» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Postingstijd interval gedetecteerd van 186.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 13 van 13  [ 642 berichten ]
hneel
Master
 Bericht 
Steeds meer mensen gebruiken gps-spoofers, heb ik het idee. Straks zit iedereen alleen nog virtueel in Kijkduin.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Volgens Sander kon dat allemaal niet. Het kan dus wel?

JeffreyM
Master
 Bericht 
hneel schreef:
Steeds meer mensen gebruiken gps-spoofers,

Als de makers daar achter komen, kan je een ban krijgen. (f)

Kwibus
Master
 Bericht 
Yup, ik heb er al 1. Mijn Google account voor Pokémesh ligt eruit. Dat wil zeggen, mijn 1e Google account. Nummer 2 werkt nog steeds O:)

Psst Dave, level 21 en 87 in de pocket 8)

Remo
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Volgens Sander kon dat allemaal niet. Het kan dus wel?
Er is nu een app die als overlay werkt en je naar een andere locatie laat lopen. Wanneer ik dus naar Kijkduin zou willen 'spawnen', dan is de app zo'n 40 uur aan het wandelen :lol:

Je wordt pas gebanned wanneer je ineens kilometers verderop zit, en dat een paar keer doet.

Brul(tm)
Master
 Bericht 
Remo schreef:
ineens kilometers verderop zit,

Gaat prima, je moet alleen niet aan "tijdreizen" doen....

JeffreyM
Master
 Bericht 
Nu.nl schreef:
Den Haag sleept maker Pokémon Go voor de rechter

De gemeente Den Haag sleept het Amerikaanse spelletjesbedrijf Niantic voor de rechter. Via een kort geding wil de gemeente de overlast van Pokémon Go-spelers aanpakken in Kijkduin.
Dat meldt het AD. Het kort geding dient 11 oktober.

Pokemon Go-spelers bezorgen overlast in Kijkduin. Ze zouden lantaarnpalen slopen om hun telefoons op te kunnen laden. Daarnaast laten de spelers troep achter.

De afgelopen weken heeft de gemeente Den Haag meerdere keren geprobeerd contact te zoeken met Niantic. Tevergeefs, de spelletjesmaker reageert niet.

De gemeente is niet tegen het spel maar wil niet dat mensen rondlopen in het beschermde natuurgebied. "Mensen hebben natuurlijk een eigen verantwoordelijkheid maar we hopen ook te voorkomen dat mensen worden verleid door het natuurgebied te lopen'', zegt een woordvoerder van wethouder Boudewijn Revis (VVD) tegen AD.

Schade
De eis van de gemeente is dat 's nachts tussen 23.00 en 07.00 uur geen Pokémon meer te vinden zijn op en rond het Deltaplein in Kijkduin. In het Natura 2000-gebied mogen ze helemaal niet meer opduiken in het spel. "Zo blijft Kijkduin aantrekkelijk voor Pokémon Go-spelers, maar wordt overlast voor omwonenden en schade aan het natuurgebied voorkomen", zegt de woordvoerder.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Djees, is dit nou nog steeds aan de gang :roll:

Eerst een bord ophangen ook en nu lopen zeiken :D

Kwibus
Master
 Bericht 
Herfst komt eraan. Regen en nattigheid. Houdt het wel op hoor. Maar je wil natuurlijk stiekem gewoon weten of ik al een volleerd Pokémon Master ben natuurlijk. Geef maar toe... :lol: Maar het gaat lekker hoor. Over de helft voor level 23 en 115 in de dex. Toch fijn, die persoonlijke interesse :thumb:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Wat een idee zou kunnen zijn is dat ze persoonlijke medailles uit gaan geven die je dan op de borst kan dragen zodat de mensen in de supermarkt kunnen zien hoe goed je wel niet bent met je mobiel en balletjes naar beestjes gooien ;)

Het leger heeft dit systeem ook maar in de praktijk zie je er zelden wat van terug.

