» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 12 van 13  [ 642 berichten ]
Kwibus
Master
 Bericht 
Jezus, heb je het twee dagen niet gespeeld, valt het meteen op 8)

Maar niet onverwacht. De lol gaat er vrij snel vanaf. Het wordt al snel meer van hetzelfde zonder noemenswaardige "beloning".

Aanhanger
Master
 Bericht 
"de vakanties zijn weer voorbij" had ook volstaan.
Maar dat is zo kort.

Cweepz
Master
 Bericht 
Of zoals ik regelmatig zeg: "En nu allemaal weer aan het werk!" :duh:

WimLex
Master
 Bericht 
Dave schreef:
De app Pokémon Go lijkt ruim een maand na de introductie al over zijn hoogtepunt heen.

niet zo raar ...
Afbeelding

JeffreyM
Master
 Bericht 
Yvesart
Master
 Bericht 
na een tijd mis je de zeldzame en vind je alleen de nomale nog. Zeker als je niet buiten je eigen stad komt (scholieren etc.).

Heb het voordeel dat ik veel op pad ben waardoor ik wat gevarieerder rond kan kijken (al mis ik er nog veel :-) ) .. Overigens wel de 2000 pokestops "beloning" al gehad O:)

Spook
Master
 Bericht 
http://kotaku.com/woman-killed-by-pokem ... 1785683589

Citaat:
Last night at around 7:25pm in the Japanese city Tokushima, two women were hit while crossing the street, fatally injuring one of them. The driver, 39 year-old Keiji Goh, admitted he wasn’t watching the road ahead, because he was playing Pokémon Go.

According to ANN, one of the women, 72 year-old Sachiko Nakanishi, was transported to the hospital, where she later died. The other woman, 60 year-old Kayoko Igawa, suffered serious injuries from the accident.

NHK reports that Goh, who has since been arrested, is quoted as saying, “I was playing Pokémon Go while driving, so I didn’t really see what was in front of me.”

Earlier this month, a Pokémon Go update warned players not to play while driving.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Yvesart schreef:
Zeker als je niet buiten je eigen stad komt (scholieren etc.).

Nou ook in je eigen stad kan je die tegenkomen. Ligt er maar net aan hoe groot die is.
Zo had ik eergisteren nog een zeldzame hier gevangen 8) (verbaasde mij over het weinig aantal mensen dat er stond :[ )

Kwibus
Master
 Bericht 
De nieuwe update voegt in ieder geval weinig nieuws toe. Wat bot-fixes en een heuse appraisal functie :-?

JeffreyM
Master
 Bericht 
Een watte?

hneel
Master
 Bericht 
Ik heb de indruk dat de laatste tijd ook in kleinere plaatsen steeds vaker zeldzame pokemons te vinden zijn. Zo is Pikachu al diverse keren in Dinteloord opgedoken.

Maar inderdaad, als straks de vakanties voorbij zijn, de dagen korter worden en het herfstweer zijn intrede doet, zal het een stuk minder worden.

Kwibus
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Een watte?
Een datte

JeffreyM
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Een datte

Een zinvolle update dus :lol:

zandbak
Master
 Bericht 
In de herfst en winter zitten al die gamende nerds weer lekker Call of Duty binnen te spelen. En dan in het voorjaar weer eens kijken of er nog wat van deze hype over is.

Remo
Master
 Bericht 
hneel schreef:
Zo is Pikachu al diverse keren in Dinteloord opgedoken
Ik heb hem ook, liep hier in Hengelo aan de bosrand 8)

Raymond
Master
 Bericht 
Remo schreef:
Ik heb hem ook, liep hier in Hengelo aan de bosrand 8)

:lol:
Gisteren met mijn zoontje even rondgereden. Ik moest toch wat boodschappen doen. Kom je na 1,5 uur thuis, kijkt je vrouw je aan met zo'n blik van 'god nee he.' :lol:

Remo
Master
 Bericht 
Ja ik weigerde tijdens mijn 'jeugd' naar het programma te kijken, want voor kleine kinderen. Nu inmiddels 35 Pokemon verder en een vriendin die opeens een paar keer in de week wil wandelen :lol:

Voor de lokale forummers; hier Pikachu in Hengelo
https://www.google.nl/maps/place/Leutin ... 4d6.839758

En een paar honderd meter verder bij het Lonnekermeer geregeld Magikarps gevonden.

Kwibus
Master
 Bericht 
Magikarps :x 1 per seconde kwadraat de vierkante meter hier

Spook
Master
 Bericht 
1 per seconde cubed per meter dus?

Kwibus
Master
 Bericht 
Zoiets. En ik lust geen vis :nah:

Spook
Master
 Bericht 
Als je ziet wat een karper wél eet dan sowieso niet meer.

Vroeg op
Master
 Bericht 
F... morgen gaan we naar Kijkduin. :x :x :x

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Kwibus schreef:
Zoiets. En ik lust geen vis :nah:

:lol:

Aanhanger
Master
 Bericht 
5km ei uitgebroed.
Komt er een fokking 10cp magicarp uit. :duh:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Don't you just hate it when that happens?

