» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
cocodee
Master
 Bericht 
Tot enkele maanden geleden heb ik dit graties programma tot volle tevredenheid gebruikt.
Het is een programma waar je in .CSV formaat je bank data kunt importeren, en vervolgens kunt zoeken, mooie overzichten maken, etc. etc.
Maarrrr, sinds een paar maanden is het format veranderd, zodat het importeren niet meer lukt, er zijn velden toegevoegd, het bedrag staat tussen quotes, en nog wat dingen, dus dat is balen.
Ik vraag me af, of iemand een alternatief weet, heb al wat gedownload, maar helaas pindakaas.

Walker
Master
 Bericht 
Rabobank? Daar kon ik idd gewoon in csv alles binnenhalen.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Afbeelding

Voor de rente hoef je het niet anders te doen.

cocodee
Master
 Bericht 
Walker schreef:
Daar kon ik idd gewoon in csv alles binnenhalen.

Klopt, maar zoals ik al zei, ze hebben wat veranderd aan het format.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Dan parse je dat formaat toch?

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Bij de ABNAMRO download ik de mutaties altijd via xlsx bestand.

Kwibus
Master
 Bericht 
Grappig. Die heb ik ook. Die wandelsokken dan hè. Nog duur ook, gaan al gauw voor 30,- per paar.

Feitelijk
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
het bedrag staat tussen quotes

Zou dat niet zijn omdat er een konma in zit en daarom in een csv gezien moet worden als string?

cocodee
Master
 Bericht 
Bij het oude format wat wel in te lezen was, stond het bedrag niet tussen quotes, en dat ging goe. :D
Kan wel een of ander scriptje schrijven om die bestanden aan te passen, maar da's dan ook weer zo wat.
En ja, kan die bestanden ook in Excel binnenhalen, maar daar heb ik ook geen ene fuck aan.

shootme
Master
 Bericht 
Ook in notepad kun je zoeken en vervangen doen.
Haal je de quotes zo uit.

Roadie
Pro
 Bericht 
@Cocodee,

Lees het bericht wat aan de late kant. Maak zelf ook gebruik van Offline Rekening Overzicht om mijn transacties van de Rabobank veilig te stellen.
Echter na de komst van IBAN werkte de import niet meer.
Ik heb inmiddels een tooltje gevonden die de Rabobank Export kan inlezen en omzet voor offline Rekening overzicht.
Het nieuwe bestand kun je dan zonder problemen importeren binnen Offline Rekening Overzicht.

Stuur me een PM waar ik de tool naar toe moet mailen!
Kan ik dan vanavond doen, zit nu op werk!

cocodee
Master
 Bericht 
Hee da's supah!!! Heb ook wel een of andere patch gevonden, geschreven door de een of andere boekhouder, maar die was ook al gedateerd, en werkte dus niet. :cry:
Zal je gelijk een PB sturen. :thumb:

Roadie
Pro
 Bericht 
Je hebt een bericht terug!

De laatste keer dat ik 'm gebruikt heb voor importeren is denk ik 3 a 4 weken geleden...
Dus neem aan dat ie het nog steeds doet :thumb:

Pagina 1 van 1 [ 13 berichten ]