» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 2 van 2  [ 57 berichten ]
Schoenzool
Master
 Bericht 
Walker schreef:
En jij mocht toch geen allesdrager op je auto plaatsen?

Nee inderdaad :lol:

Spook
Master
 Bericht 
Bij de Aldi staan ze nu in het voordeelrek voor 100 euro.

zadkine
Master
 Bericht 
Ik heb een multa fietsdrager, heet geloof ik tegenwoordig anders.
Was de eerste welke met klemkoppeling werkt op de kogel, en tot nu toe heb ik alleen (kort geleden) de stekker vervangen vanwege draadbreuk en oxidatie.
Heb ik in 10 seconden bevestigd (zonder gereedschap)
Fietsen erop zetten en gaan dus.
Terwijl ik met de hawk van daarvoor soms 10 minuten aan het schroeven was tot die goed stevig zat.

Heb met dat ding ook fietsen kunnen vervoeren met 160 km/h rijdend (wel relatief hoge auto dus fiets niet in de (volle) wind.

Aldi exemplaren (of kwantum hallen) zou ik nooit doen als je er werkelijk mee wilt rijden naar bv vakantie oorden. Als je fietsen van een auto ziet vallen, al dan niet met drager, is dat bijna altijd met zo'n goedkoop geval.

Kwibus
Master
 Bericht 
Ik zou inderdaad ook gewoon voor kwaliteit gaan. Je zal maar een dode op je geweten hebben omdat je el-cheapo fietsendrager van je auto is geflikkerd :dood:

Masterdam
Master
 Bericht 
Spook schreef:
Bij de Aldi staan ze nu in het voordeelrek

Ik kreeg van de week een mail van de Personeelsvoordeelwinkel. Daar krijg je allerlei aanbiedingen via je werkgever (ik krijg die mail via een vriendin haar werkgever). Een fietsendrager voor €23 en zo'n fietsopjedakdinges voor €18. :|

Ik denk dat ze van paperclips gemaakt zijn ofzo. Ik durf het in ieder geval niet aan.

garage
Master
 Bericht 
word je niet helemaal gek van dat getik dan?

Halve slag draaien op elke zijde voorkomt het klapperen bijna helemaal. (Denk ik :) )

Injectie schreef:
Ik heb een ouwe twinny load. Mtb erop en de fiets van mijn dochter.

Niet alle (moderne) fietsen kunnen op een twinnyload. Bovendien zou ik mijn MTB niet op de trapas en crankstel willen vastzetten. Kort ritje prima, maar langere ritten lijkt me niet goed voor het lager.

Zelf tevreden met een Spinder: http://www.spinder.com/nl/fietsendrager ... k/tour/447

Injectie
Master
 Bericht 
garage schreef:
Bovendien zou ik mijn MTB niet op de trapas en crankstel willen vastzetten

Net een type nieuwer die steunt onder het frame bij de trapas. Niet meer de trapas zelf :thumb:

Pagina 2 van 2 [ 57 berichten ]