» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector filter   

Pagina 1 van 1  [ 37 berichten ]
mitchell
Pro
 Bericht 

Vandaag door Raymond in laten bouwen op de terugweg merk ik dat de A1 constant aan de gang is met false alarm.

Maar zodra ik op de A10 ring ter hoogte van oost/noord flitspalen tegen komt piep die niet?

Moet er dan iets afgesteld worden want normaal gesproken zie ik ze flitsen :S?

Maar tankstation pakt die af en toe en niet allemaal?

waar ligt dit probleem aan?

Raymond
Master
 Bericht 
Het probleem is dat je geen probleem hebt ;)
De K-band reageert sterk op de matrixborden boven de weg. Bij flitspalen zonder radar doet hij niks (paal leeg dus) en niet elke schuifdeur zit op de frequentie die jouw detector detecteert. Rij eens langs een gemelde controle bij jouw in de buurt?

mitchell
Pro
 Bericht 

paal leeg lijkt mij sterk hij flits af en toe :D
dus hij kan uitgeschakelt zijn?

Twilo
Master
 Bericht 
Misschien even de 975R resetten en opnieuw instellen. En dan even op de A9 rijden. Alle palen op de A9 zijn actief/geladen :wink:.

mitchell
Pro
 Bericht 

oke vanavond even langs de A9 rijden kijken hoe die reageert als hij daar alles op detecteerd dan is die toch goed ingesteld?

regiorunner
Master
 Bericht 
:slotje:

mitchell
Pro
 Bericht 

:lol: :lol: :lol:

Maaruh dit is toch een normale RD?

regiorunner
Master
 Bericht 
Kan niet.

mitchell
Pro
 Bericht 

hoe bedoel je komt rechtstreeks uit de webshop daarna gemodificeert door Enerby

regiorunner
Master
 Bericht 

regiorunner
Master
 Bericht 
mitchell schreef:
hoe bedoel je komt rechtstreeks uit de webshop daarna gemodificeert door Enerby

Jij hebt alleen maar getunigde spullen 8)

mitchell
Pro
 Bericht 

wie weet misschien ben ik wel veranderd :D

mitchell
Pro
 Bericht 

regiorunner schreef:
mitchell schreef:
paal leeg lijkt mij sterk hij flits af en toe :D
dus hij kan uitgeschakelt zijn?

Lussenpaal Mitchell? Die Flitsen wel, maar detecteren niet. (Te herkennen aan de lussen, maar ook aan de slanke vormgeving van zo'n paal) In jouw regio oa. in Krommenie op die provinciale weg... op zowat alle kruispunten.

voorbeeld van zo lussenpaal? (FOTO)

regiorunner
Master
 Bericht 

mitchell
Pro
 Bericht 

OKe dan, wie weet er toevallig voor de pioneer X1BT of er gps poi is voor traject en flitspaal?

regiorunner
Master
 Bericht 

mitchell
Pro
 Bericht 

die bovenste paal heb ik al eerder gedecterteerd

regiorunner
Master
 Bericht 

mitchell
Pro
 Bericht 

op de terug van Raymond kwam ik langs een luspaal voor dat ik net de oprit op ging van de snelweg

regiorunner
Master
 Bericht 

Twilo
Master
 Bericht 
mitchell schreef:
op de terug van Raymond kwam ik langs een luspaal voor dat ik net de oprit op ging van de snelweg

Dat lijkt meer erg sterk dat een 975R met filter een lussen paal detecteert.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Als dat op de A1 is zou dat goed kunnen, want de A1 hangt vol met die 24 ghz stralers in de portalen. Zal die die wel hebben ontvangen.

Raymond
Master
 Bericht 
Ik heb die 975 helemaal ingesteld, dus blijf daar maar van af.
Ik denk dat hij het prima doet, dat je net een radarpaal hebt ontmoet waar geen radar in zat, of dat je een lussenpaal bent tegengekomen. Op die laatste zal hij het nooit doen.
Probeer die A9 maar eens, en kijk anders morgen even in de meldingenlijst en zoek de dichtstbijzijnde radarcontrole op.
Wedden dat het goed gaat? :thumb:

regiorunner
Master
 Bericht 
Twilo schreef:
mitchell schreef:

Dat lijkt meer erg sterk dat een 975R met filter een lussen paal detecteert.

