» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 2  [ 90 berichten ]
WNS2.0D
Master
 Bericht 
Mijn zieke geest is weer eens op hol geslagen!

Wat zou het kosten om een lekstraal zendertje te maken? dus niet zoals het rdd filter de stralen tegenhouden, maar juist produceren!

Agent: Wij weten dat u een detector aan boord heeft
automobilist: ow??????

zendertje, knoopcell, magneetje.... serie productie.... parkeerplaats Ikea.... die agenten worden moedeloos van al die onterechte aanhoudingen

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Quintezz detectoren lekker heel erg maar daar ga ik echt niet expres mee rondrijden.
Anders kan ik net zo goed mijn Dr.Q filter wegdoen. :D

Raymond
Master
 Bericht 
Ik heb wel wat voor je, interesse? Geheid dat een RDD op 500 meter afstand over de zeik gaat!
Hoeveel wil je er?

WNS2.0D
Master
 Bericht 
vergelijk het met de denen in WOII, die maakten de duitsers gek door massaal een jodenster te dragen.

maar het leukste is natuurlijk als een dergelijk zendertje lowbudget gemaakt kan worden en bij veel (onwetende) automobilisten geinstalleerd kan worden.

Bouwe
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Ik heb wel wat voor je, interesse? Geheid dat een RDD op 500 meter afstand over de zeik gaat!
Hoeveel wil je er?

Heb je weer een partij Quintezz aangekocht.....

Autogek
Master
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
*knip*bij veel (onwetende) automobilisten geinstalleerd kan worden.

Afbeelding

O:) O:)

radarlove
Master
 Bericht 

Autogek schreef:
WNS2.0D schreef:
*knip*bij veel (onwetende) automobilisten geinstalleerd kan worden.

Afbeelding

O:) O:)

Afbeelding
:thumb: :thumb:

Matthijs
Master
 Bericht 

Goed idee

Afbeelding

Om overigens succesvol te zijn, zal je het bij dure leasebakken moeten doen.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
wat dacht je van deze?

Afbeelding

boersma
Master
 Bericht 
gewoon verplichten op alle auto's!

Ivo
FS Getrouwd²
 Bericht 
WNS2.0D schreef:
wat dacht je van deze?

Afbeelding

Mooie repo heh van de A7 :wink:

In het pokkeding zat een rdd... :x

Peter.B
Master
 Bericht 
waarneer wordt de rddd uitgevonden??
en vervolgens de rdddd om die weer te kunnen vinden.....

:-? veel d`tjes op het laatst,,,

boersma
Master
 Bericht 
blackevil schreef:
waarneer wordt de rddd uitgevonden??
en vervolgens de rdddd om die weer te kunnen vinden.....

:-? veel d`tjes op het laatst,,,

wel een heel oud grapje hoor... gebruiken ze op de radio ook steeds ... maar het is het filter dat het hem doet! :wink:

Dr.Q
Die hard
 Bericht 
wanneer wordt de rddd uitgevonden??

Ik heb al een Quint aangepast als RDDD.
Detectie afstand 15 meter.
Niet veel maar je kan in iedergeval
kijken of de RDD aan of uit staat :-)

tha steef
Master
 Bericht 
Dr.Q schreef:
wanneer wordt de rddd uitgevonden??

Ik heb al een Quint aangepast als RDDD.
Detectie afstand 15 meter.
Niet veel maar je kan in iedergeval
kijken of de RDD aan of uit staat :-)

lol, waar "lekt" de RDD dan?

Bussloo
Master
 Bericht 
Iedereen een quint op een fiets. Dat is geen motorrijtuig. :lol:
Zou je hem trouwens in een helm mogen inbouwen? Dan zit ie niet in of aan het motorrijtuig O:)

pa3hfu
Respect
 Bericht 

Bussloo schreef:
Zou je hem trouwens in een helm mogen inbouwen? Dan zit ie niet in of aan het motorrijtuig O:)

Zodra je, met helm, op je motor stapt, zit 'ie aan het motorrijtuig. Niet legaal dus...

