» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 1 van 1  [ 11 berichten ]
Archiebald
Master
 Bericht 
Allen,

Weet iemand hier een programma waarmee je een interactieve plattegrond kunt maken?

Ik wil dus op een kale plattegrond van ons bedrijf een aantal lagen maken, b.v 1 voor camera's / 1 voor EHBO-kasten / 1 voor nooddeuren etc etc en dan zo dat als je de camera-laag selecteert dat wanneer je met je muis op een camera gaat staan je een prntscrn krijgt van dat beeld en een soort van bundel over de plattegrond heen van het bereik van die camera.

Nu kan ik wel e.e.a aan lagen in PS maken, maar daar schiet je dan als .JPEG niets mee op. Het moet wel op een gewone, saaie, kantoor pc bruikbaar zijn namelijk. :fp:

djee
Master
 Bericht 
Is het niet iets om zoiets in pdf te maken en dan met lagen selecteren?

Mdw
Master
 Bericht 
Pazo
Pro
 Bericht 
Kan bijvoorbeeld met Visio.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Autocad

Feitelijk
Master
 Bericht 
Animated gif en op het juiste moment op <ESC> drukken in je browsert?

viffer
Master
 Bericht 
Powerpoint? Zelfs te gebruiken met een browser plugin volgens mij

[M]aarten
Respect
 Bericht 
In html/js met leaflet

Archiebald
Master
 Bericht 
Nou ik heb nu iets heel simpels, maar effectiefs in Excel gemaakt. De plattegrond van het gebouw als achtergrond ingevoegd, alle cellen heeeeeel klein gemaakt en dan om alle camera's heen een groepje gemerged en daar een comment aan toegevoegd met daarin een foto van het beeld van de desbetreffende camera.

Klik heel joekie joekie en dat is het misschien ook wel, maar het werkt wel. :woop: Enige probleem is dat je steeds nieuwe toevoegingen verzint en Excel er gewoon niet geschikt voor is. Dus ben nog wel opzoek naar een functionele oplossing.

Griffin
Master
 Bericht 
Sweet Home 3D, export naar SVG. Doe dat voor alle layers, giet iedere layer in een HTML5 layer die je willekeurig aan en uit kan schakelen. Resultaat is bruikbaar via een (bijna) willekeurige browser. Kind kan de was doen.

Archiebald
Master
 Bericht 
Griffin schreef:
Sweet Home 3D

Nice!

Pagina 1 van 1 [ 11 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast