» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector filter   

Postingstijd interval gedetecteerd van 32.6 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 6 van 7  [ 341 berichten ]
intramax
Respect
 Bericht 

Ik las een endje terug dat inbouw in alle VW groep modellen zou passen..
Ik vraag me af of iemand al ervaring met de inbouw van een rdd filter in een ibiza (type2-96-99).

Bij mij in de bumper is het erg vol, heb daarom in het verleden als eens afgezien van een remote+ . Wellicht dat een van jullie hier een tip voor heeft. Ik ban al eens bij jullie geweest 2/3 jaar geleden (ik meen alex in almere haven/buiten) maar toen kwamen we tot de conclusie dat een remote+ niet past in dit type auto. Het betreft een ibiza cupra 2 zonder airco..

peen
 Bericht 

Vraagje: Maakt het nog uit wat voor een materiaal het filter wordt gemaakt?????
heb namelijk nog wat aluminium liggen

veejay
Pro
 Bericht 

ben benieuwd wanneer er nieuwe Q filters komen, heb Q al een PB gestuurd.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Hij was alweer druk bezig, is het laatste wat ik gehoord heb. Hij heeft ook een nieuw type gemaakt en die ben ik aan het testen.

Schumi218
Respect
 Bericht 

Nog steeds zeer benieuwd; we blijven afwachten.

Kon het "oude" type nog meer verbeterd worden dan?

veejay
Pro
 Bericht 

ja vertel Martijn, wat kon er nog beter?

telefoontoestel
Pro
 Bericht 

Ik heb dit topic gelukkig kunnen vinden, heb al enkele mensen pb's erover gestuurd (wist niet waar ik op kon zoeken :oops:). Ik vraag me alleen af of er mensen ervaring hebben met de inbouw in een Mazda 323f uit 96. Ik heb deze auto nog niet al te lang en heb mn oude bello er niet inzitten.

In een paar reacties las ik ook dat er mss een mogelijkheid is tot het inruilen van de oude remote+ hoorntjes? Lijkt me erg prettig. Ik heb het oude hoorntje niet al te lang kunnen gebruiken helaas.

Mister Fox
Respect
 Bericht 
ik zie dat in een v70 ook een filter past ....maar welke?????

mehn
FS Meldingen
 Bericht 
Alletwee/drie

veejay
Pro
 Bericht 

Ik zou graag proberen het in een Octavia in te laten bouwen, maar helaas het filtertje wil maar niet komen :wink:

mouse1278
Respect
 Bericht 
veejay schreef:
helaas het filtertje wil maar niet komen :wink:

Mijn ervaring is helaas hetzelfde en zowel op email als op pb wordt helaas niet gereageerd door Dr.Q :( .

alfaromeo156
Respect
 Bericht 

Begint wel een langdradig verhaal te worden dit he.
Rij al maanden met een enerby flex rond.
Waarom bestellen jullie die niet gewoon.
Werkt super.

Dr.Q
Die hard
 Bericht 
Helaas kan ik niet altijd zo snel mijn mailtjes
beantwoorden. Het kan best wel eens een
kleine week duren (prive omstandigheden)

De materialen zijn moeilijk te verkrijgen
en de fabrikant kan geen levertijden afgeven.
Hierdoor kan ik dus ook geen levertijden aan jullie
afgeven. Ik zou ook anders willen maar helaas.

regiorunner
Master
 Bericht 
Mister Fox schreef:
ik zie dat in een v70 ook een filter past ....maar welke?????

Ze padden beide, idd, (V70 Classic dan) maar ik heb gekozen voor het short filter. Deze was het makkelijkst te monteren....

gtniels
Respect
 Bericht 

Weet iemand wat nu zo ongeveer de levertijden zijn?
Ik ga nl volgende maand op vakantie en ik zou die hoorn willen testen in Zwitserland...het stikt daar van de flitspalen... :-?
gr Niels

veejay
Pro
 Bericht 

:cry:

Johan7
 Bericht 

Al heel lang maak ik dankbaar gebruik van Flitsservice.nl Fantastisch! Nog nooit was ik hier op het forum geweest, tot vandaag. Heb ik het goed dat:
A) er iets bestaat dat de prestaties van mijn Ventura verbetert?
B) mijn Ventura nu onzichtbaar is voor de Spectre?

Speedgreetz, Johan

Tom
Master
 Bericht 
Johan7 schreef:
Al heel lang maak ik dankbaar gebruik van Flitsservice.nl Fantastisch! Nog nooit was ik hier op het forum geweest, tot vandaag. Heb ik het goed dat:
A) er iets bestaat dat de prestaties van mijn Ventura verbetert?
B) mijn Ventura nu onzichtbaar is voor de Spectre?

