Je dient ingelogd te zijn op het achterliggende forum om een reactie achter te kunnen laten.

wo 07 jun 2017, 11:09   IP:1b73ff7163

U mag een reactie achterlaten

Reacties zonder voldoende onderbouwing kunnen verwijderd of aangepast worden zonder overleg

wo 07 jun 2017, 21:59   IP:50afde5309

Gelukkig valt er geen enkel slachtoffer meer als we ons aan de snelheid houden. Want, om 5.59 kan je op de snelweg veilig appen met 130, terwijl het om 6.01 toch veiliger is om je make up te doen met 100 op exact het zelfde stukje snelweg. Ja, die maximum snelheid maakt het allemaal zo veilig.

En, als je dan toch maar 30 in die woonwijk rijdt, kan je gerust je papierwinkel nog even doornemen voor die vergadering straks. Er kan toch niks gebeuren, want je rijdt niet te hard.

Haaientanden kunnen geheel uit het verkeersbeleid verwijderd worden, want als niemand te hard rijdt kan ons rich niks gebeuren. Geen ergernis met bij slecht afgestelde verkeerslichten. Wat een droomwereld!

Is jullie trouwens ook opgevallen dat sinds vrachtwagens een begrenzen hebben en dus niet meer te hard kunnen rijden er nooit meer ongevallen met vrachtwagens gebeurd zijn? Wat moet dat toch fijn zijn voor al die agenten, die in elk geval al jaren lang nooit meer een familie hoeven in te lichten over slachtoffers van vrachtwagen ongevallen.

wo 07 jun 2017, 23:03   IP:e996e11b9e

Ik trap altijd op de rem.
Kost het milieu dan alleen mijn remschijven, remblokken en de file die achter mij ontstaat.
Als ik pech heb moeten er ook nog ambulances, brandweer en bergingsdiensten gaan rijden voor de kettingbotsingen.
I.p.v. de focus op de weg te houden moet ik ook nog ernaast kijken.
Zigzaggend door het verkeer dan maar?
Ja, in Nederland kun je niet ontspannend rijden maar moet je rijden om je eindpunt te halen.
Goed je gedachte bij het eindpunt houden, continu van baan wisselen en niet vergeten om de knipperlichten en remblokjes te vervangen.

do 08 jun 2017, 11:26   IP:beb2d729d7

ik vraag mij af, van hoeveel, van die 60x ,ze langs de deur moeten, om te zeggen, ja sorry, uw partner ligt in het ziekenhuis omdat hij op de rem ging omdat ons in de berm zag flitsen.

zo 18 jun 2017, 6:45   IP:01f6076b72

Als we zo gaan beginnen door op emotie te spelen : Hoe vaak per dag moet een oncoloog vertellen dat een familielid kanker heeft met geen tot zeer weinig kans tot genezing? Laat deze wereldverbeteraars zich bezig houden met echte problemen. Onze infrastructuur is ondertussen genoeg kapot betutteld, de mentaliteit van de verkeersdeelnemers deugd niet en dat is een prima verdienmodel voor de politie en de financieel directeur heet Egebert :duh: