Je dient ingelogd te zijn op het achterliggende forum om een reactie achter te kunnen laten.

vr 17 mrt 2017, 22:36   IP:1b73ff7163

U mag een reactie achterlaten

Reacties zonder voldoende onderbouwing kunnen verwijderd of aangepast worden zonder overleg

di 21 mrt 2017, 18:29   IP:516157eaab

Vragen vragen vragen:
- Waar en Wanneer is er gecontroleerd? Op de plek waar de échte werkzaamheden plaatsvonden (mensen en langzaam werkverkeer aanwezig) of ervoor of erna?
(Ja, ik begrijp dat wegwerkers niet de hele tijd met hun bebording en peillonen heen en weer blijven slepen om deze 100 meter rond de werkzaamheden te plaatsen, net zo min als dat de Snelheids Opsporings Ambtenar heen en weer blijft rijden met z'n camper. Hufters die de vouwen uit de broek van wegwerkers rijden mogen van mij keihard aangepakt worden, de veiligheid van wegwerkers moet gewaarborgd worden. Maar iemand 325 euro laten betalen omdat hij op 2 km afstand van de wegwerkers nog 80 reed ipv 30... mwah )
- Is er tijdens de tijdens de werkzaamheden en/of tijdens de controle iets veranderd aan de bebording? Hoe duidelijk was de bebording? Zijn hier beelden van?
- Waarom krijgt de ene "verdachte" wél en de andere niet de foto's?
- En waarom krijgen de mensen mét foto wél de boete* (als het aan het OM ligt) en wordt de rest geseponeerd? Klinkt als willekeur / puinhoop bij onze handhavers.

Ik ben benieuwd naar de gronden van sepot of aanklacht, en wat de rechter ermee doet. Verder vraag ik mij af of onze immer kritische onderzoeksjournalisten nog op deze zaak gaan duiken nadat iedereen dit over twee weken vergeten is.

*dure foto dan.