» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 1 van 1  [ 11 berichten ]
ITje
Pro
 Bericht 
Ik heb sinds jaren weer eens een Apple gekocht. En wel een IPad Pro. Nu heb ik tijdens het eerste keer opstarten een AppleID aangemaakt en geverifeerd. Als ik de AppStore open om iets te downloaden geeft hij aan dat het de eerste keer is en dat ik betalingsgegevens moet invoeren. Behalve de 3 creditcard mogelijkheden is er ook de optie 'Geen'. Als ik deze selectees en al mijn gegevens invul krijg ik de melding: Voor hulp neem je contact op met de ITunes Support via www.apple.com/support/iTunes/ww

De zelfde melding verschijnt als ik inlog op ITunes via een Windows PC.

Wie heeft er een oplossing?

Brul(tm)
Master
 Bericht 
Je had de eerste keer een gratis app moeten downloaden, dan kun je een AppleID aanmaken zonder koppeling met je creditcard :thumb:

klik

Brul(tm)
Master
 Bericht 
Wat heb je gekocht :huh:
Ik heb sinds een paar weken een tweedehands MacBook Pro 13" late 2013 met retina scherm, 16Gb en 256GB SSD.
Had liever een 15" gehad, scherm is net te klein. Ook na aanpassen resolutie :nah:

ITje
Pro
 Bericht 
Uh, en is dat nu nog op te lossen?

Ik heb een Ipad Pro 12,5 inch inclusief toetsenbord van Apple zelf.

Brul(tm)
Master
 Bericht 
Linkje gevolgd?
Staat beschreven hoe je dat moet uitvoeren per device wat je er voor kunt gebruiken :thumb:

Masterdam
Master
 Bericht 
ITje schreef:
Wie heeft er een oplossing?

Heb je het bonnetje nog?

Brul(tm)
Master
 Bericht 
:lol: :lol: :x

ITje
Pro
 Bericht 
Opgelost, bedankt allemaal! Gisteravond had ik een ticket aangemaakt bij Apple maar verwachte, zeker in het weekend, er niet zo veel van. Vanochtend onderstaande email ontvangen en het is opgelost;

We stellen het op prijs dat u hebt gekozen voor Apple.
Beste meneer ****,

Welkom bij iTunes Store Support! Bedankt dat u de tijd neemt om contact met ons op te nemen.

Voordat we verder gaan, stel ik me graag aan u voor. Mijn naam is Richard en ik ben u graag van dienst.

Ik begrijp dat u geen apps met uw nieuwe Apple ID kunt downloaden dat u na het kiezen van de betaalmethode “Geen” krijgt te zien dat u met ons contact dient op te nemen. Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is dat u hierdoor niet optimaal gebruik kunt maken van uw account. Uiteraard help ik u graag verder.

Ik heb een paar wijzigingen aangebracht, waardoor u uw betaalgegevens weer moet kunnen aanpassen. Wacht u alstublieft minimaal 30 minuten en probeert u het daarna nog eens.

Ik vertrouw erop dat u daarna zonder problemen apps kunt downloaden met uw account. Lukt dat niet of heeft u nog vragen? Reageert u dan op dit bericht. Ik help u met alle plezier verder.

Ik wens u nog een prettig weekend!

Met vriendelijke groet,

Richard
iTunes Store - Klantenservice
http://www.apple.com/support/itunes/ww
Apple Inc., on behalf of Apple Distribution International

bert65
Master
 Bericht 
Eerlijk is eerlijk, veel bedrijven kunnen nog wat leren van de klantenservice van Apple.

ITje
Pro
 Bericht 
Ik ben ook zeer aangenaam verrast :)

Aanhanger
Master
 Bericht 
Vraag me af hoe dat dan zit met de geofencing want daar gebruiken ze normaal gesproken de creditcard voor.
Heb zelf de Engelse creditcard van schoonmama gebruikt en voila, dan staat ineens de BBC Iplayer in de appstore. Werkt op Android precies hetzelfde btw.
Misschien dat je nu handmatig bent vastgezet op Nederland?

Pagina 1 van 1 [ 11 berichten ]