JeffreyM
Master
 Bericht 
Citaat:
Chauffeur rijdt vrouw dood tijdens spelen Pokémon Go

Een Japanse vrachtwagenchauffeur heeft twee vrouwen aangereden doordat hij tijdens het rijden Pokémon Go zat te spelen. Een van de vrouwen kwam daarbij om het leven. Dat meldt persbureau Reuters.

AFGELEID DOOR POKEMON GO
De chauffeur verklaarde dat hij werd afgeleid door het spel: „De bestuurder is nog steeds in hechtenis. Er is nog niet besloten of hij zal worden vervolgd”, verklaarde een woordvoerder van de politie in Tokushima.

Een woordvoerder van Niantic Inc, het bedrijf dat Pokémon Go ontwikkelde met de Pokemon Company, verklaarde dat er een pop-up is toegevoegd aan het spel. Wanneer de app vaststelt dat de snelheid toeneemt, moet de gebruiker bevestigen dat hij niet aan het rijden is.

STREVEN NAAR VEILIGE OMGEVING
Een woordvoerder van Nintendo condoleerde de familie van de overleden vrouw met hun verlies. Hij voegde eraan toe dat Pokemon Company en Niantic „streven naar een omgeving waarin mensen de game veilig kunnen spelen”. De populariteit van Pokémon Go leidt af en toe tot hachelijke situaties, zoals eerder deze week in Taiwan. Verschillende incidenten leidden er al toe dat de autoriteiten spelers oproepen verantwoordelijk te spelen.

Volgens Reuters is de Japanse vrouw niet het eerste dodelijke slachtoffer als gevolg van de game. In juli zou een tiener in Guatemala zijn doodgeschoten, toen hij had ingebroken in een huis terwijl hij het spel aan het spelen was.

Metro

Citaat:
verklaarde dat er een pop-up is toegevoegd aan het spel. Wanneer de app vaststelt dat de snelheid toeneemt, moet de gebruiker bevestigen dat hij niet aan het rijden is.

Ja, en daar klik je op en kan je gewoon weer verder spelen :P

Citaat:
Politica betrapt op spelen Pokémon Go tijdens belangrijke bespreking

Een Noorse politica die gisteren Pokémon Go zat te spelen bij een belangrijke vergadering, heeft zich de woede van haar collega's op de hals gehaald. Zij verwijten Trine Skei Grande een gebrek aan respect voor haar kiezers en medeparlementsleden.

Grande is leider van de Noorse Liberale Partij en lid van het parlement. In onderwerpen als defensie en de buitenlandagenda interesseert ze zich blijkbaar niet. Want toen het daarover ging, dwaalde haar aandacht even af naar haar mobieltje.

Gebrek aan respect
Dat ze Pokémon Go zat te spelen tijdens de bespreking, is bij leden van de oppositie in het verkeerde keelgat geschoten. "Het toont een gebrek aan respect naar haar kiezers en degenen die hier in het parlement aanwezig zijn om belangrijke beslissingen te nemen", zegt een van hen tegen de Noorse zender NRK.

Grande zegt dat ze het spelletje weglegde zodra ze klachten van haar collega's hoorde. Dat haar gedrag respectloos zou zijn, bestrijdt ze.

RTL Nieuws

Video onder het artikel.

Spook
Master
 Bericht 
Kwibus
Master
 Bericht 
Twee keer dood gereden :o

JeffreyM
Master
 Bericht 
Had ik niet gezien, spook :oops:

Speedy J
Master
 Bericht 
hneel schreef:
Ik heb de indruk dat de laatste tijd ook in kleinere plaatsen steeds vaker zeldzame pokemons te vinden zijn. Zo is Pikachu al diverse keren in Dinteloord opgedoken.

Paar weken terug, in de kamer van ons vakantiehuis, midden in het bos, op de Veluwe. Zo stil dat je een slak kan horen neuken.

Zit er ineens Pikachu op de bank :nah:

Ik denk dat vervente zoekers hiermee beloond worden. Ik heb er een alu-hoedje voor aangeschaft. Vertrouw dat spel helemaal niet :o

Kwibus
Master
 Bericht 
Speedy J schreef:
Zo stil dat je een slak kan horen neuken.
Hoe klinkt dat? Misschien heb ik het wel eerder gehoord.

Spook
Master
 Bericht 
Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nu.nl schreef:
'Pokémon Go brengt in twee maanden 393 miljoen euro op'

Pokémon Go heeft in de afgelopen twee maanden 440 miljoen dollar (393 miljoen euro) opgeleverd in de App Store en Google Play. De app-onderzoekers van Sensor Tower hebben dat uitgerekend. Per dag komt daar 4 miljoen dollar (3,57 miljoen euro) bij. En dat terwijl het spel nog niet eens beschikbaar is in grote markten als China en India.

Ook lijkt de game zich - ondanks berichten over tanende populariteit - te stabiliseren qua het aantal minuten dat gebruikers doorbrengen met het spelen van de game. Dat ligt net als rond de lancering van de game op zo'n 32 minuten per dag.