Mister Fox
Respect
 Bericht 
Het is misschien wel slim om een los zedertje( iets goedkoops ) bij je in de auto te hebben die door een rdd word gezien bij je te hebben.
Als je dan aangehouden word geef je dat zendertje en klaar is kees .....( moet je wel zorgen dat je detector uit staat inmiddels.)

Het is maar een idee.

Of is dit te easy :cry:

Raymond
Master
 Bericht 
Mister Fox schreef:
Het is misschien wel slim om een los zedertje( iets goedkoops ) bij je in de auto te hebben die door een rdd word gezien bij je te hebben.
Als je dan aangehouden word geef je dat zendertje en klaar is kees .....( moet je wel zorgen dat je detector uit staat inmiddels.)

Te easy. Als je echt wilt stangen moet je je gewoon van de domme houden. Ze nemen de auto in beslag, strippen hem volkomen en vinden vervolgens niets. En dan is het jouw beurt om echt te gaan stangen...

Scaniafan
Master
 Bericht 
Maar als ze je auto strippen, moeten ze hem dan ook weer in orginele staat herstellen???

Bij huiszoekingen kunnen ze alles overhoop halen, en vervolgens weg lopen........

bx gek
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Maar als ze je auto strippen, moeten ze hem dan ook weer in orginele staat herstellen???

Bij huiszoekingen kunnen ze alles overhoop halen, en vervolgens weg lopen........

Volgens mij moeten ze de boel weer in originele staat terugbrengen 8)

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Hmmm dan zou een megane er alleen maar beter van worden.

bx gek
Master
 Bericht 
Fortuynlijk schreef:
Hmmm dan zou een megane er alleen maar beter van worden.

Hoe lang moet je nog met dat ding doen?

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Wat eerder komt...
1 jaar, 180.000km, boom, sloot.....

Agent Smith
Die hard
 Bericht 
Zit je echt dwars he die megane? :lol: :lol:

Maareh even ontopic. Kan een NE-555 niet op zo'n frequentie draaien, redt die dat niet? En anders is er heus wel een andere oscillator die dat wel aankan. Is allemaal te voeden met 1 batterijtje als je het goed doet. En inderdaad massa productie en aan de gang op een grote parkeer plaats. Vooral atossen en dat soort brommobielen.

Edit: zpelvoud

Toto
Die hard
 Bericht 
pa3hfu schreef:
Bussloo schreef:

Zodra je, met helm, op je motor stapt, zit 'ie aan het motorrijtuig. Niet legaal dus...

ja maar als je aangehouden wordt stap je van de motor af. Dus is het niet meer een geheel :huh:

ruud king
Master
 Bericht 
[ff off topic]Wat is dat toch met die Atosjes hier?[ff /off topic]

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Raymond schreef:
Hoeveel wil je er?

Wanneer het geen apparaat is om de controles op te sporen maar waar de RDD wel van over zijn nek gaat dan is er toch geen probleem? Ik hang er wel 1 achterin hoor, heb nog wel een plug over aan de verdeelstekker.

Plan 9
Die hard
 Bericht 
Smookey schreef:
Raymond schreef:
Hoeveel wil je er?

Wanneer het geen apparaat is om de controles op te sporen maar waar de RDD wel van over zijn nek gaat dan is er toch geen probleem? Ik hang er wel 1 achterin hoor, heb nog wel een plug over aan de verdeelstekker.

Heb ook wel interesse in zo'n ding. Fluister maar in mijn oortje.. :lol:

ruud king
Master
 Bericht 
Doe mij maar een Pbtje dan!

bx gek
Master
 Bericht 
Het lijkt me wel lollig, ik wil wel meedoen :D

King-Leo
Master
 Bericht 
Mister Fox schreef:
Het is maar een idee.

Mister Fox, jij snapt wat ik bedoelde toen ik dit onderwerp postte.
http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.php?t=13104&highlight=
Hetzelfde idee. laat ze "iets" vinden waarvan ze denken dat een detector is en ze zijn weer blij. Dat het niet is wat ze bedoelde (jou detector) ervaren ze pas later.

