» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector filter   

Pagina 1 van 1  [ 12 berichten ]
annevdploeg
Nieuwkomer
 Bericht 
jongens ik snap iets niet.
ik ben nu van plan om een Beltronics 975 te kopen met filter omdat de boetes binnen stromen.

maar hoe werkt het al je gelaserd word dan ziet die agent toch dat het niet kan?????

mistery
Master
 Bericht 
Wat kan niet?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Agent ziet niets... Die heeft alleen het idee dat ie mis schiet. Krijgt een algemene foutmelding, dezelfde foutmelding die die krijgt als ie een object met te lage cq geen reflectie meet zoals een boom ofzo.

Wat er in feite gebeurd is dat er zeer sterk (gepulseerd) licht terug gestuurd wordt waardoor het signaal van de laser 'verdrinkt'.

Kort samengevat, ja de agent merkt dat ie geen goede meting kan doen maar op langere afstanden is dat de normaalste zaak van de wereld.

Afgezien van dit alles is een LPP gewoon legaal omdat je het gebruikt voor inparkeren dus eigenlijk boeit het helemaal niets of die agent vind of het wel of niet kan.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Een 975 is toch gewoon een RD (dus zonder laserjammer)? :huh:

Raymond
Master
 Bericht 
De 975 heeft alleen een lasersensor, geen jammer. Je snelheid wordt gewoon gemeten.

Tukker_Pat
FS Juridisch
 Bericht 
Ik heb die laser detector ook een blauwe maandag gebruikt bij mijn RoadPilot. Dan noemen ze die dingen LaserPilot. Leuk, zo'n stem die in je oor tettert; "Warning, Laser!, Laser! Laser!" Aangezien die dingen alleen detecteren en niet jammen zijn ze waardeloos. Dus eruit met die handel. Achter de RoadPilot zat wel een 975 met filter.

Heb Raymond nog ingebouwd. (f)

annevdploeg
Nieuwkomer
 Bericht 
welke heeft dan wel een laser jammer beltronic sti of zo wel toch

Sander
FS medewerker
 Bericht 
LPP, maar da's dan weer geen RD :[

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Volgens mij is die melding van die Bel975 bijzaak in de vraag.
annevdploeg schreef:
omdat de boetes binnen stromen.

annevdploeg schreef:
hoe werkt het al je gelaserd word

Maar je weet het nooit met die newbies natuurlijk :x :x

BenSnel
Die hard
 Bericht 

:slotje:

gatso24
Die hard
 Bericht 
Ik wil iedereen helpen; maar eerst een suggestie (en niet eens mod..)

*formuleer nu eens eerst de echte vraag
*gebruik de ZOEKMACHINE, je vraag is al xxx-keer gesteld
*Antwoord er niet bij = antwoord vd deskundigen !

Doei :thumb:

Raymond
Master
 Bericht 
Je hebt een radardetector nodig voor de radar, een laserjammer voor de lasers en eventueel een gps apparaat voor vaste kasten en trajectcontroles. De Stinger DSI kan radar en gps combineren, de laser schijnt nog te komen op dit apparaat. Daarmee zou je een apparaat hebben wat bijna alles dekt. Alleen video en onopvallende politieauto's blijven dan nog over. Maar die pik je er zo uit als je weet waar je op moet letten.

Pagina 1 van 1 [ 12 berichten ]