» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector filter Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 21 berichten ]
stitch
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik heb nog een oude Stinger Ventura compleet in de schuur liggen.
Nu lees ik dat hier hiervoor tergenwoordig mooie oplossing zijn om hem uit het oog te houden.

Vroeger was het zo dat je de antenne achter de bumper plaatste en de ventura in het dashboard. Kan dat tegenwoordiger nog steeds of is de werking volledig anders?

Ben ik met de ventura nog steeds 100% veilig of zijn er nu nieuwere fliters of controle mogelijkheden die de ventura niet ziet? (laserguns???)

Waar kan ik deze het beste plaatsen in een V50 (nieuw type) en wat kost het om de V50 om te bouwen en eventueel in de V50 te laten plaatsen.
Moet ik hiervoor gaan zagen in de bumper of......

Bedankt voor de reacties.
Grt Theo

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Nee, je moet een filter hebben met een ventura. Er zijn genoeg nieuwe methodes. Ventura beschermt niet tegen laser, trajectcontroles, lussenpalen en videowagens

stitch
Nieuwkomer
 Bericht 
Waar haal ik zo'n filter (prijs?)
En wat is momenteel de alles in 1 verklikker? Die mogelijk ook gefilteerd kan worden

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
www.qrl.nl voor de filters

en www.stinger.com voor de alles in 1 oplossing.

Raymond
Master
 Bericht 
Krijg dat filter er maar 's in... :cry:

Het KAN wel maar het is milimeterwerk..gisteren nog een V50 gedaan.

stitch
Nieuwkomer
 Bericht 
Als het goed begrijp:
Een ventura kan in een http://www.qrl.nl (welk type??) filter..dan ben ik gedeeltelijk beschermd maar niet tegen laserguns, traject, lussenpalen en videowagens...traject zit op mijn TT, Videowagens blijft altijd spiegels kijken, lussenpalen geen idee en voor de laserguns ook geen idee (is er geen shield verkrijgbaar voor de ventura of een andere oplossing?)
Een ventura met filter kan volgens raymond in een V50 (raymond, wat kost dat inbouwen en hoelang ben ik hem kwijt)

Een alles in 1 verklikker (een dsi) vind ik veel te prijzig!!!!!

Raymond
Master
 Bericht 
Lussenpalen kunnen ook in je tomtom. Laser blokkeer je met bepaalde parkeersensoren. De LPP bijvoorbeeld. Inbouw detector in een V50 is 80 euro, duurt 2,5 uur en je kunt erbij blijven.

stitch
Nieuwkomer
 Bericht 
Raymond,

Ik heb via flitspaal.nl het ov2 alle controles toegevoegd in mijn tt dus daar zitten wellicht ook de lussenpalen in.
Die LPP (waar koop ik die?) en moet die ook in dat filter van qrl.nl of is dat los?
en het inbouwen van de hele installatie duurt 2,5 uur voor 80 euro?
Dus van hier heb je alles (omgebouwde ventura, antenne, en lpp) en ik rij terug met een goed werkend geheel in mijn V50 zonder dat ik zelf nog iets moet doen.

Welke woonplaats woon je Raymond?

Walker
Master
 Bericht 
stitch schreef:
Die LPP (waar koop ik die?)

hier

stitch
Nieuwkomer
 Bericht 
Als ik alles ga optellen:
Ventura 0,00, filter 215,00, lpp 350,00 (wat kost deze bij jou, Marcel?), inbouwen 80,00
Of mis ik nu nog iets?

Raymond
Master
 Bericht 
stitch schreef:
Welke woonplaats woon je Raymond?

Goor, overijssel. Voor inbouw kun je mailen op raymond@flitsservice.nl

Walker
Master
 Bericht 
stitch schreef:
Of mis ik nu nog iets?

Iets dat je waarschuwt tegen lussenpalen en trajectcontroles. POI's op je tomtom laden / Flitsnav of Trackertag op je mobiel zetten.

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
De lpp kost 349, dat is mijn url. :wink:
Verder moet Raymond die dan ook nog inbouwen natuurlijk.

Graaigraag schorem
Master
 Bericht 

Wat kost zo'n DSI tegenwoordig?

stitch
Nieuwkomer
 Bericht 
een dsi kost 1600-1800 ingebouwd.

Als ik een lpp inbouw krijg ik alleen een melding en verder stoort deze niet de meting toch....
Wat is dan nog het nut want als de lpp signaleert wordt ik toch al gemeten dan heeft remmen toch geen zin meer. Als de meting wordt verstoord dan weet de beambte toch dat ik app. aan boord heb die illegaal is in NL.

Walker
Master
 Bericht 
stitch schreef:
verder stoort deze niet de meting toch....

Jawel. O:)

stitch schreef:
Als de meting wordt verstoord dan weet de beambte toch dat ik app. aan boord heb die illegaal is in NL.

LPP is helemaal legaal.

Marcel
FS medewerker
 Bericht 
stitch
Nieuwkomer
 Bericht 
Is de stinger Ventura ook geschikt voor de nieuwe flitspaal die flitsen met infra rood of heeft de flits niets te maken met de detectie.

Bouwe
Master
 Bericht 
De nieuwe flitspalen worden vaak uitgerust met lussen in het wegdek. Die kun je niet detecteren. ;)

stitch
Nieuwkomer
 Bericht 
maar die kun je dus in je TT zetten. als ik op flitspaal.nl het ov2 bestand alle flitsers pak dan staan ook deze hierin?

Freddy
Master
 Bericht 
ja, je kunt ze ook los per snelheid erin zetten.

Pagina 1 van 1 [ 21 berichten ]