Je dient ingelogd te zijn op het achterliggende forum om een reactie achter te kunnen laten.

ma 13 feb 2017, 14:01   IP:1b73ff7163
  

U mag een reactie achterlaten

Reacties zonder voldoende onderbouwing kunnen verwijderd of aangepast worden zonder overleg

ma 13 feb 2017, 20:57   IP:86f90c14b3
  

"Wegen met niet teveel op- en afritten of zijwegen"
Daar kan een tc komen, maar waar was het ook alweer gevaarlijk? Dat staat een alinea eerder: "wegen met bomen langs de weg en veel kruispunten".

Dus: bij voorbaat is al bekend dat de tc's niet gaan komen waar het gevaar is, maar op de ongevaarlijke goed overzienbare lange stukken.

Hoe heerlijk doorzichtig is de belastingdienstverkeersofficier...

di 14 feb 2017, 10:02   IP:50afde5309
  

Zijn het wel de mensen die te hard rijden die het grote probleem zijn op enkelbaans wegen met lange recht stukken of juist die mensen die voor de zekerheid maar 20km onder de vmax rijden en daarmee onnodige inhaalacties veroorzaken?

Met tc wordt deze laatste groep alleen maar groter, wat dat juist nadelig is voor de veiligheid lijkt me. Inhalen in een tc is geen probleem als je even vmax - 20 hebt moeten rijden.

zo 19 feb 2017, 17:49   IP:8ba10d6671
  

Het is niet zozeer dat de ongevallen die er op dat soort wegen gebeuren het gevolg zijn van snelheid, maar voor het grootste deel door oorzaken die ''dabeetle'' hierboven aanhaalt én het gebruik van die k*t telefoon die men weigert met rust te laten tijdens het rijden!

Voor een tijdje terug werd door de overheid gemeld dat de opbrengst van de algemene landelijke boetemachine niet langer naar justitie zou gaan. Daarop heb ik onmiddellijk voorspeld dat we nu niet de illusie moeten hebben dat er dan minder geflitst zou gaan worden omdat juist de overheid nooit genoeg heeft als rupsje nooit genoeg en andere manieren zou bedenken om de automobilist te grazen te menen. En zie hier de nieuwe kassa voor die graaikliek in den haag.