» Radardetectie, detectoren, filters etc » Radardetector filter   

Postingstijd interval gedetecteerd van 55.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
malle pietje
Die hard
 Bericht 
Wie heeft er een bmw e39 of enigszins vergelijkbaar wat betreft de voorbumper, en een enerby filter ingebouwd? Ik heb mijn enerby in deze auto ingebouwd op een plek waar ik bij nader inzien niet tevreden over ben, vanwege belemmering van luchttoevoer naar de oliekoeler en de zichtbaarheid van het filter.

Dus eigenlijk op zoek naar betere ideeen.....per pb maar?

alvast bedankt!

flozzy
Die hard
 Bericht 

En waarom moet dat per pb?

M4rk
Master
 Bericht 
In het kader van dat sommige mensen wat benauwd zijn over mogelijke meelezers.

flozzy
Die hard
 Bericht 

Meelezers kunnen anders ook per pb reageren :lol:

Mrtn
Respect
 Bericht 
Jammer ben ook wel geïnteresseerd :)

Raymond
Master
 Bericht 
malle pietje schreef:
Wie heeft er een bmw e39 of enigszins vergelijkbaar wat betreft de voorbumper, en een enerby filter ingebouwd?

Eh redelijk wat denk ik zo. Maar ik ken al die e nummers niet uit mijn hoofd. Irritante bedoening voor niet bmw-rijders. Ik zeg ook niet dat ik een b5 heb maar goed.
Doe me eens een foto van de voor/zijkant van de auto?

Mrtn
Respect
 Bericht 
Afbeelding

Raymond
Master
 Bericht 
Ik zou dan graag willen weten waar de antenne nu zit O:)

malle pietje
Die hard
 Bericht 
Sorry mensen, beetje late reactie. De antene zit nu zo'n beetje waar de circel in de grill zit, in een luchtinlaat en gewoon zichtbaar. Maar het is een obstakel voor de olie koeler die er achter zit, en wil hem eigenlijk wel ergens anders hebben vanwege dat, en het feit dat ie in het zicht zit.

Afbeelding

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ach, dat in het zicht zou ik me niet zo druk om maken. Hoe vaak loopt men nu om je auto heen?

Walker
Master
 Bericht 
En hoe moet je nu weten dat dat kastje een RD is? Door het filter is het niet meer als zodanig herkenbaar.

Walker
Master
 Bericht 
Bumper demonteren, stuk isolatie achter een vlak deel weghalen, en daar het filter plaatsen? (Mits er naar achter ook genoeg ruimte is)

malle pietje
Die hard
 Bericht 
Heb ook een tip gekregen van Raymond, dus ga nog maar eens verder kijken.

Er is alleen door alle luchtkanalen, stalen frames en apparaten erg weinig ruimte in de lengte over. Op zich is het niet erg dat ie in het zicht zit, dat zit ie al 3 jaar, maar ik heb het idee dat ie de koeling van de olie beinvloedt, negatief in dit geval.

Pagina 1 van 1 [ 13 berichten ]