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Genoeg animo dus? Kom op Raymond :wink:

BLikent
Master
 Bericht 
Wordt dit niet als hinderen van de opsporing gezien? Of is het alleen maar frustreren? (zoiets als met het bord/spandoek)

Schrijf voor de zekerheid op het apparaat(je) "RDDD" dan kan het niet als RD gezien worden.

toledo
Die hard
 Bericht 
Ik denk dat je idee wel bij een paar mensen in goede aarde zal vallen.
Is er soms een nieuwe campagne tegen de detectoren. Normaal lees ik er hier nooit wat over maar vandaag op regiomeppel.nl

Radardetectorapparatuur in beslag genomen Steenwijk/Zuidveen - Op de Meppelerweg in Steenwijk en op de Zuidveenseweg in Zuidveen zijn gisterochtend twee automobilisten aangehouden voor het hebben van radardetectoren in de auto. Een 47-jarige man uit Urk verwijderde op het politiebureau de detector, welke in beslag werd genomen. Een 60-jarige man uit Giethoorn had de detector weliswaar al uitgeschakeld, deze was nog wel aanwezig in de auto. De antenne is vast in beslag genomen, de rest moet worden afgegeven op het politiebureau. Beiden kregen een proces-verbaal.

Radardetector in beslag genomen Zwolle - Op woensdagmiddag tegen 13.30 uur is er op de IJsselallee een 39-jarige man autobestuurder uit Wanneperveen staande gehouden. In zijn auto was een radardetector aanwezig. Deze is in beslag genomen.

Of hebben ze nu pas door hier in de omgeving hoe de RDD aan moet :wink:

michel
Laat zich horen
 Bericht 
je kan ook de quitezz die niet meer in de auto gebruikt mag worden, aangesloten voor het raam in de huiskamer hangen. als genoeg mensen dat doen is het in de stad weer veilig rondrijden met een rd. De rdd in de zuurstokauto zal dan immers continu alarm geven in de binnenstad..

Raymond
Master
 Bericht 
Ja en ik iedereen gaan pb-en zeker.
Je sloopt gewoon het binnenwerk uit je detector, lampjes weg, speaker weg..dan valt er niks meer mee aan te tonen. En dit prop je gewoon ergens weg.

MarkyMark
Master
 Bericht 
Ik wil niet flauw doen, maar ik heb het idee dat wanneer de RDD af zal gaan, men gaat zoeken/eisen dat je het spul inlevert. Als dat apparaat niet geschikt is om radar aan te tonen, valt de overtreding niet onder het radardetectorverbod, maar onder 'hinderen van opsporing' (art 184?). Ik weet niet waar je blijer van wordt...

udo
Master
 Bericht 

MarkyMark schreef:
Ik wil niet flauw doen, maar ik heb het idee dat wanneer de RDD af zal gaan, men gaat zoeken/eisen dat je het spul inlevert. Als dat apparaat niet geschikt is om radar aan te tonen, valt de overtreding niet onder het radardetectorverbod, maar onder 'hinderen van opsporing' (art 184?). Ik weet niet waar je blijer van wordt...

Ook al het uitgezonden signaal/vermogen op zich legaal is en wellicht zelfs een (ander) doel zou dienen?
Vergelijk met een IR afstandsensor die de lasergamende agenten belemmert?

Raymond
Master
 Bericht 
Het zou die agenten geen bal aangaan waar dat apparaat voor is.
Sinds wanneer is de RDD een opsporingsmiddel? Het toont de waarschijnlijkheid aan dat er iemand met een RD zou kunnen rondrijden.
Het krijgt ook vals alarm, net als een radardetector. Of moeten nu ook alle gebouwen gesloopt worden waar de RDD af gaat?

MarkyMark
Master
 Bericht 
Is ook waar, maar ze zullen het ongetwijfeld proberen, en als ze dan een rechter kunnen overtuigen dat het gevonden apparaat geen ander doel dient of kan dienen...

Matthijs
Master
 Bericht 

MarkyMark schreef:

Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

Afbeelding

egeltjes
Master
 Bericht 
Agent Smith schreef:
Kan een NE-555 niet op zo'n frequentie draaien, redt die dat niet? En anders is er heus wel een andere oscillator die dat wel aankan. Is allemaal te voeden met 1 batterijtje als je het goed doet.

Tis 13GHz, de periodetijd is maar 76.9psec (76.9*10^(-12)sec; 76.9pico-secondes; 76.9 keer 1-biljoenste van een seconde).
Aardig snel dus.

Moet je ook iemand weten die een schema heeft van zo'n oscilator en wellicht moet je ook nog iets van HF-techniek afweten.

Smookey
FS medewerker
 Bericht 
Raymond schreef:
Ja en ik iedereen gaan pb-en zeker.
Je sloopt gewoon het binnenwerk uit je detector, lampjes weg, speaker weg..dan valt er niks meer mee aan te tonen. En dit prop je gewoon ergens weg.

Euh, maar je laat de RD-zooi zelf wel zitten dus, je schakelt alleen het waarschuwen uit en dus is het geen detector meer? Ik wilde al een lege achter het raam plakken maar wanneer het legaal is om er nog wat in te hebben zitten pak ik de soldeerbout binnenkort.

Marc 325i Coupe
Master
 Bericht 

Agent Smith schreef:
Maareh even ontopic. Kan een NE-555 niet op zo'n frequentie draaien, redt die dat niet? En anders is er heus wel een andere oscillator die dat wel aankan. Is allemaal te voeden met 1 batterijtje als je het goed doet. En inderdaad massa productie en aan de gang op een grote parkeer plaats. Vooral atossen en dat soort brommobielen.

Edit: zpelvoud

Nee, een NE-555 of iets dergelijks komt niet half in de buurt. Dus geen optie. Makkelijkst is een DRO oscillator (als in de LNB van een sat. ontvanger)..

egeltjes
Master
 Bericht 
Is daar een schema van?

Ikzelf heb maar zeer matig (tot geen) ervaring met HF-techniek. Mijn max ligt op zo'n 10MHz digitaal.

Hmmmm, een blokgolf de ruimte in sturen. Lekker veel harmonischen.

vlitz
Pro
 Bericht 

Als je zoiets wil doen MOET je het vanaf dag één in grote aantallen doen en de markt dus min of meer overspoelen.

In feite moet je een slimme manier vinden om het 'produkt' als give-away te combineren met iets anders. Dat 'anders' moet dan per ongeluk lekken..

Ik heb al eens vaker zitten mijmeren over een business-case met zo'n ding maar ben er nog niet helemaal uit. Dat het heel goedkoop kan geloof ik wel, maar je moet de interesse ergens mee wekken en dan ook nog zorgen dat het heel snel de markt overspoelt..

Als er ideeën zijn ... van harte welkom.. lijkt me een erg aangenaam project... :biertje:

Matthijs
Master
 Bericht 

vlitz schreef:
Als er ideeën zijn ... van harte welkom.. lijkt me een erg aangenaam project... :biertje:

Wie zegt dat de bezitter van de auto ervan op de hoogte moet zijn.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
vlitz schreef:
Als je zoiets wil doen MOET je het vanaf dag één in grote aantallen doen en de markt dus min of meer overspoelen.

In feite moet je een slimme manier vinden om het 'produkt' als give-away te combineren met iets anders. Dat 'anders' moet dan per ongeluk lekken..

Ik heb al eens vaker zitten mijmeren over een business-case met zo'n ding maar ben er nog niet helemaal uit. Dat het heel goedkoop kan geloof ik wel, maar je moet de interesse ergens mee wekken en dan ook nog zorgen dat het heel snel de markt overspoelt..

ok, stel ik wil er 10.000 met een magneetje. wat kost dat?

ff sponsor vinden en met wat vrijwilligers bij de mcdrek en ikea onder de auto's gaan plakken

egeltjes
Master
 Bericht 
vlitz schreef:

Want?

Euhh, waarom zou dat moeten?

Je mag toch wel ZELF rond die 13GHz uitzenden met een apparaat, zonder dat het ding zelf geschikt is om andere radar-bronnen te detecteren ???

Pagina 1 van 2 [ 90 berichten ]