» Off-"Flitsservice" » Techniek Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 7 berichten ]
BLikent
Master
 Bericht 
Op de zoek/startpagina van Google staan bij mij 8 links met plaatje die ik veel gebruik. (volgens een obscuur tellertje) :roll:

Ook staat er een kruisje in het hoekje van elke link om het weg te halen uit die lijst. Dit is om mensen die achter je staan een beetje te misleiden. 8)

Maar nu heb ik per ongeluk al 2 keer op zo'n kruisje geklikt, terwijl ik die link helemaal niet wilde weghalen. Sterker nog, ik wil ze houden en daarom terug in dat lijstje.
Ik kan maar niet vinden hoe ik deze verwijderde links kan 'undo'-en, ofwel weer zichtbaar kan maken.

Hebben jullie enig idee?

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Op de webpagina van Google zie ik niks bijzonders?

Je bedoelt wellicht het scherm wat je in Firefox ziet als je een nieuwe tab opent?
Ga naar about:config, typ in het zoekveld "browser.newtabpage.blocked" en verwijder de waarde van deze Preference. Dit reset alles wat je weggekruist hebt en vult deze pagina aan met wat je het vaakst gebruikt (of gepinned hebt).

Fpsdoug
Master
 Bericht 
BLikent schreef:
Hebben jullie enig idee?

Weer heel vaak naar die websites gaan. En/of degene die je er niet wil hebben wegklikken.

Spook
Master
 Bericht 
Ik weet van geen plaatjes. Ook van geen doodles en andere landspecifieke redirects. /ncr ftw.

BLikent
Master
 Bericht 
Het gaat om Chrome

Flyer
Laat zich horen
 Bericht 

Als je er 1 weghaalt, dan verschijnt in Google Chrome onderaan de pagina wat extra linkjes. Miniatuur verwijderd, "Ongedaan maken", en "Alles herstellen". Heb je al eens op "Alles herstellen" geklikt? Die 8 linkjes zijn, zoals jezelf al opmerkt, de 8 meest bezochte sites. Dat bepaalt de browser uit je geschiedenis, dus die 8 plaatjes komen vanzelf ooit wel eens terug, als je die sites maar weer bezoekt.
En trouwens dat kruisje is niet 'om de mensen achter je te misleiden' hoor, dat ik om die specifieke link van de New Tab Page te verwijderen. En dat werkt perfect, maar dat heb je al gemerkt. :lol:

BLikent
Master
 Bericht 
Die onderste regel heb ik nog nooit gezien, vanwege bepaalde scherminstellingen. Het heeft gewerkt; wel raar dat je er eerst één extra moet pseudo-verwijderen voordat je de anderen ongedaan kan maken.

:thumb:

Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ]