder kunnen ze pas wat doen. Justitie zal nu in zo kort mogelijke tijd zoveel detectors inbeslag nemen. De eerste transactievoorstellen zijn reeds verstuurd, door enkelen is daar niet op ingegaan. Nu is het dus wachten voor de eerste dagvaarding. Dat zou zo maar eens een jaar kunnen duren.

Warmaster
Master
 Bericht 
Martijn schreef:
Ankers moeten ook wachten op de eerste zitting. Niet veel eerder kunnen ze pas wat doen. Justitie zal nu in zo kort mogelijke tijd zoveel detectors inbeslag nemen. De eerste transactievoorstellen zijn reeds verstuurd, door enkelen is daar niet op ingegaan. Nu is het dus wachten voor de eerste dagvaarding. Dat zou zo maar eens een jaar kunnen duren.

Kan iemand waarvan zijn detector is ingenomen niet zelf de eerste stap nemen om de zaak voor de rechter te brengen? Of de importeurs van detectoren, gaan die het nog een jaar af zitten wachten?

gatso24
Die hard
 Bericht 
Vanmorgen kontakt gehad met de firma S te L. ZIj kennen de Spectre:
Met een quint en een lege weg is opsporing tot een km mogelijk.

Ventura/Delta minder dan 40 meter. Idd. als je alleen rijdt en krijgt alarm dan moet je hem uitzetten. Rijdendeweg op de snelweg gaan opsporen is onmogelijk alleen al van de hoeveelheid vals alarm die het ding geeft.

Die 40 meter is gebaseerd op de Spectre die dan "vol open" staat en derhalve erg gevoelig is.

Gatso24

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
ik heb het topic maar even sticky gemaakt, denk dat het wel belangrijk genoeg daarvoor is.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Niet te verwarren met een spectre 1?

Ik krijg net wel een tip binnen:

Een 9x5 detector is simpel uit en aan te zetten. Als je 2x op power drukt krijg je niet die hele opstart riedel. Als je nou door middel van een condenstator een schakel relais aanstuurt die het apparaat om de 5 seconden start door 2x die knop te schakelen en dan na 2 seconden weer uit gooit, 5 seconden wachten en weer even aan etc etc.

je kan ook een simpel electromotortje aansturen die een metalen plaat voor je detector opening plaatst en die om de zoveel seconden even wegdraait.

Bij 5 sec 180 km = 50 meter per seconde = 250 meter. Met een hoorntje zou dat dus net moeten kunnen gaan.

Zijn maar ideeen ter lering en vermaak.

student
Die hard
 Bericht 
Hmmm dat is niet echt een oplossing..

Misschien kan DR Q eens kijken of het lekken te beperken is

Toto
Die hard
 Bericht 
Windhoos schreef:
Ach, typisch Spee beleid:

-Eerst de raamplakkers pakken, dat is natuurlijk makkelijk. Nu weet onderhand iedereen wel dat je dat ding beter niet voor de ruit kunt hangen (enkele dwazen uitgezonderd)

-Inbouwers aanpakken was lastig, want je kunt wel beweren dat je vermoeden hebt en dan auto's gaan doorzoeken, maar dan pak je ook mensen die niks hebben en die gaan dan lastig doen. Met de spectre kunnen ze legitiem doorzoeken omdat dat ding af is gegaan, en dat is voldoende bewijs. Mochten ze dan een keer mis zitten, dan kunnen ze dat aanvoeren. Nu komt er een golf van inbeslagnames, en dan worden de inbouwers uitgebouwd door een hoop gebruikers.

- De enkeling die na al deze kermis nog doorrijdt, die moet goed opletten, want ze zullen na een maand of zo wel stoppen met intensief te controleren, maar af en toe een aktie houden. Kom je ze dan tegen dan ben je de lul.

Over een tijdje zullen er nog zo weinig gebruikers over zijn dat men stopt met controleren hierop, en dan gaat me dat wel weer eens doen als de indruk ontstaat dat detectorgebruik toeneemt.

