» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 1 van 1  [ 23 berichten ]
Pita
Master
 Bericht 

[url][/url] schreef:
Email werkt niet : outlouk en Live helemaal dood

Abbo van Ziggo

Wie ook ?

keokiracer
Master
 Bericht 
Heeft WimLex een nieuw account ofzo?

Verder > techniek/vraag-over-outlook-2016-t94530.html#p4420159

Pita
Master
 Bericht 

Had het niet gezien, bij mij werkt nog steeds helemaal niets

Schoenzool
Master
 Bericht 
Storing sinds vanmorgen bij outlook

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Hotmail is de afvalton bij mij :roll:

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Mijn hotmail vertoont ook kuren. Komt niet vaak voor moet ik zeggen.

RRL
Master
 Bericht 
Hier volgens mij voor het eerst sinds ik het gebruik. En dat is eh, heul lang.
Overigens hier nog steeds niets binnen, laatste mail is van 0:11.

keokiracer
Master
 Bericht 
Ik kreeg net voor 22:00 een mailtje binnen van Twitch dat iemand die ik volg online was gegaan. Net komt er nog een binnen voor een ander.
Ik weet 100% zeker dat overdag anderen ook online gegaan zijn (streamer met schema + ik heb de VOD gevonden), maar daarvan nog geen mailtje gehad. Dus mailtjes van tijdens de storing hebben ze nog niet teruggevonden ofzo.

Rover
Master
 Bericht 
Outlook.com heb ik de gehele dag door gewoon mail op ontvangen.

JeffreyM
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Dus mailtjes van tijdens de storing hebben ze nog niet teruggevonden ofzo.

Die komen bij mij nu langzaam binnen, zal nog wel effe duren denk ik.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Het was inderdaad verdacht stil, vandaag. In de ochtend nog wat ontvangen en net vanaf 23:00 komt er weer wat binnen.
Ben benieuwd of alles nog boven water komt wat er in de tussentijd verstuurd is.

BLikent
Master
 Bericht 
De Telegraaf schreef:
Blunder Microsoft: Outlook wordt Øutlöok

Door: Rob Goossens : Gisteren, 17:03

AMSTERDAM - Gebruikers die een beveiligingsupdate voor het Microsoft-mailprogramma Outlook 2007 installeren, staat een onaangename verrassing te wachten. Het hele programma wordt plots van Zweedse knoppen voorzien.

De foute update, kb4011086, werd op 12 september internationaal uitgerold en direct sloegen de eerste gebruikers alarm. Een kleine week later is het probleem evenwel nog steeds niet verholpen.

Behalve Nederlandse werden in ieder geval ook Sloveense en Hongaarse gebruikers op Zweeds getrakteerd. Italianen kregen de kans om hun Portugees bij te spijkeren.

Terugdraaien moeilijk
Op internetfora klagen systeembeheerders dat het nogal wat werk is om de blunder van Microsoft terug te draaien. Voor Nederlandse gebruikers blijft ook na deïnstallatie van de update een aantal mappen zijn Zweedse naam houden.

Niet alle Outlook-gebruikers hebben overigens last van het probleem. Sinds Outlook 2007 zijn er drie nieuwe versies verschenen. Vooralsnog zijn daar zijn geen problemen mee gemeld.

Microsoft heeft nog niet op de blunder gereageerd.

en
Maserati Teun schreef:
Outlook.com-gebruikers ondervinden e-mailproblemen door storing

Outlook.com-gebruikers hebben sinds maandagochtend te maken met een storing. Volgens een woordvoerder van Microsoft is er inmiddels een oplossing uitgerold, maar vooralsnog zijn de problemen niet verholpen.

Sinds ongeveer 10.00 uur worden er op website allestoringen.nl meldingen gemaakt van de storing. Gebruikers van outlook.com kunnen geen e-mails verzenden of ontvangen. Ook op de statuspagina van Microsoft-diensten staat een vermelding van dergelijke problemen.

Een woordvoerder van Microsoft liet in de namiddag desgevraagd weten dat de oorzaak van de storing gevonden was, al werd niet vermeld wat deze is.

Inmiddels zou er een oplossing uitgerold zijn en moeten de diensten zo snel mogelijk weer online komen. Wanneer dat precies is, is niet bekend. Ook in de avond melden gebruikers nog problemen.

Bron: https://www.nu.nl/internet/4927583/outl ... oring.html

Wimken
Master
 Bericht 
Het lijkt inmiddels opgelost. Ik heb de mail van gisteren binnen

Scaniafan
Master
 Bericht 
Mails hier ook weer binnen. Weet zeker dat het aan de storing lag, want ik kreeg om 22:53 een mail van een gemeenteambtenaar m.b.t. een vergunning :lol:

RRL
Master
 Bericht 
Werkt ook hier weer. Om 7:17 mail dat het al opgehaalde pakketje bezorgd was bij het afhaalpunt.

Pita
Master
 Bericht 

Alle gisteren naar mij verzonden mails nog steeds niet binnen. Hoop niet dat er iets belangrijks tussen zat.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Hier is alles ook weer binnen, van wat gisteren allemaal is verzonden.

Black98
Master
 Bericht 
Ook zakelijk (office365) waren er gisteren problemen, diverse collega's met een hangende outlook etc.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Outlook-adres heb ik wel, maar is bijna nooit in gebruik.
Hotmail is nog bezig de inhaalslag te maken, 10 stuks binnen tussen vannacht en nu, maar het lijkt er op dat er nog wat onderweg is.

RRL
Master
 Bericht 
Voor huidige mails werkt het in elk geval weer perfect. Op privé binnengekomen afspraak doorgestuurd naar zakelijk adres, kwam met een paar seconden binnen. Melding dat ik hem geaccepteerd had idem.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik kon inderdaad niets versturen, maar had vanmorgen wel 11 nieuwe mails binnen ineens. Hoe dan ook; het lijkt nu opgelost.

Spook
Master
 Bericht 
BLikent schreef:
Blunder Microsoft: Outlook wordt Øutlöok

Telegraaf blundert zelf. Zweden gebruikt de Ø helemaal niet.

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Ze zijn zelf blijkbaar een lege verzameling of anaëroob.

Pagina 1 van 1 [ 23 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Sander en 4 gasten