» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 11 van 13  [ 642 berichten ]
zandbak
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Euh...wie is jullie?

Jij en die andere kwibus :lol: :lol:

Kwibus
Master
 Bericht 
Want? Omdat ik graag eens Hong Kong zou willen bezoeken? Dat geldt wel voor meer delen van Azië hoor. En overigens ook voor Amerika (Noord en Zuid), Australië, Afrika en zelfs delen van Europa. Mijn reiswensen houden geen gelijke tred met de daarvoor benodigde gelden :(

Enne, ik is wel Kwibus ja, niet zo maar een kwibus :[

Daarbij, Pokémon is voor gevorderden. Peuters en kleuters spelen in een zandbak O:)

JeffreyM
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Jij en die andere kwibus :lol: :lol:

En ik omdat?

zandbak
Master
 Bericht 
Jullie, met dat spelletje spelen :woop: :woop:

Mijn meisjes in Amsterdam denken daar trouwens heel anders over, qua spelen in de zandbak O:) O:)

JeffreyM
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Jullie, met dat spelletje spelen :woop: :woop:

Ach is leuk tijdverdrijf als ik toch al buiten moet zijn (f) Ik ga niet zoals Kwibus er speciaal voor naar buiten :[

zandbak schreef:
Mijn meisjes in Amsterdam denken daar trouwens heel anders over, qua spelen in de zandbak O:) O:)

:lol: :lol:

Kwibus schreef:
Want? Omdat ik graag eens Hong Kong zou willen bezoeken? Dat geldt wel voor meer delen van Azië hoor. En overigens ook voor Amerika (Noord en Zuid), Australië, Afrika en zelfs delen van Europa. Mijn reiswensen houden geen gelijke tred met de daarvoor benodigde gelden :(

+1 Veel willen zien, maar niet genoeg hebben :( N-Amerika al wel geweest, alleen de oostkust bezocht, wil graag nog naar de westkust toe :woop: Maar ja dat geld :x

Kwibus schreef:
Enne, ik is wel Kwibus ja, niet zo maar een kwibus :[

Ach in ieder geval een rare :[

Kwibus
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Ik ga niet zoals Kwibus er speciaal voor naar buiten :[
Guilty. Net weer op de hoek nr 70 gescoord :roflol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Guilty. Net weer op de hoek nr 70 gescoord :roflol:

:loco: :lol:

zandbak
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Maar ja dat geld

Neem er nog een baantje bij.
Of zoek iets wat wat beter verdiend.....cash laten uitbetalen O:)

JeffreyM schreef:
Ach is leuk tijdverdrijf als ik toch al buiten moet zijn

Ik ben relatief veel buiten, maar speel liever met andere "dingen"

JeffreyM
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Neem er nog een baantje bij.

Nog 1 :loco:

zandbak schreef:
Of zoek iets wat wat beter verdiend.....cash laten uitbetalen O:)

Die vind je niet in de krant :[

zandbak schreef:
Ik ben relatief veel buiten, maar speel liever met andere "dingen"

:lol: Als ik bij een klant de bezorging heb gedaan even snel kijken of wat zit. Meer niet.

Kwibus
Master
 Bericht 
Ik speel ook andere dingen. No Man's Sky bijvoorbeeld. Althans, dat probeer ik. Er komt steeds iets tussen :devil:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Er komt steeds iets tussen :devil:

Laat die pokemons dan eens met rust. Die moeten ook slapen :[

Kwibus
Master
 Bericht 
:oops: 71 & 72 :oops:

Dat nachtbraken levert nog wat op zo 8)

JeffreyM
Master
 Bericht 
Gek, ga slapen ofzo :loco: :lol:

Kwibus
Master
 Bericht 
73 :roflol:

Spook
Master
 Bericht 
Link

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Kwibus schreef:
Daarbij, Pokémon is voor gevorderden.

:fp:

Vol-le-dig de weg kwijt.

zandbak
Master
 Bericht 
Nee Dave, dat zie je toch verkeerd. O:)

Het is juist goed dat al die game-addicts die nu in Kijkduin rondhangen eens buiten komen. Voorheen zaten ze de hele dag binnen te gamen. Nu moeten ze noodgedwongen de hele dag buiten spelen/zitten. De meer die-hards gamers blijven nu pokemon spelen. En Joost mag weten wat ze ook nog aan extra dingen uitgeven om verder te komen in het spel. En ze houden de lokale economie in Kijkduin nu draaiende.

Dan heb je ook nog een aantal mensen die hun kinderen als excuus gebruiken om het spel te spelen. Net zoals het spelen met treintjes en autootjes omdat er kinderen bij zijn. Anders durven de meeste het niet omdat ze dan als kleuter worden aangemerkt.

