» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 1 van 1  [ 23 berichten ]
no justice
Master
 Bericht 
Hoe krijg ik alle ongewenste mail automatisch in mijn postvak in met Hotmail ?

Ik zoek me rot, kan alleen per email adres instellen dat het veilig is en dan komt die ene email adres in mijn postvak in automatisch. Maar ik wil alle mail die in mijn ongewenste mail komt automatisch in postvak in, zonder dat ze veilig zijn.

Wie helpt?

GerbiE
Die hard
 Bericht 
spamfilter uitzetten ?
verder geen idee, gebruik geen Hotmail :duh:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Dat kan dus niet.

no justice
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Dat kan dus niet.

Daar was ik dus al bang voor. Walgelijk kut programma is het ook dat Hotmail. :nothanks:

Met welk email programma kan het wel? Naja das ook geen optie eigenlijk. fuck it

edit: anders gevraagd..... ik wil met mijn mail programma op mijn android smartphone alle ongewenste mail zien bij mijn postvak in mail. Kan dat wel?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
no justice schreef:
Met welk email programma kan het wel? Naja das ook geen optie eigenlijk

Eehh volgens mij wel, Hotmail ondersteunt pop3 en IMAP dus met een emailprogramma zou je rules op kunnen stellen om mail automatisch te verplaatsen bij binnenkomst.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
In de Gmail app kan je desgewenst de spam map openen en zooi lezen.
Of het standaard naar de inbox kan weet ik niet.

Remo
Master
 Bericht 
Je zou bijv. Spark kunnen gebruiken op je smartphone, die heeft een unified inbox, dus die verzamelt alle nieuwe mail uit alle mappen en toont ze in je 'inbox'.

RRL
Master
 Bericht 
Via de webversie instellen. Meen dat je hem daar ook helemaal uit kan schakelen. Daar heb ik in elk geval mijn spamfilter wat milder gezet, laatste tijd ging elke nieuwe mail naar de spam, ook al markeerde ik ze in Outlook (2010) als gewenst en dat de afzender vertrouwd is. Alleen reacties op een eerder veilig gemarkeerd bericht kwamen meteen in de inbox. Filter in de webversie van Hotmail aangepast, gaat nu goed.

no justice
Master
 Bericht 
Hmmm zal eens zoeken. Anders kan ik k-9 ook als app gebruiken denk ik? Gedoe allemaal pfff

edit: ik kan maar weinig instellen. Bij instellingen email ongewenste mail filter en rapporteren kan je eigenlijk maar 1 ding instellen voor de ongewenste mail exclusief of die andere. ik heb hem maar van exclusief afgehaald maar of dit het hem doet?

TommyGun
Master
 Bericht 
Maar... waarom? :|

no justice
Master
 Bericht 
Omdat tegenwoordig belangrijke mail in mijn ongewenste mail komt ipv postvak in. Die 1 of 2 spammers op de dag neem ik op de koop toe.

TommyGun
Master
 Bericht 
Gewoon af en toe even in je spam folder kijken en die mailtjes als "niet spam" kenmerken.

no justice
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Gewoon af en toe even in je spam folder kijken en die mailtjes als "niet spam" kenmerken.

Dat doe ik dus al de afgelopen tig jaar. Ik wil die ongewenste mails zichtbaar hebben in mijn mail app. Dan kan ik ze of direct verplaatsen of verwijderen. Is makkelijker.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Hop, dit forum is weer in de ban gedaan door Microsoft. Doen ze ook zomaar als ze er zin in hebben. Goed bezig die Microsoft lui. ;(

// redelijk snel beantwoord / gefixed

no justice
Master
 Bericht 
Microschoft is verschrikkelijk met hun anti spam beleid.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Even mee lezen. Ik wil hetzelfde :D

no justice
Master
 Bericht 
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb de instellingen van Hotmail zelf aangepast. Ik heb het met k-9 mail app geprobeerd en het lukt niet. Spark app kan ik niet vinden. Er zijn er duizenden behalve een mail app. Dus welke heb ik nodig ?

Weet niemand hoe dit moet of met welke app dit wel kan ?

Ducantoni
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Hop, dit forum is weer in de ban gedaan door Microsoft. Doen ze ook zomaar als ze er zin in hebben. Goed bezig die Microsoft lui. ;(

Apple heeft er ook wel eens een handje van, als het gaat om al goedgekeurde apps weer uit de store te bonjouren.

no justice
Master
 Bericht 
Update

Volgens mij heb ik het werkend met de aqua mail app.

Spook
Master
 Bericht 
no justice schreef:
Walgelijk kut programma is het ook dat Hotmail.

Ik zou je geld terugvragen als ik jou was..

Spook
Master
 Bericht 
Ze hebben nu weer wat nieuws ook: focused inbox oid. Dat je sommige zooi ook al niet in je inbox krijgt dat wel door de filters komt. Want .. ja waarom eigenlijk..

Signum
Master
 Bericht 
Mooiste aan Hotmail vind ik nog wel dat de terug knop op je telefoon je niet terug naar je inbox brengt, maar helemaal terug naar de login pagina :fp:

Spook
Master
 Bericht 
Op een computer inloggen logt je ook automatisch in MSN of hoe het tegenwoordig ook heet. Je kunt niet per default op invisible staan. Idioot.

Pagina 1 van 1 [ 23 berichten ]