Heeeee de Chinezen zoeken mekaar toch weer op (f)

Ivo
FS Getrouwd²
 Bericht 
A9 richting Schiphol ff testen... Staan zeshonderd flitspalen op dat stukje :schudnee:

enerby
Master
 Bericht 
@ Mitchell

Je het een 975 bc type, die het prima doet.
Alles is getest en het zou goed moeten zijn...
Test alles eerst goed, anders gewoon contact met me op nemen.

liquid_force
Master
 Bericht 
is het wel een 975R en geen dubbele weber?

dexter79
Master
 Bericht 
Op de A10 buitenring is op dit moment de paal bij Durderdam geladen (althans gisteren nog wel). Op de binnenring is de paal bij Durgerdam op dit moment leeg, en de paal net voorbij de afrit naar de A1 geladen.

Andere palen weet ik niet, want niet langsgereden dit weekend.

Op de A1 staat de eerste paal bij knooppunt Eemnes, en deze heb ik nog nooit geladen meegemaakt.

Raymond
Master
 Bericht 
liquid_force schreef:
is het wel een 975R en geen dubbele weber?

Hij zit wel naast de intercooler... :huh:
Zou zo maar kunnen!

mitchell
Pro
 Bericht 

Klopt het ook dat deze RD reageert op snelheids waarschuwingen?
van bijv. u rijdt te hard of u rijdt te langzaam?

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Ja.

Raymond
Master
 Bericht 
Heb je dat ding nu al langs een echte snelheidsradar gehad?

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
Oh is ie daar voor? :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ik word echt oud met al die n00b vragen...

Nu ben ik het van de gemiddelde autorijder wel gewend maar waar heb je de afgelopen 3 jaar (- 4 dagen) gezeten dan mitchell :lol:

mitchell
Pro
 Bericht 

mwa sorry hoor dit is de eerste Rd die ik zelf in bezit heb dus daarom al deze vraagen mijn verontschulding daar voor als je er niet tegen kan.

regiorunner
Master
 Bericht 
Weet je wat nou het lullige is, Herman, je hebt het ons in .dk 9999999999999999 keer gevraagd, en zeker 5 man hebben jou van antwoord voorzien, een RD gedemonstreerd, (een STI, een Ventura, een 966 en een DSI, maar kennelijk ben je er gewoon te stom voor, of jouw geheugen heeft de karakteristieken van Ronald Raegan of een Beneluxloc serie 11.8...

:o Ik heb je al eens gezegd; vragen dat staat vrij. We hebben je zelfs van antwoorden en foto's voorzien, ondanks dat je dat had kunnen opzoeken in het forum.

Bovendien, sla je de antwoorden gewoon in de wind. Je doet er, zoals gewoonlijk, weer eens helemaal nix mee. Je bent zo eigenwijs als een Chinees, en dan vind je het nog vreemd dat je een antwoord krijgt in deze trand, en je kijkt er nog vreemd van op ook. Weet je, het is net zoals je "vrienden" uitnodigen voor een sinees dineetje, en er € 30 voor in rekening durven te brengen. Of hetzelfde om aan 4 man vragen hoe je die kloteauto gaat importeren. Of de pannen leegvreten in een gezelschap :nono: of eigenlijk.... gewoon jouw hele persoontje.
(Ik heb ook mijn negatieve kanten, maar ik probeer zo postief mogelijk te blijven)

Herman, je bent gewoon ontiegelijk vervelend manneke, die om advies komt vragen, maar te dom is om iets met de panklare antwoorden te doen. Wat moet je eigenlijk met een detector..... Als je geenenens een lussenpaal kan onderscheiden, of daar domweg te eigenwijs voor bent...... Ik heb me eigenlijk alweer veel te lang aandacht aan jou geschonken, maar gister hebben we toch nog smakelijk (jaja, met eten) om jouw optreden in .dk kunnen lachen. Dat dan weer wel.

Toedloe, Herman!

liquid_force
Master
 Bericht 
panklare antwoorden :thumb: :thumb: (f) (f) (f) (f) (f) (f) :thumb: :thumb: :thumb:

Pagina 1 van 1 [ 37 berichten ]