Kwibus
Master
 Bericht 
Oeh, goeie. Als ik die medaille kan laten zien, krijg ik dan ook een nieuwe forumtitel? En een extra medaille als ik de supermarkt Pokémon vang?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
rare Kwibus forumtitel ja

Kanariespeed
FS-Tour de France kenner'14
 Bericht 
Kwibus schreef:
Herfst komt eraan. Regen en nattigheid. Houdt het wel op hoor. Maar je wil natuurlijk stiekem gewoon weten of ik al een volleerd Pokémon Master ben natuurlijk. Geef maar toe... :lol: Maar het gaat lekker hoor. Over de helft voor level 23 en 115 in de dex. Toch fijn, die persoonlijke interesse :thumb:

115 in de dex? Netjes gedaan dan. Ik zit op de helft van level 25 en heb er 96 in de dex.

Kwibus
Master
 Bericht 
Dave schreef:
rare Kwibus forumtitel ja
Als Rare Kwibus een officiële titel wordt, ben ik graag de eerste. Of is het als Rare Kwibus een officiële titel is, word ik graag de eerste? :woop: :woop: :woop:
Kanariespeed schreef:
115 in de dex? Netjes gedaan dan. Ik zit op de helft van level 25 en heb er 96 in de dex.
Strategisch vangen en evolueren doet wonderen :lol:
Maar de laatste loodjes zijn het zeldzaamst :[

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nu.nl schreef:
'Niantic plaatst ondanks rechtszaak extra Pokéstop in Kijkduin'

Ontwikkelaar Niantic van de mobiele augmentedrealitygame Pokémon Go heeft een extra Pokéstop in de Haagse strandwijk Kijkduin geplaatst. Dat is opvallend, want de gemeente Den Haag maakte eerder bekend Niantic voor de rechter te slepen. Eerder waren er in de omgeving van het Deltaplein in Kijkduin nog vier Pokéstops, digitale punten waar spelers voorwerpen om Pokémon mee te vangen kunnen krijgen, maar nu zijn dat er vijf. Dat schrijft het AD.

De gemeente wil juist dat er geen Pokémon meer verschijnen in het beschermde duingebied van Kijkduin en 's nachts tussen 23.00 uur en 07.00 uur op het Deltaplein. Kijkduin riep zichzelf eerder nog uit tot 'Pokémonhoofdstad van Nederland', omdat er op een klein stukje veel Pokéstops zijn en er veel Pokémon verschijnen. Dat lokt Pokémon-jagers van heinde en verre naar de Haagse wijk aan de Noordzee.

Overlast

Die zorgen volgens de gemeente echter voor dusdanig veel overlast, dat Niantic in moet grijpen. Omwonenden klagen in toenemende mate over geluidsoverlast en wildplassen door Pokémon-jagers die soms 'als een kudde op hol geslagen bisons' door het duingebied trekken.

De ontwikkelaar liet tot dusverre na te reageren op verzoeken van Den Haag, waardoor de gemeente zich genoodzaakt zag een kort geding aan te spannen. Dat dient op 11 oktober bij de rechtbank in Den Haag.

:lol:

Dit vind ik wel weer een grappige fuck you...

---
Kan dit niet op het Binnenhof? :x

JeffreyM
Master
 Bericht 
Beetje Kijkduin pesten :roflol:

Kwibus
Master
 Bericht 
Strakke actie. Eerst uitbreiden en dan bij de rechtszaak er weer een aantal weghalen. Compromis :roflol:

Kami
Master
 Bericht 
Straks moet er een mogelijkheid komen om door de overheid geofencing toe te kunnen passen op apps van een smartphone :lol:

Remo
Master
 Bericht 
Hmm, wellicht moet ik Niantic ook maar een boze email sturen over alle Pokestops voor mijn deur. Kijken of er dan ook wat extra komen :lol: :woop:

hneel
Master
 Bericht 
Pokestops is inderdaad een probleem:

Afbeelding

Links is het dorp waar ik woon, rechts de stad waar ik werk.
Voorheen ging ik dan na het werk wat ballen verzamelen, maar de laatste tijd gebruik ik daar een gps-spoofer voor. (Ik vang daar geen pokemons mee, dan is de lol er gewoon snel af). Met slechts 4 stops ben je echt veel te snel door je ballen heen.

Niantec neems al sinds tijden geen verzoeken voor nieuwe pokestops meer in behandeling (begrijpelijk, want dat kost ze tijd en geld).
Ik vond het daarom opmerkelijk van die nieuwe stop in Kijkduin.

