» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector filter Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 15 berichten ]
xcite
Eendagsvlieg
 Bericht 

Ik heb een auto gekocht waar een Vector Europa 996 in zit. Nu heb ik altijd begrepen dat dit illegaal is om hiermee te rijden in Nederland (hij staat dus op dit moment altijd uit).

Ik lees op het forum ook dat er zogenaamde 'filters' voor verkrijgbaar zijn; wat doet dit precies, wat kost dit en hoe kom ik erachter of mijn auto ook zo'n filter heeft? Waaraan kun je dat zien?

Ik ben dus een beginner in dit grote geheel ;)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ideaal! Ik zoek ook nog een auto waar zo'n ding ingebouwd zit :P

classpool
Master
 Bericht 
Mikkie schreef:

Alles is te koop natuurlijk. O:)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Is het een bekende waarvan je de auto hebt gekocht? Want dan kun je die zelf eens vragen....

Zo niet: De antenne opzoeken achter de bumper, en dan kijken of er een filter om de antenne zit of niet.

Zo ziet een antenne zonder filter eruit:

Afbeelding

EddyHH
Master
 Bericht 
Ik zou hem wel laten testen als ik jou was, zal niet voor niets zijn blijven zitten.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Hoezo? Luiheid of onwetendheid over het hoe en eruit te slopen komt vaker voor hoor.

En testen kan je gewoon zelf 8)

EddyHH
Master
 Bericht 
Als hij niet weet wat een filter is kan hij het zelf ook niet testen, of je moet een RDD ter test vragen bij het politiebureau.
En dat lui en onwetend geloof ik niet zo in, lui alleen als hij niet goed werkt en onwetend of onkunnend zou wel kunnen idd.

Raymond
Master
 Bericht 
Mikkie schreef:

Heb ik al 2x gehad. Misschien moet je eens een andere zoekterm gebruiken als je een auto zoekt. Dus niet 1.2 ecotec maar 3.0 V6 bijvoorbeeld. Dan wordt de kans dat je wat aantreft een stukkie groter. 8)

Graaigraag schorem
Master
 Bericht 

Waarom zou je een filter willen? Ik rijd al jaren zonder filter rond, nooit problemen gehad.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Heb ik al 2x gehad. Misschien moet je eens een andere zoekterm gebruiken als je een auto zoekt. Dus niet 1.2 ecotec maar 3.0 V6 bijvoorbeeld. Dan wordt de kans dat je wat aantreft een stukkie groter. 8)

:lol:

Alleen slurpt die 3.0 V6 m'n portemonnee zo hard leeg dat ik die hele detector niet meer nodig heb :duh:

EddyHH
Master
 Bericht 
Je hoeft er toch ook niet mee te rijden, alleen de detector eruithalen en de auto doorverkopen voor hetzelfde bedrag of meer. 8)

Stefan-
Master
 Bericht 
Graaigraag schorem schreef:
Waarom zou je een filter willen? Ik rijd al jaren zonder filter rond, nooit problemen gehad.

Volgens mij liggen alle RDD's bij Koos op zolder te verstoffen inmiddels.

Raymond
Master
 Bericht 
Vorige maand nog een pb gehad van iemand die gepakt was.

Timster
Die hard
 Bericht 
Dat verbaast me wel, je hoort of ziet er nooit meer wat van/over.

just me
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Vorige maand nog een pb gehad van iemand die gepakt was.

Welke regio?

Pagina 1 van 1 [ 15 berichten ]