Tenzij..... we horen al een hele tijd niks meer van Anker. Is het een verloren zaak, zien ze er geen brood in? Kan me niet voorstellen.

Ik vraag me af of een uitgave van deze grootte verantwoord is om een paar honderd ingebouwde detectoren te vinden.

als hij er een paar honderd pakt kan dat ding de kast in en dan?? gaan ze dan weg liggen roesten?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
En is er al bekend wat lekt? De antenne? De kabels, de bedienings unit?

Heeft zilverfolie of lood effect? Ik begrijp dat dat niet voor de antenne hoorn opening kan, maar misschien verminderd het wel het lekken?

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
De opening van de detector lekt en is voor bestaande modellen niet te bepreken met electronica.

Ben zeer benieuwd naar de dsi

student
Die hard
 Bericht 
Martijn schreef:
De opening van de detector lekt en is voor bestaande modellen niet te bepreken met electronica.

Ja de openingafdekken heeft ook geen zin dan kan je gewoon zonder detector gaan rijden

Alexander-
Die hard
 Bericht 
Uitspraak van het hoger beroep (kort geding) wat ingesteld is tegen de uitspraak van de rechter in December 2003, komt uiterlijk en in het slechtste geval in Augustus 2004.

Fiore!
Pro
 Bericht 
Als je er dingen omheen gaat maken zodat ie alleen nog uitgang heeft aan de voorkant, door middel van lood of folie, gaat ie dan zichzelf niet storen, zijn eigen "lekstraling" wordt dan weer direct het apparaat in weerkaatst.

Daniel
Master
 Bericht 
Een stoorzender kan misschien op worden gevat als een apparaat wat de opsporing van strafbare feiten belemmert. Maar goed, dat wordt weer een wellus/nietus verhaal.

Windhoos
Master
 Bericht 

Daniel schreef:
Een stoorzender kan misschien op worden gevat als een apparaat wat de opsporing van strafbare feiten belemmert. Maar goed, dat wordt weer een wellus/nietus verhaal.

Als de 'stoorzender' een functie heeft (bijv. parkeerhulp) dan wordt het erg moeilijk voor ze.
Met een paar deuropeners kun je volgens mij een hele fijne parkeerhulp maken. En die heb je ook in 10GHz als ik me niet vergis.

Daniel
Master
 Bericht 
Staat een parkeerhulp altijd aan dan? Ik neem aan dat zo'n kastje wordt geactiveerd op het moment dat je de auto in zijn R zet. Daarnaast zijn ze natuurlijk extra alert op dit soort 'parkeerhulpen' als dit allemaal op het forum staat.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Mensen lees eens!

Een detector heeft alleen maar lekstraling aan de voorkant, niet aan de zijkant. of wat dan ook. Verhalen om er iets omheen te doen zijn ZINLOOS.

De plek waar het signaal wordt opgewekt zit in een metalen behuizing met 1 opening en dat is de voorkant.

Cliootje
Die hard
 Bericht 
Gewoon een standaard apparaatje in de auto wat ook een lekstraling heeft op 24 gigahertz frequentie en wat heel gewoon is om te hebben in de auto.

Misschien een mobieltje ombouwen zodat ie op 24 Gigahertz uitzend?????
Misschien ben je wel strafbaar, maar Jusitie moet bewijzen dat je het expres doet.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Cliootje schreef:
Gewoon een standaard apparaatje in de auto wat ook een lekstraling heeft op 24 gigahertz frequentie en wat heel gewoon is om te hebben in de auto.

Misschien een mobieltje ombouwen zodat ie op 24 Gigahertz uitzend?????
Misschien ben je wel strafbaar, maar Jusitie moet bewijzen dat je het expres doet.

de lekstraling zit volgens mij niet op de 24 ghz maar dacht tussen de 10 en 11 ghz

Windhoos
Master
 Bericht 

Daniel schreef:
Staat een parkeerhulp altijd aan dan? Ik neem aan dat zo'n kastje wordt geactiveerd op het moment dat je de auto in zijn R zet. Daarnaast zijn ze natuurlijk extra alert op dit soort 'parkeerhulpen' als dit allemaal op het forum staat.