R
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
En ze houden de lokale economie in Kijkduin nu draaiende

Mwah, daar wordt over geklaagd door die ondernemers daar.

Raymond
Master
 Bericht 
Als een ondernemer niet klaagt gaat hij dood. Gaat prima dus daar.

Kwibus
Master
 Bericht 
Dave schreef:
:fp: Vol-le-dig de weg kwijt.
Je moet wel goed lezen Dave. Was een reactie op zandbak en mijn 2e regel was zandbak is voor peuters en kleuters. Grapjes zijn soms moeilijk :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ja sorry, ik zit hier in een Pokémon-loos gebied, echt een kutleven. Ik ga de zee op, spreek je later.

Oh, hou ons wel op de hoogte van je scores, misschien wordt het wel heel spannend nog! :thumb:

Kwibus
Master
 Bericht 
79 en net level 20 :thumb:

Oh wacht, je maakte een grapje O:)

Misschien een aparte sub in Off-topic? Het "post hier je vage Pokémon shit" topic :devil:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Kwibus, ik zou dit maar eens lezen aangezien jij een beetje vals speelt :P https://androidworld.nl/nieuws/niantic- ... nente-ban/

Kwibus
Master
 Bericht 
Wie speelt vals? Ik niet hoor. Enne, 50K XP voor 20 -> 21 :o

JeffreyM
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Wie speelt vals? Ik niet hoor

Jij maakt gebruik van Pokémesh, en volgens mij zijn ze daar ook niet blij mee als ik het zo lees

Kwibus
Master
 Bericht 
Oh, dat. Nou, dan moeten ze die interne radar maar beter maken. Maar daar pakken ze me niet op, ik gebruik Google voor mesh en niet m'n PTC account

JeffreyM
Master
 Bericht 
De Stentor schreef:
Paniek Apeldoornse Pokémon-spelers: pokestops Schuylenburg foetsie

APELDOORN - Onder fanatieke spelers van Pokémon Go in Apeldoorn is woensdag lichte paniek uitgebroken.
De makers van het spel hebben het verzoek van zorginstelling 's Heeren Loo ingewilligd en daardoor is een bezoek voor de pokémonjagers aan Schuylenburg sinds woensdagochtend volstrekt zinloos.

Schuylenburg was weken lang een hotspot voor spelers van Pokémon Go omdat er veel zogenaamde pokestops dicht bij elkaar op het terrein zaten, belangrijke punten in het spel.

Eigenaar 's Heeren Loo vond de drukte op het park eerst geen probleem, maar diende later bij de makers van Pokémon Go toch het verzoek in om de pokestops uit het spel te halen. Woensdagochtend bleek dat plotseling het geval.

Dit bord stond bij de ingang.
Afbeelding

Het eerst aanmoedigen dat ze mogen komen en er later op terug komen, omdat het te druk wordt :roflol: :fp:

bx gek
Master
 Bericht 
:lol: :lol: :lol:

Kwibus
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Het eerst aanmoedigen
Waar staat dat? Dat bord dat ze hebben aangepast/geplaatst is nog geen aanmoediging in mijn ogen.

Ik denk dat de overlast in het begin nog wel meeviel, en dus de instelling er misschien zelfs baat bij had. Beetje gezelligheid voor de bewoners, weer wat te bekijken en te bespreken, misschien zelfs wat aanspraak her en der. En toen brak de rage los en liepen er om 1 uur 's nachts nog steeds hele groepen jongeren heen en weer tussen alle Pokéstops. En dat deden ze vast heel geruisloos, zoals jeugdigen dat meestal plachten te doen. Denk dat als daar Kijkduin-achtige taferelen zijn gaan plaatsvinden, het toch wat minder plezant werd.

Maar de rage zal wel doodbloeden denk ik. De lol gaat er vrij snel vanaf. Naarmate je hoger komt wordt het veel lastiger om Pokémon te vangen. Zelfs de hele lage waarde gewone Pokémon vragen nu regelmatig meerdere ballen ook al raak je ze elke keurig vol op de kop met berry en al. Laat staan dat de hoge waarde Pokémon even lekker meewerken. Maar de beloning blijft gelijk, 100 XP per vangst. Op zich logisch, uiteindelijk wil Niantic er toch aan verdienen dus ze maken het steeds moeilijker in de hoop dat je uiteindelijk de geldbuidel gaat trekken (paywall heet dat geloof ik). Dat de level-up eisen astronomisch worden snap ik nog wel, zo maken ook de laatkomers uiteindelijk evenveel kans. Ik ga denk ik nog voor een volle Pokédex, maar trainen, battle-en en alles power-uppen tot de max et cetera dat gaat 'm niet worden. En mijn jongens zijn ook al lang niet zo fanatiek meer.