Speedgreetz, Johan

Als je de zoekfunctie van het forum (goed) gebruikt vind je veel informatie over de vragen die je stelt. Welkom en veel leesplezier :thumb:

doggy101
Die hard
 Bericht 
telefoontoestel schreef:
Ik heb dit topic gelukkig kunnen vinden, heb al enkele mensen pb's erover gestuurd (wist niet waar ik op kon zoeken :oops:). Ik vraag me alleen af of er mensen ervaring hebben met de inbouw in een Mazda 323f uit 96. Ik heb deze auto nog niet al te lang en heb mn oude bello er niet inzitten.

In een paar reacties las ik ook dat er mss een mogelijkheid is tot het inruilen van de oude remote+ hoorntjes? Lijkt me erg prettig. Ik heb het oude hoorntje niet al te lang kunnen gebruiken helaas.

pb me maar ff voor plaatsen in je 323f had ik een heel mooi plekkie in!

janpadjakker
Nieuwkomer
 Bericht 

toch wel jammer die nieuwe Vector 975r uit de doos trekken en gelijk uit elkaar schroeven om in een blikje te solderen.
maar hij werkt echt goed nog beter als mijn oude 966 :D
prima service daar bij enerby had mijn zelfbouw filter binnen een 5 dagen in huis :thumb:

mehn
FS Meldingen
 Bericht 
janpadjakker schreef:
toch wel jammer die nieuwe Vector 975r uit de doos trekken en gelijk uit elkaar schroeven om in een blikje te solderen.
maar hij werkt echt goed nog beter als mijn oude 966 :D
prima service daar bij enerby had mijn zelfbouw filter binnen een 5 dagen in huis :thumb:

Verkeerde topic? :wink:

markvdm
 Bericht 

Weet iemand hoe groot de trechter opening van een Dr Q is? Ik zie dat hij incl antenne 25 cm is (het meduimfilter) alleen nergens zie ik hoe groot de opening is. Dat is wel belangrijk voor de inbouw (ford focus wagon)

groeten,

Martin

Fangio-S
Pro
 Bericht 

Ford focus oud model plaats zat. Moet je geen zorgen om maken.

Alleen moet je voor't Dr Q filter wel heeeel veel geduld hebben.

markvdm
 Bericht 

het is het nieuwe model focus.

en wat is heeeel veel geduld?? een paar weken of praten we dan over maanden.

groeten,

Martin

javaboon
Respect
 Bericht 
Ik inmiddels maanden. Maar het geeft wel tijd om na te denken over wat je nou precies wil qua filter :-)

Maar je bent afhankelijk van mensen en die hebben te maken met omstandigheden, dus het is ook een kwestie van simpelweg geduld hebben...

kippie style
Nieuwkomer
 Bericht 

hey zijn de filters al leverbaar??
zit er met smart op te wachten..

gr kippie :thumb: style

Toto
Die hard
 Bericht 
Weet iemand of Dr Q nog leeft? Ik ben me bewust dat er tijd voor moet zijn om de filters te maken. Maar hij reageert ook niet op pm en ik zit met smart te wachten op mijn filter.

Ik rij nog steeds rond zonder filter want zonder mijn bello is het toch zo saai :wink: Maar ik kan natuurlijk geen geluk blijven hebben.

Dr.Q
Die hard
 Bericht 
Weet iemand of Dr Q nog leeft? Ik ben me bewust dat er tijd voor moet zijn om de filters te maken. Maar hij reageert ook niet op pm en ik zit met smart te wachten op mijn filter.

>>Ik heb geen PM ontvangen dus kan ik ook niet reageren
denk ik. Ik heb binnen 2 weken een batch van 17 stuks gereed.

just me
Master
 Bericht 
Dr.Q schreef:
Ik heb binnen 2 weken een batch van 17 stuks gereed.

Ik hoop dat de wachtlijst niet zo lang is.... :roll:

Toto
Die hard
 Bericht 
Dr.Q schreef:
>>Ik heb geen PM ontvangen dus kan ik ook niet reageren

Sja mooier antwoord bestaat er toch niet :)

Je leeft en bent er mee bezig. PM is van een maand of 2 geleden. Geen idee waarom hij niet is aangekomen?

oom agent
Respect
 Bericht 
Ik hoop dat na 8 maanden op de wachtlijst hebben gestaan ik nu aan de beurt ben....... 8) 8)
En zo niet dan wachten we gewoon nog ff..... :biertje:

Raymond
Master
 Bericht 
Dr.Q schreef:
Ik heb geen PM ontvangen dus kan ik ook niet reageren

Mailboxje opruimen??

just me
Master
 Bericht 
Dr.Q schreef:
Ik heb binnen 2 weken een batch van 17 stuks gereed.