Kwibus
Master
 Bericht 
Ik weet niet of ze nog steeds Ingress data verwerken? Mogelijk komt een nieuwe Ingress markering automatisch door in Pokémon?

Speedy J
Master
 Bericht 
Dit geeft wel een andere duiding aan de stelling dat je ballen moet hebben om Pokémons te kunnen vangen.

Kwibus
Master
 Bericht 
NU.nl schreef:
Pokémon Go gaat vangen van Pokémon makkelijker maken

Een update voor Pokémon Go moet het makkelijker maken om bepaalde types Pokémon te vangen. Dat heeft ontwikkelaar Niantic bekendgemaakt.

Spelers zijn al langer in staat speciale medailles te verdienen door een bepaald aantal van een type Pokémon te vangen. Een software-update zal ervoor zorgen dat deze badges het vangen van dit type Pokémon makkelijker maken. Een speler met de Swimmer-medaille zal hierdoor sneller een water-Pokémon vangen. Hoe hoger de rang van de medaille, hoe groter de vangkans. Bij Pokémon van meerdere types, wordt het gemiddelde van twee medailles gebruikt.

Het vangen van Pokémon moet hierdoor makkelijker worden naarmate iemand langer speelt. Op het moment wordt vangen juist op termijn moeilijker, omdat spelers van hogere levels sterkere monsters tegenkomen.

Het is nog onduidelijk wanneer de vergrote vangkans precies aan het spel zal worden toegevoegd. Volgens Niantic verschijnt de update “binnenkort”. De makers van Pokémon Go voegen langzamerhand nieuwe functies toe aan het spel. Zo is het sinds kort mogelijk om een favoriete Pokémon in het spel mee te laten wandelen.

Fijn. Heb je dus geen zak aan met de Pikachu-fan badge. Vangen is het probleem niet, het spawnen (zo heet dat toch?) wel. En Dave heeft zijn badge ook nog niet goedgekeurd gekregen door Niantic zo te zien :lol:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Kwibus schreef:
Ik weet niet of ze nog steeds Ingress data verwerken? Mogelijk komt een nieuwe Ingress markering automatisch door in Pokémon?

Ingress aanmeldingen staan al meer dan een jaar stil. Er worden wel sporadisch (maar volgens mij niet in Europa) deals gesloten met bedrijven en alle vestigingen worden dan een locatie (portal in het geval van Ingress).

Remo
Master
 Bericht 
Nou, ik heb gisteren Poke++ geinstalleerd op de iPhone 8)

Joystick als overlay in de game en je kunt vanaf de bank overal heenlopen waar je maar wilt. Wordt toch te koud om naar buiten te gaan de komende tijd :lol:

Kanariespeed
FS-Tour de France kenner'14
 Bericht 
Zul je binnenkort wel een ban krijgen denk ik.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Wat een gedoe voor zo'n klote spelletje joh.. Waarbennegijtochmeebezig :roll:

Kun je nog beter beker gaan zoeken :x

JeffreyM
Master
 Bericht 
NOS schreef:
Pokémon verdwijnen uit duinen Kijkduin

Pokémonjagers hoeven niet meer op zoek naar de monstertjes in de duinen bij Kijkduin. Niantic Labs, de maker van Pokémon Go, haalt de virtuele wezentjes uit het beschermd natuurgebied. Het kort geding dat de gemeente Den Haag had aangespannen gaat voorlopig niet door.

Niantic gaat ook de pokémon weghalen die op en rond spoorwegen geplaatst zijn. Tevens gaat het bedrijf onderzoeken of de wezens 's nachts kunnen worden uitgezet. Nu is dat technisch nog niet mogelijk.

Sinds het begin van de lancering van het spel leidt het tot overlast en zelfs gevaarlijke situaties langs het spoor en in Kijkduin. Zo maken pokémonjagers veel lawaai en laten ze troep achter. Ook beschadigen ze lantaarnpalen. Die worden gesloopt om hun opladers voor de telefoon te kunnen aansluiten.

Voorzichtig tevreden
Wethouder Boudewijn Revis is voorlopig tevreden. "Het is goed dat Niantic eindelijk zijn verantwoordelijkheid neemt. Maar pas als we de afspraken over de virtuele nachtdiertjes met Niantic zwart op wit hebben en de figuurtjes daadwerkelijk weg zijn uit het Westduinpark is het kort geding van de baan."

