» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Pagina 1 van 1  [ 5 berichten ]
Superkoe
Master
 Bericht 
Omdat ze hier alles weten: ik heb geklooi met mijn iphone SE. Het heeft er alles weg van dat iOS versie 11.2.1 de boosdoener is. Gisteren 11.1.1 terug geïnstalleerd, zonder backup en geen enkel probleem. Toen ik mijn backup echter terug wilde zetten ging dat niet anders dan door 11.2.1 te installeren, omdat de backup ook afstamt van 11.2.1.

Is er niet gewoon een manier om die te nieuwe backup terug te zetten op een oudere softwareversie?

Shadowranger
Die hard
 Bericht 
Heb je geen oudere backup van je iPhone staan in iTunes? Helaas is het genoemde probleem het issue met Apple. Je kan geen nieuwere backup terugzetten op een oude(re) iOS.

Superkoe
Master
 Bericht 
Geen oudere backup. Ik ben er wel in geslaagd iOS 11.1.1 over 11.2.1 te installeren, maar dat biedt ook geen soelaas. Het gaat een brandschone installatie worden.

Remo
Master
 Bericht 
Klopt, backup van nieuwere versie kan niet terug op oude versie.

Je kunt je aanmelden voor het Apple beta programma, dan heb je kans dat je huidige issues worden opgelost in een beta versie.

WimLex
Master
 Bericht 
geen idee wat voor issue je hebt met 11.X, maar er is een IOS update / patch / fix beschikbaar in de store voor IOS 11.x

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast