» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector   

Postingstijd interval gedetecteerd van 173.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 16 berichten ]
burpman
Master
 Bericht 
Hallo allemaal,

Ik zat zo eens met mijn gedachten te spelen nadat ik verscheidene malen gelezen heb dat een radardetector valse meldingen geeft bij benzinepompen.

Dit wordt toegeschreven aan de sensoren die ze bij die deuren gebruiken die op nagenoeg dezelfde frequentie werken als de radarsystemen van de Koo$ $p€€ brigade.

Welnu, het toeval wilt dat ik ook zo een sensor ergens ongebruikt op de zolder heb liggen. Deze gebruikte ik vroeger om te zien of er iemand voor de deur stond voordat diegene had aangebeld.

Maar, ik zat eens te denken. Dat ding werkt gewoon op 12v. Wat nu als ik dat ding in het handschoenenkastje van de wagen leg en wij ermee gaan rijden.

Zal een RDD van de Koo$ $p€€ brigade hierop ook reageren?

Zo ja, kunnen we wel een aantal keren een stopteken verwachten natuurlijk en zullen ze nooit een RD vinden.

Wie weet het?

liquid_force
Master
 Bericht 
de lekfrequentie van RD's is anders dan de 24GHz waarop je bello reageert ... de lekfrequentie ligt als ik het me goed herinner rond de 11.5GHz ...

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Ouwe Quint werkt ook prima.

Klaassie
Master
 Bericht 
Maar die is weer niet toegestaan.

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Gewoon alles er af slopen, ledjes/buzzer ed...

Forza!
Master
 Bericht 
Da's wel een goeie... Dan is ie niet "geschikt om.."

Bouw zoiets in een of ander wazig "profi" doosje en zet er wat amp-klemmen aan met draden die nergens heen lopen., dat is dan zogenaamd je auto alarm.. ;)

Ik heb weleens gedacht als ze langs een rijksweg of in de stad een verkeerscontrole houden dan daar gaan rondlopen met een quintezz en een accutje. Te voet mag je zo'n ding gewoon bij je hebben :lol: Is iig een idee als je nog een ouwe Q hebt. Maarja, wanneer is zo'n controle..

burpman
Master
 Bericht 
Het gaat er mij juist om of ik met die oude deur-sensor, een vals alarm kan veroorzaken op een RDD. Zo ja, kan ik dat ding gewoon in de wagen leggen. Nog mooier zou zijn als in dat geval, meerdere mensen met zo een dergelijke deur-sensor in de wagen gaan rijden.

Die dingen bestel je gewoon bij de Conrad :)

Lijkt mij wel geinig als de RDD landelijk een beetje gefrustreerd wordt.

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
3000 van die dingen kopen en plaatsen in alle masten van mobiele operators. O:)

Raymond
Master
 Bericht 
Regel dat ;)

Maar volgens mij werkt het niet, om de reden die liquid_force aangeeft.
Wil je dit perse, dan moet je een oude rd aanschaffen, een quintezz, premier of andere detectiebagger waarvan de rdd al op 1500 meter over de nek gaat. sloop hem los totdat hij niet meer geschikt is om te detecteren, maar wel te zenden..
en veel plezier.

liquid_force
Master
 Bericht 
burpman schreef:
Het gaat er mij juist om of ik met die oude deur-sensor, een vals alarm kan veroorzaken op een RDD. Zo ja, kan ik dat ding gewoon in de wagen leggen. Nog mooier zou zijn als in dat geval, meerdere mensen met zo een dergelijke deur-sensor in de wagen gaan rijden.

zoals al eerder gemeld: NEE dat werkt niet ...

je deuropener werkt op de 24GHz en de RDD luistert op de 11.5GHz ... en dat is net de frequentie waarop de Quint lekt ... zowiezo, als jij een 24GHz bron in je auto legt kun je je eigen Bello wel uitzetten ... anders heb je continue alarm ...

gigabert
FS medewerker
 Bericht 
Had toen de rdd net uit kwam en iemand werdt gepakt ook het idee een raamplakker te kopen en die uit elkaar te halen er er een iets anders van te bouwen (maar dat die wel lekte op die feq)

Had toen een parkeer assistent bedacht die dan defect zou zijn, maar dan staat ie -per ongeluk- wel aan,.. O:)

enerby
Master
 Bericht 
Koop een 24 Ghz Gunn source en regel deze maar af op 24,85 Ghz.
Weet zeker dat je iets vangt. :D

choke flange
Die hard
 Bericht 
Gunn source op 24 GHz zal in een golfpijpje moeten. OP de LO frequentie van de raamplakker zal wel wat in oppervlaktetechniek te krijgen zijn, leuk voor in een kerstkaart of zo'n geurboompje voor in de auto. Tevens verkrijgbaar in de millieuvriendelijke uitvoering met een eigen zonnecelletje O:)

burpman
Master
 Bericht 
liquid_force schreef:
burpman schreef:

zoals al eerder gemeld: NEE dat werkt niet ...

je deuropener werkt op de 24GHz en de RDD luistert op de 11.5GHz ... en dat is net de frequentie waarop de Quint lekt ... zowiezo, als jij een 24GHz bron in je auto legt kun je je eigen Bello wel uitzetten ... anders heb je continue alarm ...

Dan is dat duidelijk, en vooral jammer :cry:

Het was ook te mooi om waar te zijn eigenlijk, dat het zo simpel zou kunnen.

enerby
Master
 Bericht 
:huh: , ik post nog eens wat.

EddyHH
Master
 Bericht 
Wel grappig inderdaad om alle oude raamplakkers thuis aan te zetten als de afstand 1500 meter kan zijn om de RDD af te laten gaan. Als ze dan iemand aanhouden zijn ze iig een uurtje van de straat. Wel lullig als ze dan iemand aanhouden die een RD heeft met filter. Toch niet zo slim dan.

Pagina 1 van 1 [ 16 berichten ]