» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector detector Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 249.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 14 berichten ]
bahram
Nieuwkomer
 Bericht 

ik zag dat ik een complete 966R heb liggen. Kan iemand me vertellen of ik daar nog iets aan heb? Ik wil niet door RDD gedetecteerd worden.

Ik las iets vaags over filter of wekkerradio's etc..

AUB duidelijke uitleg
tanx

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ja, je hebt nog wat aan een 966R (als je je niet zo stoort aan vals alarm) en ja, de 966 is zonder filter te detecteren.

Wil je daar wat aan doen: http://www.2invent.nl

enerby
Master
 Bericht 
Harold schreef:
als je je niet zo stoort aan vals alarm

Ik vindt het best mee vallen, bij automatische deuren op de K band krijg je volgens mij met elke detector alarm.
Je kan idd geen falslist maken zoals bij de DSi

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nou, bedoel vooral de portalen en de radar gestuurde cruisecontrol en dodehoek radar systemen.

enerby
Master
 Bericht 
Portalen idd een probleem, maar de rest valt bij mij wel mee.
Heb je daar met de DSi dan geen last van?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Als je de portalen falselist niet (als het goed is) of in iedergeval minder.

Voordeel van de DSI vind ik ook dat je hem minder breedbandig kan maken, wat al een hoop vals alarm scheelt van adaptive cruise controls

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Aan de andere kant: als je vooral snelweg rijdt en alleen die band aan laat staan, heb je toch zo'n 80% te pakken en heb je nagenoeg nooit vals alarm.

enerby
Master
 Bericht 
De bandbreedte van een 966R is ook niet erg breed, staan (na afregelen) meestal op 24,090 t/m 24.150.
Met een 966R EVO heb ik eigenlijk nooit last van vals alarm, alleen martix borden ed.

Kwam laatst hier een controle tegen.
Leuke locatie.. kon nog net remmen pff.. :D

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Mijn ervaring met de EVO is dat ik toch wel regelmatig last heb van de ACC van Peugeot en Mercedes, ook iets in de BMW 7-serie, en van andere bronnen langs de weg (matrixborden, automatische schuifdeuren etc).

enerby
Master
 Bericht 
Schakel meestal de K band uit, alleen in de buurt van de A1 tussen Deventer
en A35 in Twente laat ik hem aan staan ivm de MRC.
Van ACC's merk ik eigenlijk weinig, matrixborden, automatische schuifdeuren etc idd wel, is mijn ervaring.

357kurt
Master
 Bericht 
Op binnenweggetjes waar weinig verkeer is kan het je nog redden van een vervelende boete (60km zones etc), dan heb je namelijk weinig kans op vals alarm.
Op provinciale wegen, tja... als je vals alarm wilt horen, krijg je dat genoeg.

Ik heb nog een aantal liggen, dus als je wat nodig hebt.

WimLex
Master
 Bericht 
357kurt schreef:
Ik heb nog een aantal liggen, dus als je wat nodig hebt.

Denk je dat je die nog kwijtraakt na DIT TOPIC ?

dikkydik
Master
 Bericht 
Voor een zeer zacht prijsje, of gaan ze die CD ook gebruiken buiten de snelwegen?

WimLex
Master
 Bericht 
dikkydik schreef:
of gaan ze die CD ook gebruiken buiten de snelwegen?

Citaat:
163 VW Transporter 1.9TDI 9-VXH-91 Grijs Oost-Nederland Multaradar CD achterin
164 VW Transporter 1.9TDI 7-VZR-92(+i) Grijs Oost-Nederland Multaradar CD achterin
165 VW Transporter 1.9TDI 5-VXF-48(+i) Grijs Oost-Nederland Multaradar CD achterin
166 VW Transporter 1.9TDI 9-VZR-70(+i) Blauw Oost-Nederland Multaradar CD achterin
167 VW Transporter 1.9TDI 6-VZR-09(+i) Zwart Oost-Nederland Multaradar CD achterin

225 aangeschaft aldus een persbericht (f)
waarvan er 13 naar de KLPD zijn gegaan

Pagina 1 van 1 [ 14 berichten ]