Je dient ingelogd te zijn op het achterliggende forum om een reactie achter te kunnen laten.

wo 07 jun 2017, 11:09   IP:1b73ff7163
  

U mag een reactie achterlaten

Reacties zonder voldoende onderbouwing kunnen verwijderd of aangepast worden zonder overleg

wo 07 jun 2017, 21:59   IP:50afde5309
  

Gelukkig valt er geen enkel slachtoffer meer als we ons aan de snelheid houden. Want, om 5.59 kan je op de snelweg veilig appen met 130, terwijl het om 6.01 toch veiliger is om je make up te doen met 100 op exact het zelfde stukje snelweg. Ja, die maximum snelheid maakt het allemaal zo veilig.

En, als je dan toch maar 30 in die woonwijk rijdt, kan je gerust je papierwinkel nog even doornemen voor die vergadering straks. Er kan toch niks gebeuren, want je rijdt niet te hard.

Haaientanden kunnen geheel uit het verkeersbeleid verwijderd worden, want als niemand te hard rijdt kan ons rich niks gebeuren. Geen ergernis met bij slecht afgestelde verkeerslichten. Wat een droomwereld!

Is jullie trouwens ook opgevallen dat sinds vrachtwagens een begrenzen hebben en dus niet meer te hard kunnen rijden er nooit meer ongevallen met vrachtwagens gebeurd zijn? Wat moet dat toch fijn zijn voor al die agenten, die in elk geval al jaren lang nooit meer een familie hoeven in te lichten over slachtoffers van vrachtwagen ongevallen.

wo 07 jun 2017, 23:03   IP:e996e11b9e
  

Ik trap altijd op de rem.
Kost het milieu dan alleen mijn remschijven, remblokken en de file die achter mij ontstaat.
Als ik pech heb moeten er ook nog ambulances, brandweer en bergingsdiensten gaan rijden voor de kettingbotsingen.
I.p.v. de focus op de weg te houden moet ik ook nog ernaast kijken.
Zigzaggend door het verkeer dan maar?
Ja, in Nederland kun je niet ontspannend rijden maar moet je rijden om je eindpunt te halen.
Goed je gedachte bij het eindpunt houden, continu van baan wisselen en niet vergeten om de knipperlichten en remblokjes te vervangen.

do 08 jun 2017, 11:26   IP:beb2d729d7
  

ik vraag mij af, van hoeveel, van die 60x ,ze langs de deur moeten, om te zeggen, ja sorry, uw partner ligt in het ziekenhuis omdat hij op de rem ging omdat ons in de berm zag flitsen.

zo 18 jun 2017, 6:45   IP:01f6076b72
  

Als we zo gaan beginnen door op emotie te spelen : Hoe vaak per dag moet een oncoloog vertellen dat een familielid kanker heeft met geen tot zeer weinig kans tot genezing? Laat deze wereldverbeteraars zich bezig houden met echte problemen. Onze infrastructuur is ondertussen genoeg kapot betutteld, de mentaliteit van de verkeersdeelnemers deugd niet en dat is een prima verdienmodel voor de politie en de financieel directeur heet Egebert :duh:

di 15 aug 2017, 13:04   IP:b227dd0a58
  

[quote]
Grote vraag is of dat mobiele flitsen werkt. Met andere woorden: trappen mensen slechts even op de rem om daarna weer keihard door te scheuren?

Van Hasselt: "Het voorkomen van doden en zwaargewonden betekent minder slechtnieuwsgesprekken en minder leed voor direct betrokkenen." [quote]

Dit is zo goedkoop stemming maken dat het alleen maar uit de koker kan komen van personen die er voor hun organisatie een verdienmodel in zien.

Als je als overheid en politie nu eerst eens concentreert op die duizenden klootzakken die dagelijks tijdens het rijden met die verdomde telefoon en allerlei andere zaken bezig zijn behalve met het autorijden en die aanpakt i.p.v. dat constante verdomde geflits, dan heb je gegarandeerd dat je het grootste deel van die slechtnieuwsgesprekken niet meer hoeft te voeren!!! Want dat keiharde doorscheuren op de Nederlandse wegen, zoals hier weer eens gesuggereerd wordt, is behoorlijk overdreven.

Maar ja, je moet toch je strot opentrekken wil je je verdienmodel enigszins geloofwaardig verdedigen. Dus gooi je het er steeds maar weer op dat flitsen het verkeer veilig maakt, incompetent als je bent om het roer om te gooien en echt het verkeer te gaan controleren op echte excessen.

Want zodra je stopt met symboolpolitiek en symboolbestrijding en werkelijk overgaat tot daadwerkelijke maatregelen én wetgeving m.b.t. telefoongebruik en alle andere zaken tijdens het autorijden die directe gevaarsetting opleveren, droogt de geldstroom voor de voordeeltjes waar de politietop zo gek op is meteen op.

wo 16 aug 2017, 14:10   IP:24b7184c9b
  

@ 357kurt:
Nog zoiets: Hoe vaak moeten we horen dat er in de ziekenhuizen jaarlijks duizenden doden zijn te betreuren door onnodige medische fouten? Veel van die doden zijn het gevolg van ordinaire overheidsbezuinigingen, waardoor er een stuitend tekort aan goed opgeleid medisch verplegend personeel is ontstaan. Ook, en dat mogen we zeker niet vergeten, is misplaatste arrogantie en plichtsverzuim van medisch specialisten veel te vaak een doodsoorzaak. Wat doet de overheid aan die misstanden die mede door diezelfde overheid zijn veroorzaakt?

Misschien ligt dé oplossing wel in nóg meer flitsen om zo geld te genereren voor de oplossing van alle misstanden in dit Krankzinnige land.