Je dient ingelogd te zijn op het achterliggende forum om een reactie achter te kunnen laten.

do 03 aug 2017, 10:34   IP:1b73ff7163

U mag een reactie achterlaten

Reacties zonder voldoende onderbouwing kunnen verwijderd of aangepast worden zonder overleg

do 03 aug 2017, 13:55   IP:0780b3a734

Ik check al mijn boetes ahv de log uit Flitsnav. Niet dat het er veel zijn overigens.

do 03 aug 2017, 17:25   IP:25b9502753

Zo zie je maar weer hoe een overheid die zorgvuldig met de burger en de belangen van de burger moet omgaan totaal niet te vertrouwen is en keer op keer in de fout gaat, vooral wanneer het om geld gaat.

Er is de overheid dan ook alles aan gelegen om het geld wat van u en mij is zo snel als mogelijk van bankrekening te laten veranderen.
En dat wordt met de dag erger. Een belastingregiem wat star en onmenselijk is en je letterlijk tot in je graf achtervolgt en een OM in combinatie met het CJIB dat burgers onder valse voorwendselen van verkeersveiligheid met geniepige middelen uitkleedt. En een politieapparaat dat het werk waarvoor de politie is bedoelt niet doet maar hier wel maar al te graag aan meewerkt. Walgelijk!

zo 06 aug 2017, 7:35   IP:01f6076b72

Erasmus draait zich om in zijn graf, het land waar alles bespreekbaar moet zijn in redelijkheid en billijkheid , is-niet-meer

zo 06 aug 2017, 16:23   IP:54506d0e38

Klopt, dit is nu een land waar een enkele schreeuwer in staat is een meerderheid zijn wil op te leggen omdat de politiekcorrecte linkse kliek er als de kippen bij is om direct achter zo'n stuk ongeluk te gaan staan en zo de meerderheid dwingt om te buigen.