Je dient ingelogd te zijn op het achterliggende forum om een reactie achter te kunnen laten.

wo 08 mrt 2017, 15:31   IP:1b73ff7163

U mag een reactie achterlaten

Reacties zonder voldoende onderbouwing kunnen verwijderd of aangepast worden zonder overleg

wo 08 mrt 2017, 15:57   IP:8862296874

(quote) Tolheffing
Tolheffing ziet de VVD-minister als 'een noodzakelijk kwaad', omdat de aanleg anders te duur zou zijn. De tol gaat eraf zodra de investeringen zijn terugverdiend. (quote)

Dit is natuurlijk een gotspe! Er wordt jaarlijks zo'n slordige 18 miljard euro door de automobilist in de staatskas gedoneerd en dan moet er tol worden geheven omdat aanleg anders te duur zou worden? Er wordt echter maar een relatief klein deel van al dat geld daadwerkelijk aan verbetering, uitbreiding en dergelijke aan het wegennet besteed. Waar blijft het overgrote deel van al dat gestolen geld dan? Ik zeg met name ''gestolen'', want er is geen land ter wereld waar autorijden zo extreem duur is als in dit door kleptomanen en sinterklazen bestuurde land.

Of zouden Brussel, het overeind houden van de knoflookgordel, Griekenland en het immigratie en vluchtelingenprobleem de oorzaak zijn dat dit land totaal wordt leeggezogen?

Ik hoop dat men zich op 15 maart weer weet te herinneren welke partijen hiervoor de hoofdverantwoordelijken zijn. Maar ik vrees het ergste...

di 14 mrt 2017, 9:57   IP:db7a1c5e5f

Maar we mogen wel 130 van de VVD...
(op sommige plaatsen, op sommige tijden en met hele krappe flitsmarges zodat je effectief maar 5km/u harder kunt...)