» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector filter   

Pagina 1 van 1  [ 15 berichten ]
volvor40
Nieuwkomer
 Bericht 

Hallo mensen leuke site hier gezellig,

dit wekkertje heb ik op de kop weten te tikken,

is dit apparaat nog goed tegenwoordig?

en is deze op te sporen via de radar detector detecor, en zo ja wat kan ik hier tegen doen en wat kost het?

bedankt alvast!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Is op te sporen.

Enerby filter kopen. http://www.qrl.nl/

Suc7

Forza!
Master
 Bericht 
Zijn ze nog zo opspoorderig tegenwoordig? Valt weinig meer te vangen, dus die RDD zullen ze op den duur wel thuis gaan laten.

volvor40
Nieuwkomer
 Bericht 

jongens super voor de snelle antwoorden, maar dit is tegenwoordig nog wel een goed apparaatje? wat kost die filter?

Ivo
FS Getrouwd²
 Bericht 
volgens mij iets van 150 euro, (boete kost trouwens 300euro en je bello wordt in beslag genomen)

Dus duur is relatief....

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
215 heh als je goed naar de webpage kijkt.

volvor40
Nieuwkomer
 Bericht 

maare moet je zo'n filter aan je stinger dectector sluiten met een kabel? of is het een opzich zelf staand apparaatje?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
volvor40
Nieuwkomer
 Bericht 

had ik gelezen maar mijn engels is :thumb_d:

Ivo
FS Getrouwd²
 Bericht 
Dave schreef:
215 heh als je goed naar de webpage kijkt.

Op die paar knaken komt het dan ook niet meer aan :wink:

volvor40
Nieuwkomer
 Bericht 

jongens detecteert deze stinger ook de nieuwe groene lange digitale flitskasten en het andere nieuwe spul?

Raymond
Master
 Bericht 
Nee, dat zijn palen die werken met lussen in de weg. De 966 detecteert alleen radar. En goed ook.
Als je overigens zo'n Enerby filter koopt, stelt hij hem ook even zodanig af dat de Multanova-C radar ook goed op te sporen is. De oudere types detectoren hadden hier nogal wat moeite mee.

volvor40
Nieuwkomer
 Bericht 

Nee, dat zijn palen die werken met lussen in de weg. De 966 detecteert alleen radar. En goed ook.
Als je overigens zo'n Enerby filter koopt, stelt hij hem ook even zodanig af dat de Multanova-C radar ook goed op te sporen is. De oudere types detectoren hadden hier nogal wat moeite mee.

het is een 996R geen 966, en stelt dat ding dat zelf af of moet e dat laten doen, ik moet er even inkomen hoor sorry

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ik heb het in de gaten ja :lol: :roll:

966=966R ..

Denk dat je je beter aan de snelheid kan houden of je wel heel erg goed in gaan lezen :x

volvor40
Nieuwkomer
 Bericht 

apparaat net opgehaald de man zei dat het een 996 was maar het is toch een 966r europa :D

Pagina 1 van 1 [ 15 berichten ]