» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector filter   

Postingstijd interval gedetecteerd van 137.6 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
RSix
Pro
 Bericht 
Ik ben op zoek naar een filter voor mijn wekkerradio. (Stinger Ventura) Wie heeft een te liggen voor een schappelijke prijs?

Walker
Master
 Bericht 
Als je het goed wilt doen (waterdicht enzo) zou je even contact op moeten nemen met Enerby...

RSix
Pro
 Bericht 
Ik weet zijn site te vinden. Echter ben ik student, en is een nieuwe mij te duur..
Helemaal omdat hij in een auto komt te hangen die nog geen 75pk heeft. (Maar ik ben het bermkijken/fanmail uit Leeuwarden helemaal zat ben)

Raymond
Master
 Bericht 
Het filter is een vast onderdeel van de antenne. Dan kun je beter uitkijken naar een andere antenne waar al een filter omheen zit.

RSix
Pro
 Bericht 
En daar zit weer een prijs aan..
Meeste snelheidsovertredingingen zijn nog geen 10km/h te snel. Of is het een overweging om gewoon zonder filter te rijden? (Regio Friesland)

Walker
Master
 Bericht 
Bekeuring voor gesnapt worden met RD is ongeveer net zo hoog als een filter. Plus de inbeslagname van je RD.

Ik zou het risico niet nemen.

RSix
Pro
 Bericht 
Raymond schreef:
Het filter is een vast onderdeel van de antenne. Dan kun je beter uitkijken naar een andere antenne waar al een filter omheen zit.

Wat zou een Ventura zonder filter moeten doen in de verkoop?

Raymond
Master
 Bericht 
Wat een gek ervoor geeft? Niet meer dan 150 euro.

Walker
Master
 Bericht 
Ik kocht mijn 966Evo voor 100 euro... Achteraf een mazzeltje.

RSix
Pro
 Bericht 
Is de 966 gelijk aan een Ventura? Of was de Ventura een kopie van de 975?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ventura is de voorloper van de 966: Stinger was vroeger importeur van de Bel radardetector: zij hebben voor de Nederlandse markt samen met Bel de Stinger Junior/Delta en Ventura ontwikkelt, jaren later is Stinger het importeurschap van deze detector kwijt geraakt. Target is toen de nieuwe importeur geworden en heeft de Ventura toen onder de naam Target 966R europa op de markt gebracht.

Een paar jaar geleden is daarvoor de Target 966 Evo gekomen speciaal voor de Europese markt, welke redelijk vergelijkbaar is met de Bel 975R (de Bel 975R is weer de opvolger van de Bel 915R) Deze laatste 2 detectors werden een aantal jaar geleden door FS aanhangers rechtstreeks uit Amerika geimporteerd omdat deze goed voldeed, vergelijkbaar met de 966R, maar voor de helft van het geld.

just me
Master
 Bericht 
Ik heb er zeer binnenkort twee in de verkoop. Meer info via PB te verkrijgen.

BenSnel
Die hard
 Bericht 

Ook ik ben op zoek naar een filter voor de 975, voor een schappelijke prijs uiteraard. iemand nog iets in de aanbieding?

Pagina 1 van 1 [ 13 berichten ]