Je dient ingelogd te zijn op het achterliggende forum om een reactie achter te kunnen laten.

di 27 jun 2017, 19:45   IP:1b73ff7163

U mag een reactie achterlaten

Reacties zonder voldoende onderbouwing kunnen verwijderd of aangepast worden zonder overleg

di 27 jun 2017, 20:44   IP:7ded30ed2a

Wat een idioot. Is deze man levensmoe of zo?

Als die agent aangereden was, waren de rapen gaar geweest.

zo 02 jul 2017, 12:48   IP:2250a1af15

Ik had hem vriendelijk doch dringend verzocht om daar te vertrekken en gaan doen waarvoor de politie in beginsel is bedoelt, namelijk, boeven vangen en voor de veiligheid van de burger zorgdragen.
Dit heeft niets met bovenstaande te maken, maar alles met het spekken van de staatskas. Het is gvd toch werkelijk te gek voor woorden als je niet anders hoort dan dat er geen manschappen zijn en dat ze geen tijd hebben om te doen wat nodig is, maar dat ze hier doodleuk wel altijd manschappen en tijd voor hebben.

Maar ja, het is daar bij ons Nederlandse politiekorps dan ook zo'n onvoorstelbare wanorde en bureaucratie, dat het niet lang meer gaat duren voordat de burger zelf het heft volledig in eigen hand gaat nemen om voor bescherming van huis en haard te zorgen. Want als dit zo doorgaat met die kliek, is het niet of, maar wanneer de burger massaal gaat opstaan.

zo 02 jul 2017, 12:58   IP:2250a1af15

Een paar jaar geleden heb ik eens een aanvaring gehad met een agent die zijn auto ook had geparkeerd op een plaats waar behoorlijk overlast en ergernis door werd ervaren. Ik heb hem toen ongezouten de waarheid gezegd. Hij is daar nooit meer gewest.
Die lui weten donders goed dat burgers zich dood ergeren als ze niet bezig zijn met politiewerk, vooral wanneer ze zich druk bezig zijn met het vullen van de staatskas. Want flitsen en laseren is geen politiewerk, maar burgers rippen!