Je dient ingelogd te zijn op het achterliggende forum om een reactie achter te kunnen laten.

ma 05 dec 2016, 11:58   IP:1b73ff7163

U mag een reactie achterlaten

Reacties zonder voldoende onderbouwing kunnen verwijderd of aangepast worden zonder overleg

ma 05 dec 2016, 18:50   IP:7ded30ed2a

Vorig jaar kreeg ik een bekeuring in huis omdat de stommeriken bij het CJIB het kenteken niet konden lezen of typen. Op de foto bleek het een Ford te zijn. Volgens Van der Steur had ik dus geen bezwaar moeten maken. Wat een idioot is Van der Steur.

ma 05 dec 2016, 20:35   IP:c738dddc78

Het is niet te geloven. Eerst een hoop ontzinboetes uitschrijven en dan gaan mieren dat bezwaren teveel geld kosten. Dit is een beestachtig idee van iemand met een gigantische plaat voor zijn kop.

Ik denk dat dit overigens juridisch volledig onhaalbaar is.

di 13 dec 2016, 16:57   IP:b5fe972cd7

(quote) Bigbro
Ik denk dat dit overigens juridisch volledig onhaalbaar is. (quote)

De korte periode dat de man deze minister op die post zit heeft hij zijn incompetentie ruimschoots bewezen. Echter, in het bedenken en voorstellen van schofterige maatregelen is hij een regelrechte uitblinker gebleken.
De walgelijke staatsgraaimachine moet ongehinderd zijn werk kunnen blijven doen.

wo 14 dec 2016, 6:22   IP:44a74d35c9

En wederom worden er principiƫle mensenrechten te grabbel gegooid. Nu al worden mensen die ten onrechte bekeurd worden (de beruchte trajectcontroles hebben een foutpercentage van op of rond de 1%) met succes afgeschrikt omdat het veel te ingewikkeld is om in beroep te gaan en ieder bezwaar ongelezen verworpen wordt. De omgekeerde bewijslast die al een flagrante schending van de burgerrechten is wordt nog verder aangescherpt.

wo 14 dec 2016, 17:19   IP:c738dddc78

denk dat het een ballonnetje is. Waarschijnlijk horen we er niets meer van.

di 03 jan 2017, 20:27   IP:376e2d81f9

Ik kijk al een tijd niet meer naar "opsporing verzocht" Boycotten die lui tot ze stoppen met dat gezeik richting burger.