En speciaal voor Dave: Level 20 bijna op de helft naar 21 met 85 in de dex 8)

WimLex
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Het eerst aanmoedigen dat ze mogen komen en er later op terug komen, omdat het te druk wordt :roflol:

hier nog zo'n lemming
Pokémon-hoofdstad Kijkduin kan overlast Pokémon Go niet meer aan

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Kwibus schreef:
Ik ga denk ik nog voor een volle Pokédex,

Ah top... Wat zou je zonder moeten.. Leven heeft geen enkele zin meer dan :-o

Kwibus
Master
 Bericht 
(het) leven is per definitie zinloos 8)

Maar jij zat toch op een race spel? Wat is het verschil tussen dit spelletje en dat spelletje? Is het ene spelletje beter dan het andere spelletje?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Zat ja, dat zeg je goed. Vrijwel puur organisatorisch, over auto's en racen praten is altijd goed. Virtuele, niet bestaande beestjes verzamelen is wat kansloos. Maar er zijn ook drommen volwassenen die plakplaatjes van een of andere supermarkt verzamelen, dat dan ook wel weer.

zandbak
Master
 Bericht 
Dave doet nu iets met race dobberbootjes

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nah, Skibsplast is topkwaliteit. Dat erkennen de meidjes inmiddels ook :lol:

Kwibus
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Virtuele, niet bestaande beestjes verzamelen is wat kansloos.
Waarom? Omdat jij dat vindt? Praten over auto's en racen is minder zinloos? Als je dit spel speelt zoals het bedoeld is krijg je in ieder geval veel meer beweging dan dat je op de bank zit te forummen over racen en auto's. Als ik straks No Man's Sky induik, is dat dat beter?

zandbak
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Als je dit spel speelt zoals het bedoeld is krijg je in ieder geval veel meer beweging

Nou
Afbeelding

Christafari
Master
 Bericht 
Zijn bijna alleen maar volwassenen ...

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Kwibus schreef:
Waarom?

Daarom

Kwibus
Master
 Bericht 
Da's bijna een Godwin :lol:

hneel
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Nou

Wacht maar tot er ergens een Lapras of een Blastoise opduikt. Dan staan ze allemaal op en gaan ze er met z'n allen achteraan. :lol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Waar staat dat? Dat bord dat ze hebben aangepast/geplaatst is nog geen aanmoediging in mijn ogen.

Was wel degelijk een aanmoediging. Heeft hier in de krant gestaan, dat ze meer dan welkom waren mits ze zich aan die paar regels hielden ;)

Kwibus
Master
 Bericht 
Ah, maar dat zeg je er even niet bij

JeffreyM
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Ah, maar dat zeg je er even niet bij

Moet ik dan alles voorkauwen :duh: :lol: Aanmoedigingen in combinatie met het bord moest toch wel voldoende zijn. Blijkbaar niet :P

hneel
Master
 Bericht 
Kwibus
Master
 Bericht 
Die voedvrouwen eronder is geestiger :roflol:

Kenji
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
zoals het spelen met treintjes

Ja maar... ja maar.... Dat is mijn werk.... :-?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
:-D

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nu.nl schreef:
'Pokémon Go al over hoogtepunt heen'

De app Pokémon Go lijkt ruim een maand na de introductie al over zijn hoogtepunt heen.

Dat stellen analisten van Axiom Capital Management, die zich baseren op data van Sensor Tower, SurveyMonkey, en Apptopia. Het aantal dagelijks actieve gebruikers van de app daalt, waarbij gamers per dag ook minder tijd aan het spel besteden. Ook wordt de app minder vaak gedownload.

Volgens de marktkenners halen vooral investeerders en bestuurders van techbedrijven opgelucht adem, omdat er gemiddeld weer meer tijd wordt besteed aan apps als Facebook, Instagram, Twitter, Tinder en Snapchat. Sinds de lancering van Pokémon Go waren zij bezorgd dat de app zou zorgen voor een tanende aandacht voor andere populaire apps.

De dalende interesse in Pokémon Go zorgt voor hoofdbrekens bij techbedrijven die inzetten op virtual reality en augmented reality.

Oh noes!

Al die beesten ongevangen in het land :nah: :-?

R
Master
 Bericht 
Dave schreef:
De dalende interesse in Pokémon Go zorgt voor hoofdbrekens

Of die journalist doet in lomlommers. Hadtie verwacht dat het hoogtepunt nog zou moeten komen?

Pagina 11 van 13 [ 642 berichten ]