Als ik zelf een systeem bouw tegen bumperkleven dan mag dat toch?
Volledig legaal met vrij verkrijgbare onderdelen, en je kunt er GEEN controles mee opsporen. Ik denk dat iedereen met zo'n geweldig systeem moet gaan rijden!! Dan is er een hoop ellende opgelost.

Daniel
Master
 Bericht 
Parkeerhulp, bumperkleven? :-?

Of is dit een nieuwe insteek?

Windhoos
Master
 Bericht 

Zeker. Dit ter verbetering van de veiligheid op de weg. Kortom, het aangename met het nuttige verenigen.

Als Koos niet zorgt voor daling van het aantal slachtoffers dan moet iemand anders het doen, nietwaar?

Basic
Pro
 Bericht 

Maar zou het ook niet zo zijn dat als je een hoorntje op je ventura hebt,
dat de afstand dat de spectre de ventura detecteerd kleiner wordt?

De lekstraling wordt namelijk meer naar voren gericht dan naar de zijkant. En aangezien ze aan de zijkant van de weg staan lijkt me dit toch wel iets uitmaken.

Warmaster
Master
 Bericht 
Basic schreef:

De lekstraling wordt namelijk meer naar voren gericht dan naar de zijkant. En aangezien ze aan de zijkant van de weg staan lijkt me dit toch wel iets uitmaken.

Mischien kan Dr Quintezz daar iets meer over vertellen.

Windhoos
Master
 Bericht 

D'r moet een van die 30 spectre's zomaar verdwijnen.. net als in het leger.. ach nou zijn we toch een paar UZI's kwijt, nee alleen maar op papier hoor!!!

Met die kwaliteit zuignappen vallen ze weleens spontaan uit auto's... :lol:

Waarom hebben die gekke dingen 4 zuignappen eigenlijk... totaal onbelangrijk, maar toch...

Harald
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik heb net gehoord dat er iemand die ik ken aan de kant is gehaald omdat ze konden 'zien' dat hij een detector aan boord had. Hij moet nu dus zijn EVO inleveren.

Het is dus echt zo :(

Warmaster
Master
 Bericht 
Harald schreef:
Ik heb net gehoord dat er iemand die ik ken aan de kant is gehaald omdat ze konden 'zien' dat hij een detector aan boord had. Hij moet nu dus zijn EVO inleveren.

Zijn er niet meer details bekent? Waar, hoe?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Harald schreef:

Hou ons even op de hoogte als je wilt Harald, wij hebben ook al van die enge ervaringen....

Daniel
Master
 Bericht 
Ach, het is ook een nieuw speeltje, dus ze zijn als een kind zo blij. Na verloop van tijd is het lolletje eraf.

Harald
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik heb het via een gezamelijke kennis gehoord. Ik probeer hem nog te bereiken zodat ik ASAP meer weet. I'll keep you posted.

renkie
Master
 Bericht 

Ik heb net het filmpje bekeken... als je eens het stuk tussen 45 en 50 sec bekijkt :

De RDD 'ziet' hun witte skoda, dan wordt het singaal minder en vervolgens is het singaal op zn max

In de tussentijd reed er een auto over de ander weghelft tussen de politie en skoda door...

Wellicht dat dit iets kan betekenen ? Of was het toeval?