Eerder maakte het Amerikaanse Holocaust Museum in de Amerikaanse hoofdstad Washington al succesvol bezwaar bij ontwikkelaar Niantic. Er waren onder meer foto's opgedoken van een Pokémon die een dodelijk gas uitstoot in het gebouw.

Ook andere gedenkplekken maakten bezwaar tegen de digitale wezentjes.

Raymond
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Kun je nog beter beker gaan zoeken :x

Ik vond dat best een gaaf spel. Kan me nog herinneren dat ik ergens in de winter in weilanden in Duitsland heb lopen struinen.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Het is nu toch wel lang genoeg geleden voor een herstart?

Raymond
Master
 Bericht 
Vind ik ook. En diegenen die vervelend doen flikkeren we van de Ketelbrug.

JeffreyM
Master
 Bericht 
RTL Nieuws schreef:
Pokémongekte Kijkduin lang niet voorbij: vangen is nu nog makkelijker

De gemeente Den Haag heeft alle Pokémon uit de duinen laten verwijderen. Maar in plaats van het beschermd natuurgebied verschijnen ze nu allemaal op het Deltaplein. De drukte lijkt dan ook nog niet te verdwijnen: "Het Pokémonvangen is eigenlijk veel makkelijk geworden."

Niantic heeft op verzoek van de gemeenten Den Haag alle Pokémon uit het natuurgebied Westduinpark verwijderd. Daar verschenen vooral bijzondere Pokémon, die volgens verschillende Pokémonspelers zijn verplaatst naar het Deltaplein. Daarmee is het vangen van zeldzame Pokémon een stuk gemakkelijker geworden.

Net een Lickitung gemist
Fanatieke Pokémon Go-speler Wendy Schaap (32) is elke maandag in Kijkduin te vinden. Daar jaagt ze naar nieuwe Pokémon om haar collectie van 137 helemaal vol te krijgen: er zijn in totaal 145 verschillende Pokémon te vangen. "Vorige week kon ik een Lickitung vangen, maar toen zat ik net op de wc. Balen!"

Wendy is gisteren naar Kijkduin gegaan om te kijken waar al die zeldzame Pokémon uit de duinen nu blijven. Wat blijkt: ze verschijnen gewoon op het Deltaplein. Daarmee wordt de overlast door alle Pokémon Go-spelers niet aangepakt. Integendeel: het Deltaplein blijft vermoedelijk net zo druk of wordt zelfs nog drukker.

Niet meer rennen
Wendy is juist blij met deze verandering: "Normaal gesproken wacht je op het Deltaplein totdat er een zelfzamde Pokémon in de duinen te vangen is. Nu verschijnen ze voor mijn neus en hoef ik niet meer te rennen."

Vooral kinderen liepen dwars door de beschermde natuurgebieden heen, zegt Wendy: "Maar de meeste spelers liepen gewoon netjes om de duinen heen. Nu is dat niet meer nodig: op het Deltaplein verschijnen elke vijf minuten zo'n twintig nieuwe Pokémon. Daar zitten ook bijzondere exemplaren tussen, zoals Blastoise of Snorlax."

Een woordvoerder van de gemeente Den Haag zegt dat Pokémon op het plein 'gewoon welkom blijven', maar dat het de Pokémondrukte in Kijkduin wel in de gaten houdt. "We zijn met name blij dat Pokémon Go-spelers niet meer door de beschermde natuurgebieden hollen om een Pokémon te vangen", aldus een woordvoerder.

Waarom is Kijkduin zo populair?
Ruud (24) van Pokémon Guide, een website die Pokémon Go-spelers helpt en informeert, zegt dat Kijkduin zo populair is door de ligging: "Kijkduin ligt in de buurt van de zee, de duinen en de stad. Door de combinatie van deze verschillende omgevingen kom je ook heel veel verschillende Pokémon tegen."

Zowel Ruud als Wendy benadrukken hoe gezellig Kijkduin is. "Er heerst een leuke gezellige sfeer", zegt Ruud. Wendy gaat er regelmatig alleen heen maar vangt dan samen met een groep andere spelers urenlang Pokémon. Wel roepen ze op dat Pokémon Go-spelers hun rommel opruimen en het plein netjes achterlaten. Ruud: "Gebruik gewoon je gezond verstand."

