Je dient ingelogd te zijn op het achterliggende forum om een reactie achter te kunnen laten.

za 10 jun 2017, 18:02   IP:1b73ff7163

U mag een reactie achterlaten

Reacties zonder voldoende onderbouwing kunnen verwijderd of aangepast worden zonder overleg

ma 12 jun 2017, 12:50   IP:f4007a3368

Waarom moet ik mij eerst registreren op zo'n waardeloze site als Facebook om e.e.a. van de Politieacademie/PA_Rijopleiding te kunnen lezen?

di 13 jun 2017, 23:29   IP:06c06ee050

Dat hoeft niet. Je kan dat gewoon wegklikken volgens mij

wo 14 jun 2017, 9:15   IP:0b0145a315

Ik mis een hele belangrijke aanwijzing: Snelheid.
Volgens mij is het niet onverstandig om je snelheid aan te passen aan de snelheid van de rijbaan waar je wilt invoegen.

met andere woorden: GAS GEVEN.

Oh nee. ze staan misschien ergens te flitsen.
ik freubel 'm er zo wel tussen.

(trek uw conclusie)

wo 14 jun 2017, 15:00   IP:f227db1f2f

Nou, toevallig zat ik gisteren achter een Volvo die de toe-rit naar de snelweg met wel 60 km/h op reed. Ik dacht, die gaat nu wel snelheid maken toch? Maar nee hoor, hij klapte hem glashard met diezelfde slakkengang direct aan het begin van de invoegstrook voor de aanstormende auto's. En dat, terwijl een ieder weet dat je gelijke snelheid met het verkeer op de snelweg dient te maken en daarbij de hele invoegstrook móét gebruiken. Maar het zijn gewoon klootzakken die met een uitgestreken ponem strak voor zich uit kijkend achter het stuur zitten en denken, ze zien me wel en trappen maar op de rem. Je ergert je werkelijk dood aan dat soort volk, dat vaak ook tot de file ratten behoort.

Je rijdt op de A1 met 130 en plotseling gaat alles voor je in de ankers tot je bijna stil staat en een kop staart botsing wordt net voorkomen. Je kunt niet zien wat verderop de oorzaak is, want de trein komt langzaam weer op gang. Maar als je een km verder bent rij je zo'n klootzak voorbij die de oorzaak was en doodleuk met een gangetje van 100 een vrachtwagen heeft ingehaald en nu weer keurig met een uitgestreken ponem op de rechter rijstrook rijdt en denkt, ze zien me wel en trappen maar op de rem.
Dat zijn de file ratten. Ratten die maling hebben aan de veiligheid van medeweggebruikers.