» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector filter   

Postingstijd interval gedetecteerd van 34.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 17 berichten ]
jan26
Eendagsvlieg
 Bericht 

Hallo

Heeft iemand een idee waar ik me enerby filter in kan bouwen voor mijn 966 evo? Ik heb een Seat Ibiza FR 2005 TDi
Hoop dat iemand mij ff kan helpen

red devil1
Master
 Bericht 
ask Raymond(of een andere inbouwer)

M4rk
Master
 Bericht 
Wiel rechtsvoor eraf (bijrijderskant), wielkast loshalen, beugeltje lassen die op de bumperophanging kan.

Raymond
Master
 Bericht 
Waarom bijrijderskant? Bestuurderskant kan bij een Leon ook net zo goed. Zit je niet zo met je kabeldoorvoer te klooien.

M4rk
Master
 Bericht 
Ik kon in mijn Ibiza hem niet kwijt aan de bestuurderskant omdat daar een vloeistof tankje zat.

Raymond
Master
 Bericht 
Daarvoor heb je ruimte zat toch. Of zit ik er nu helemaal naast.

Ivo
FS Getrouwd²
 Bericht 
Raymond schreef:
Waarom bijrijderskant? Bestuurderskant kan bij een Leon ook net zo goed. Zit je niet zo met je kabeldoorvoer te klooien.

Onder de motorkap van een Ibiza zit het aardig volgebouwd... Maargoed, wat niet kan is nog nooit gebeurd.

Raymond
Master
 Bericht 
Die motorkap moet je ook alleen lostrekken om het ruitensproeiervat te vullen. 8)

jan26
Eendagsvlieg
 Bericht 

haha wel leuk al die reactie's !! Bedankt trouwens!! Ik kom hier vast wel verder mee :wink: :wink: En indd de linker kant wil nie..

M4rk
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Daarvoor heb je ruimte zat toch. Of zit ik er nu helemaal naast.

D'r is wel ruimte, maar als je hem achter een glad stuk plastic weg wil werken kan je hem beter aan de bijrijderskant zetten, daar heb je een zee van ruimte.

Raymond
Master
 Bericht 
Kijk wel eerst even of je de kabel makkelijk kunt doorvoeren aan de bijrijderskant. Dat kan meestal wel, maar bij sommige auto's ook niet..zonder te boren. Als je er niet door kunt, moet je die kabel dwars door de motorruimte trekken. Dan draai ik liever de bumper eraf om die antenne alsnog aan de bestuurderskant te plaatsen.

M4rk
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Kijk wel eerst even of je de kabel makkelijk kunt doorvoeren aan de bijrijderskant. Dat kan meestal wel, maar bij sommige auto's ook niet..

Dat klopt wel, daar had ik bij mijn Alfa 147 wat meer problemen mee, bij de Ibiza zit een dop achter de parafaan. Dan kom je achter het dashboard kastje uit. Zelf had ik een aftermarket radio, dus lag hij onder de radio in het opbergvakje. Ik hoefde dus niet door de hele auto heen.

Raymond
Master
 Bericht 
Ik zit me net te bedenken...ik had de hele tijd de Leon voor de ogen. In Ibi´s moet je inderdaad aan de passagierskant zijn. Die dop waar jij op doelt gebruik ik ook altijd. Gaat prima. Dan onder het dashboardkastje door, over de tunnel en voila je hebt je kabel onder je dashboard.

jan26
Eendagsvlieg
 Bericht 

Aan de bijrijderskant heb ik wel een intercooler zitten he! kan hij daar bij langs?

Zeikhond
Nieuwkomer
 Bericht 

Ik had een Ibiza 130 PK TDI uit 2004 waarin ik een 975 + Dr.Q filter heb laten inbouwen. Die van mij had ook nog Xenon, dan werd een moeilijk verhaal omdat die units zoveel plaats innemen. In de spatborden was bij mij met geen mogelijkheid plaats meer. Uiteindelijk wel een plek gevonden, maar dit bleek voor de werking niet ideaal te zijn. Veel plezier heb ik er zowiezo niet van gehad, de auto is gejat...

Rique07
Eendagsvlieg
 Bericht 

Weet iemand waar een Enerby het beste kan worden ingebouwd in een BMW 3 serie uit 2007 of iemand weet die het doet?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Rique07 schreef:
Weet iemand waar een Enerby het beste kan worden ingebouwd in een BMW 3 serie uit 2007 of iemand weet die het doet?

Raymond. En verder niet teveel prijsgeven hier op het forum. Het is de kunst zo min mogelijk van zulke info publiekelijk te maken...

Pagina 1 van 1 [ 17 berichten ]