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Grappenmaker die Ruud

Brul(tm)
Master
 Bericht 
Hmm.... toch eens gaan kijken dan.
Maar dan wel als er een najaarsstorm is ofzo, moet wel de moeite waard blijven om te gaan kijken.

Kwibus
Master
 Bericht 
Begin waarschijnlijk morgen een nieuwe opdracht ergens langs het strand in Scheveningen. Wordt wel heel aantrekkelijk zo :lol:

KanarieVW
Master
 Bericht 
Gebruik gewoon je gezond verstand zegt ie.... dan had je daar niet achter een paar van die Pokkedingen aan lopen hollen.

zandbak
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Niet meer rennen
Wendy is juist blij met deze verandering: "Normaal gesproken wacht je op het Deltaplein totdat er een zelfzamde Pokémon in de duinen te vangen is. Nu verschijnen ze voor mijn neus en hoef ik niet meer te rennen."

Weg sportieve insteek. Met de auto er heen en vervolgens met cola en patat zitten wachten tot er eentje op duikt.

hneel
Master
 Bericht 
http://denhaagfm.nl/2016/10/31/kijkduin ... okemonpaal

Toch een beetje eind van het pokemon seizoen? De zomer is nu ook wel op z'n retour. Ook de nazomer waar we nog lang van hebben mogen genieten.

Persoonlijk loopt het spel voor mij nu ook wel een beetje in de eindfase. Na de halloween week, waarbij je dubbele 'candy' kreeg en de gelopen kilometers zelfs voor 4 telden, hoef ik er nu nog maar 6 te vangen. Dat betekent dat als ik de straat op ga ik eigenlijk zelden nog wat interessants tegen kom. Maar goed, het is leuk geweest.

Kwibus
Master
 Bericht 
Halloween heeft ze geen windeieren gelegd. Massale opleving met bijbehorende uitgaves. Las ergens dat het tegen de 10 miljoen per dag zat. Daarvoor nog steeds een respectabele 1 à 2 miljoen per dag :o

JeffreyM
Master
 Bericht 
*schop*
NOS schreef:
Rus veroordeeld voor Pokémon Go spelen in kerk

Een Russische man die Pokémon Go speelde is wegens het aanzetten tot religieuze haat veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van 3,5 jaar en een taakstraf. Het Russische OM had een onvoorwaardelijke werkstraf van 3,5 jaar geëist, maar daar gaat de rechtbank niet in mee.

Blogger Ruslan Sokolovsky zette vorig jaar in augustus een video online, waarin was te zien hoe hij Pokémon Go speelde in een kerk in Jekaterinenburg. De man zei dat hij meerdere Pokémon had gevangen in de kerk, maar één karakter, Jezus, niet kon vinden. Ook zei de man dat hij het spel juist in een kerk speelde, omdat hij op het nieuws had gezien dat dat niet mocht. De video trok ruim 1,9 miljoen kijkers op YouTube.De man heeft behalve een voorwaardelijke celstraf een taakstraf van 160 uur gekregen. Oppositieleider Navalny heeft kritiek op de veroordeling, zegt hij op Twitter. "Ik ben geboren en opgegroeid in de Sovjet-Unie, waar 98 procent van de mensen atheïstisch was. Nu luister ik naar een vonnis, waarin een man wordt veroordeeld vanwege atheïsme."

Pussy Riot
De zaak van de blogger vertoont gelijkenissen met de zaak van de punkband Pussy Riot in 2012. De bandleden kwamen toen in grote problemen toen ze in een kathedraal in Moskou anti-Poetinteksten zongen.

Twee van de bandleden werden toen veroordeeld tot een celstraf van twee jaar, maar ze kwamen een jaar later vrij.

Juist ja :x :x :nah:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Want attention, get attention. Ik vind het prima. Ga maar 3,5 jaar dwangarbeid doen.

Okay het is misschien wat lang maar het is dan ook een echt kutspel.

Kwibus
Master
 Bericht 
Kutspel of niet, dit slaat natuurlijk nergens op. Verbieden om een spelletje te spelen :loco:

Pagina 13 van 13 [ 642 berichten ]