Ghostbusters

Pokémon Go verdiende meer geld dan grote films van de afgelopen maanden. Het is bijvoorbeeld twee keer zo veel als de nieuwe Ghostbusters-film. Ook Star Trek Beyond en Warcraft brachten niet zo veel geld in het laatje als Pokémon Go. Sinds de lancering hebben ongeveer 180 miljoen mensen Pokémon Go geïnstalleerd. Daarvan geeft zo'n vijfde geld uit aan de game, berekende marktonderzoeker YouGov eerder.

3.5 miljoen Euro per dag? Lekker aan het uitgeven jongens aan virtuele niet bestaande beestjes en vrijwel geen competitie element? :fp:

Makers lachen zich helemaal het schompes aan een Google Maps overlay en een simpele balgooi functie. Hoe wordt je rijk met totaal niets aan moeite, deel tig.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Psst Deef, gameontwikkelbedrijfje starten? :D

Kwibus
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Google Maps overlay
Die de spelers van hun eerste spelletje hebben samengesteld, da's nog het briljantste. Maar goed, Candy Crush was er zo een waarvan je wil dat jij het had bedacht...

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Kwibus schreef:
briljantste

:[

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Maar goed, Candy Crush was er zo een waarvan je wil dat jij het had bedacht...

En dat spel is nog gejat ook.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Sander schreef:

te oud voor :/ :cry:

Kwibus
Master
 Bericht 
Sander schreef:
:[
Wat? Vind je 'm niet mooi :lol:

WimLex
Master
 Bericht 
Sander schreef:

probeer pacman in je straat te krijgen :kniktja:

Spook
Master
 Bericht 
Er staat een pacman in mijn straat. Oh nee, het is een gele Atos.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nu.nl schreef:

Gemeente wil minder Pokémon op Kijkduin afdwingen met advocaat

De gemeente Den Haag heeft een advocatenkantoor in de arm genomen om iets te doen aan overlast door Pokémon-jagers op Kijkduin.

De badplaats is al weken een ware Pokémon-hotspot: vele duizenden mensen, jong en oud, proberen in de duinen, op het strand en op het Deltaplein de virtuele figuurtjes te vangen.

Eerdere pogingen van de gemeente om met de maker van Pokémon Go, Niantic Labs in San Francisco, afspraken te maken over een vermindering van het aantal figuurtjes in Kijkduin, liepen op niets uit. ''De gemeente doet nu een dwingend verzoek'', aldus een woordvoerder van de gemeente vrijdag.

Omwonenden klagen in toenemende mate over geluidsoverlast en wildplassen door Pokémon-jagers die soms 'als een kudde op hol geslagen bisons' door het duingebied trekken. ''De handhavers waarschuwen mensen geregeld en hebben ook al bekeuringen uitgedeeld.''
Hekken

Omwonenden klagen in toenemende mate over geluidsoverlast en wildplassen door Pokémon-jagers die soms 'als een kudde op hol geslagen bisons' door het duingebied trekken.

"De handhavers waarschuwen mensen geregeld en hebben ook al bekeuringen uitgedeeld.'' Strandgangers en andere bezoekers blijven meer dan welkom. "De gemeente heeft weken geleden al extra toiletten en prullenbakken geplaatst en inmiddels zijn er ook hekken bij het duingebied neergezet.''

De gemeente wil van Niantic zo snel mogelijk weten wat het bedrijf gaat doen aan de overlast die de Pokémon-figuren veroorzaken. Welk advocatenkantoor is ingehuurd, wordt niet gezegd.

Eerder riep de gemeente Kijkduin juist uit tot 'Pokémonhoofdstad' van Nederland, en werd een paal met een afbeelding van Pikachu geplaatst. Na klachten van inwoners worden nu toch maatregelen genomen.

Men dacht de scholen zijn weer begonnen het gaat wel over. Nee dus :fp:

Zit je dan met je Pokémonhoofdstad.. Kansloos.

Brul(tm)
Master
 Bericht 
Prima te doen vanaf de bank thuis, hoef je echt niet voor naar Kijkduin.... O:)

bx gek
Master
 Bericht 
Hier hetzelfde. :-D

R
Master
 Bericht 
Behalve met het mooie weer van deze week is het sowieso einde seizoen en dus mosterd na de maaltijd.

Kwibus
Master
 Bericht 
Gewoon nog even gratis reclame maken (nu nog een weekje zon zomer strand!) voordat de hype met de herfst helemaal wegregent...

Raymond
Master
 Bericht 
Moet je kilometers maken voor iets? Ik zag vorige week in het buitenland in de trein 8 van de 10 met een gsm in de hand Pokemon Go spelen.

Spook
Master
 Bericht 
Uitbroeden oid.

Kwibus
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Moet je kilometers maken voor iets?
Ja, eieren uitbroeden door afstanden (2, 5, 10 km) af te leggen. Maar dat mag niet harder dan 15 km/u. Maar ook zonder dat kun je nog van alles doen met het spelletje.

Raymond
Master
 Bericht 
Aha.

Pagina 12 van 13 [ 642 berichten ]