Laguna
Master
 Bericht 

Gentlemen, zoiets bestaat al bij Bosch en dat is de 24 Ghz radargestuurde cruisecontrolunit , bedoeld om automatisch afstand te houden....http://www.kraftfahrzeugtechnik-heute.d ... ex_kt2.jsp

Ik zal via via eens vragen of ik wat meer specs van Bosch kan krijgen, en een prijs...moet gek gaan wil die unit niet meteen een alarm geven als er storing in de vorm van concurrerende radarstraling aanwezig is :thumb:

Laguna
Master
 Bericht 

Windhoos schreef:
D'r moet een van die 30 spectre's zomaar verdwijnen.. net als in het leger.. ach nou zijn we toch een paar UZI's kwijt, nee alleen maar op papier hoor!!!

Met die kwaliteit zuignappen vallen ze weleens spontaan uit auto's... :lol:

Waarom hebben die gekke dingen 4 zuignappen eigenlijk... totaal onbelangrijk, maar toch...

Om de hoek met de ruit altijd te kunnen maken misschien(volgens mij zaten er ook aan de voorkant van de ophangbeugel zuignappen ?

156
Pro
 Bericht 
Basic schreef:

Hier zat ik ook al aan te denken. Je zou hem toch iig kunnen afschermen zodat ie pas over 100mtr op de weg kijkt. Mischien 2 metalen platen erlangs zodat de lekstraling meer naar voren word gericht. De RDD ziet je remote toch pas op 45 mtr.

Heeft de evo trouwens shadowtechnologie I of II? Ik las hier namenlijk dat hij een stinger pakt op 45 mtr maar deze heeft toch versie I. De 975 heeft iig versie II en zou dus beter beschermd moeten zijn.

Laguna
Master
 Bericht 

156 schreef:
Hier zat ik ook al aan te denken. Je zou hem toch iig kunnen afschermen zodat ie pas over 100mtr op de weg kijkt. Mischien 2 metalen platen erlangs zodat de lekstraling meer naar voren word gericht. De RDD ziet je remote toch pas op 45 mtr.

Heeft de evo trouwens shadowtechnologie I of II? Ik las hier namenlijk dat hij een stinger pakt op 45 mtr maar deze heeft toch versie I. De 975 heeft iig versie II en zou dus beter beschermd moeten zijn.

Hoe kom jij aan 45 meter :o , die 1000-1100 foot voor de overige RD zijn iig eerder 300-400 meter....

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Basic schreef:

Ze controleren ook al rijdend.

156
Pro
 Bericht 
gatso24 schreef:

Ventura/Delta minder dan 40 meter. Idd. als je alleen rijdt en krijgt alarm dan moet je hem uitzetten. Rijdendeweg op de snelweg gaan opsporen is onmogelijk alleen al van de hoeveelheid vals alarm die het ding geeft.

Die 40 meter is gebaseerd op de Spectre die dan "vol open" staat en derhalve erg gevoelig is.

Gatso24

Zo kom ik hieraan. :roll:

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Harald: Kan je me ook vertellen welke provincie, wat voor auto, methode etc.

Harald
Nieuwkomer
 Bericht 
Hopelijk heb ik um morgen aan de lijn dan weet ik het je te vertellen.
Hij woont in Brabant dus ik denk dat dat hier geweest is. Maar ik kom erop terug.

Laguna
Master
 Bericht 

156 schreef:
gatso24 schreef:

Gatso24

Zo kom ik hieraan. :roll:

Ik had toch echt begrepen dat we hier met de stalcar te maken hebben.....en in het lijstje wat voor detectieafstanden die haalt zie ik hele andere waardes.

Gerrit
Die hard
 Bericht 

Een collega van mij is gisteren met de schrik vrijgekomen.

Censuur

Volgens de collega was de Spectre niet achter de voorruit opgehangen, maar vermoedelijk ingebouwd.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Gerrit schreef:
Een collega van mij is gisteren met de schrik vrijgekomen.

censuur

Volgens de collega was de Spectre niet achter de voorruit opgehangen, maar vermoedelijk ingebouwd.

kan ook gewoon opvallend rijgedrag zijn geweest. Kenmerkend voor een detector bezitter.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
ionisator? Was da?

Pagina 1 van 4 [ 174 berichten ]