» Juridisch » Strafrecht zaken (T en Strafbeschikking) Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 49.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 10 berichten ]
Nienke_uva
Eendagsvlieg
 Bericht 

Hi allen,

De Universiteit van Amsterdam doet momenteel een onderzoek naar OM-afdoeningen. Doel is om deze wet te evalueren, met name hoe de wet in de praktijk wordt uitgevoerd. Hiervoor willen we interviews houden met mensen die zo’n strafbeschikking hebben ontvangen in de afgelopen 12 maanden ongeveer (om wat voor reden dan ook), omdat het juist voor een evaluatie belangrijk is om ook hun ervaringen mee te nemen!

Ik zoek dus mensen die hieraan willen meewerken. Het gaat om een volledig anoniem telefonisch interview van ongeveer een kwartiertje, 13 vragen over waarvoor je de strafbeschikking hebt gekregen, hoe je dat hebt ervaren, of en hoe je in verzet bent gegaan, wat het resultaat is geweest enz. Je zou mij er heel erg mee helpen!!

Hopelijk kan dit bericht blijven staan.

Groet,
Nienke

Universiteit van Amsterdam
Bonger Instituut

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Hoi Nienke,
Mooi dat je een eigen topic hebt aangemaakt, dan hoeft de rest van het forum niet vol gezet te worden met je vragen.
Deze mag wel blijven bestaan, je (vergelijkbare vragen in andere topics) heb ik (mod) even weggehaald.

Nienke_uva
Eendagsvlieg
 Bericht 

Ok, sorry daarvoor. En top dat deze mag blijven staan, dank!

Feitelijk
Master
 Bericht 
Sander schreef:
je (vergelijkbare vragen in andere topics) heb ik (mod) even weggehaald.

Ja, nou ben ik de bad-guy: strafrecht-zaken-strafbeschikking/strafbeschikking-o-r610-negeren-rood-kruis-na-vijf-maanden-binnen-t93698.html#p4371495

Sander schreef:
Mooi dat je een eigen topic hebt aangemaakt,

dan hoefde jij hem niet te splitsen. O:)

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Zo beter meneer?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Je bent mijn held!

Nienke_uva
Eendagsvlieg
 Bericht 

Niemand? Ik zou er heel erg mee geholpen zijn! Het is anoniem en duurt een kwartiertje

Groet,
Nienke
020-5253918
n.liebregts@uva.nl

TMFKAV
Master
 Bericht 
Nienke_uva schreef:
Niemand?

Komt waarschijnlijk omdat je nu pas contactgegevens vermeld ....... PM werkt niet als je niet genoeg postings hebt.

Nienke_uva
Eendagsvlieg
 Bericht 

TMFKAV schreef:
Komt waarschijnlijk omdat je nu pas contactgegevens vermeld ....... PM werkt niet als je niet genoeg postings hebt.

Ahhhh... ok, wist ik niet! Stom :-?

Nienke_uva
Eendagsvlieg
 Bericht 

Nog even een up!

Pagina 1 van 1 [ 10 berichten ]