Is die batch al gereed of moet(en) we/ik nog even geduld hebben?

oom agent
Respect
 Bericht 
Ik ben bang dat je nog even geduld moet hebben...

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Hij had ze klaar en al verstuurd. Materiaal voor de volgende batch was al besteld en hij is nu tot de 26ste op vakantie en daarna ondergaat zijn dochtertje een behoorlijke operatie.

bluecupra
Respect
 Bericht 

Ik heb bericht binnen dat ik een medium kan ophalen voor een 975. Kan iemand mij nog laten weten of deze gaat passen in een Ibiza model 99-02?

Jeffrey

MRE
FS Weldoener!
 Bericht 
bluecupra schreef:
Ik heb bericht binnen dat ik een medium kan ophalen voor een 975. Kan iemand mij nog laten weten of deze gaat passen in een Ibiza model 99-02?

Jeffrey

Als hij niet past, wil ik hem graag van je overnemen.....

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Ik had trouwens van Dr.Q een nieuw model van hem meegekregen, hij noemt het "het Dr.Q Turbo RDD Filter".

We hadden deze ook in Amerika, maar hadden slechte resultaten, achteraf gezien wegens teweinig aluminium eromheen.

Ik was van de week bij Dr.Q om de RDD even te laten zien en toen hebben we nogmaals dit filter getest met voldoende aluminium. Resultaat was uitstekend! Maximaal 10 meter 1 ledje op de RDD en dan alleen als ze elkaar recht aankijken.

Hoe zit dit filter eruit? Het is even lang als het short filter, maar met Remote + detectie afstand op de Gatso. Ik heb Multanova nog niet geprobeerd. Het heeft 3*3 pijpjes met dan de hoorn erop.

Ik zal spoedig wel een foto plaatsen. Ik zal ook een filmpje maken wat het effect is van de alutape en folie.

bluecupra
Respect
 Bericht 

dus er komt een nieuwe (verbeterde) versie uit binnenkort? Of zijn alle modellen die vanaf nu geleverd worden op basis van dit nieuwe ontwerp?

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Dit is slechts nog test. Het is aan hem om te bepalen hoe of wat.

Denk dat deze wel duurder zal zijn, aangezien die pijpjes juist het duurste gedeelte zijn.

bluecupra
Respect
 Bericht 

Staat er geen foto van dit nieuwe ontwerp op de avater van Dr. Q?

Jeffrey

rosolo
Pro
 Bericht 
goed bezig blue cupra :thumb:

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Nee, lijkt er wel op, maar is anders.

just me
Master
 Bericht 
Nu heb ik eindelijk een Dr. Q filter kunnen bemachtigen, alleen weet ik niet 100% zeker hoe het filter op de antenne moet :-? Moet de opening in het filter aan de bovenkant of aan de onderkant van de antenne?

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Nog een keer?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Bij de behuizing van de Q hoorn kon de extra hoorn maar op 1 manier om de antenne, ik neem aan dat dat nu weer het geval is ivm de plaatsing van de antenne hoorn in de plastic behuizing?

just me
Master
 Bericht 
Harold schreef:
Bij de behuizing van de Q hoorn kon de extra hoorn maar op 1 manier om de antenne, ik neem aan dat dat nu weer het geval is ivm de plaatsing van de antenne hoorn in de plastic behuizing?

Juist, maar waar zit de antenne in de plastic behuizing. Ik heb de antenne nog niet uitgebouwd, maar ik vroeg met het af als ik het filter zo zag.

Afbeelding
Op deze foto is te zien dat de opening van de hoorn meer naar de onderkant zit. Bij de twee bovenstaande grijze filters voor de 975 zit deze opening in het midden. Je kunt het filter voor de 966/Ventura ook een slag draaien zodat die opening van de hoorn meer naar de bovenkant zit. Maar ik neem aan dat de hoorn zo op de antenne moet worden geschoven zoals in bovenstaande afbeelding is afgebeeld?!

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Daarom moet je ook opgeven wat voor detector je hebt. Het filter past maar op 1 manier.

Raymond
Master
 Bericht 
Het onderste filter is voor de 966R/Stinger, en ligt op z'n kop als je de antenne zo hebt liggen.
Het binnenwerk van deze antenne's is anders dan die van een 915/975/966EVO.

senc
Nieuwkomer
 Bericht 

Kan iemand mij ook vertellen wanneer ik die filter gelevert krijg, Ik heb besteld, en krijg antwoord als hij klaar is maar ik wil graag contact met dit persoon, maar hij regaard niet.
wie helpt mij.

Pagina 6 van 7 [ 341 berichten ]