» Off-"Flitsservice" » Techniek   

Postingstijd interval gedetecteerd van 109.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 4 van 4  [ 186 berichten ]
zandbak
Master
 Bericht 
Koop de volgende keer een otterbox erbij. Kan je er mee gooien

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
8 maanden. Dan wordt het zelfs met goedkope telefoons duur leven.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Hij doet het nog prima. Elke dag extra is winst :lol:
Als ik zie waar de jeugd mee loopt kunnen er nog veel meer barsten in, hoeken eraf, butsen, krassen, voordat een telefoon het loodje legt.

Masterdam
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Iets betere camera dan de huidige

Ik wil best meedenken hoor, maar ik ga niet scrollen om te zoeken wat voor telefoon je nu hebt.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Nou nou.. Wat een service :duh:

http://ulefone.com/products/power/spec.html

Het is meer nog even oriënteren. Voor als deze onverhoopt toch snel het loodje legt.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Waarom koop je via MP niet een wat ouder voormalig topmodel?
Ik heb mijn laatste 2 telefoons via MP gekocht voor de helft van de nieuwprijs met garantie en het bevalt prima.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Iets betere camera dan de huidige, bij slecht licht komen er beroerde foto's uit.

Ikzelf heb Canon, gaat opzich wel aardig hoor. Lenzen en alles. Mooi.

OH WACHT JE GAAT MET EEN FREAKIN TELEFOON FOTO'S MAKEN35!1!43Q&*%%^&()*

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Klopt

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Waarom koop je via MP niet een wat ouder voormalig topmodel?

Ben niet zo van andermans meuk kopen. Heb ooit een smartphone gekocht via MP en die was al snel fucked. Waarschijnlijk de reden van verkoop. Maar als er binnen iets niet goed zit kun je dat aan de buitenkant niet zien..

En had een HTC One X toen dat het topmodel was. En wat een kutding was dat.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Dave schreef:
OH WACHT JE GAAT MET EEN FREAKIN TELEFOON FOTO'S MAKEN

Hm, jah. Ik heb ook een Canon met leuke objectieven etc liggen, maar als ik even snel een foto ergens van wil maken als ik onderweg ben heb ik dat hele spul niet in de kofferbak liggen :roll:

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Koop gewoon een leuke OnePlus :thumb:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Scaniafan schreef:
heb ik dat hele spul niet in de kofferbak liggen

(Ik wel) .. Ik gebruik zo'n gare camera sensor van een telefoon ook wel eens maar niet voor serieuze zaken zoals bij laag licht zoals hier genoemd wordt. Geen enkele postzegel op zo'n telefoon kan iets goeds produceren.

Masterdam
Master
 Bericht 
Paint-Brush schreef:
OnePlus

Ontiegelijk goede telefoons. Alleen de camera ervan is wat minder en dat is toevallig precies wat er gezocht wordt. :wink:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Ah hij hoeft niet héél erg goed te zijn, maar wel semifatsoenlijk. Heb geen losse camera (en ook geen behoefte aan), dus op vakantie moet ik er wel wat mee kunnen schieten bijvoorbeeld.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Het wordt de BB Keyone voor mij maar ik wacht eerst even totdat de ikwileennieuwetelefoonengaallejezusveelgeldbetalenomdeeerstetezijn-hype eraf is. Dus ergens volgend jaar ofzo. Prima.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Heb gisteren de opvolger binnen gekregen. De Ulefone Power 2.
Helemaal mooi.
Voor wie goedkoop high end specs wil.

Kwibus
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Dus ergens volgend jaar ofzo
Dan is de "ikwileennieuwetelefoonengaallejezusveelgeldbetalenomdeeerstetezijn-hype" er nog steeds hoor O:)

liquid_force
Master
 Bericht 
ik zit te wachten op de volgende dingen:

https://www.indiegogo.com/projects/gemi ... 11687196#/
gecombineerd met:
https://www.kickstarter.com/projects/sg ... -fingertip

mocht de Gemini niet bevallen komt er denk ik weer een OnePlus (de 5 dan) of de Blackberry KeyOne

IsIkke
Master
 Bericht 
:nah: een keyboard op een smartphone.. zijn we weer terug in 1996 ofzo? :P

Walker
Master
 Bericht 
Mijn collega heeft een xiaomi redmi pro 4 van Ebay geplukt voor 180 Euro. Niet onaardig...

liquid_force
Master
 Bericht 
IsIkke schreef:
:nah: een keyboard op een smartphone.. zijn we weer terug in 1996 ofzo? :P

ik zie het persoonlijk eerder als een PDA waarmee je ook kunt bellen :) als ik mijn smartphone gebruik analyseer dan bel ik relatief weinig en schrijf er meer en meer op, dus is een fysiek keyboard interessant :)

IsIkke
Master
 Bericht 
liquid_force schreef:
ik zie het persoonlijk eerder als een PDA waarmee je ook kunt bellen :) als ik mijn smartphone gebruik analyseer dan bel ik relatief weinig en schrijf er meer en meer op, dus is een fysiek keyboard interessant

Ja en? Ik denk dat ik 1% bel met mijn telefoon. Toetsenbord heb je echt niet meer nodig. Helemaal zulk kleine zijn compleet onzin: als je niet volledig 10 vingers kan gebruiken is het sneller met swipe op telefoon.

Ik zit daarentegen wel te kijken naar :

https://www.kickstarter.com/projects/642311833/everlast

liquid_force
Master
 Bericht 
IsIkke schreef:
Helemaal zulk kleine zijn compleet onzin: als je niet volledig 10 vingers kan gebruiken

heb je ooit de originele Psion gebruikt? ik heb hier nog een oude liggen en daar kun je prima met 10 vingers op typen ;)

Everlast is leuk, maar ligt voor mij te dicht bij een combinatie van een Evernote Moleskine ... iets wat ik al jaren gebruik ;)

IsIkke
Master
 Bericht 
:P met swipe type je ook prima.

Als ik een toetsenbord pak, moet het perfect zijn.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Klein nadeeltje aan deze telefoon is de knop. Zal wel nieuw Android design zijn, maar er zit nog maar één knop onder het toestel i.p.v. drie stuks (terug, homescreen en gebruikte apps).
Dat is dus even wennen, ik mis de homebutton best wel. Nu werkt de knop als 'terug'. En lang ingedrukt is recente apps. Misschien is er wel een app voor.

IsIkke
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Klein nadeeltje aan deze telefoon is de knop. Zal wel nieuw Android design zijn, maar er zit nog maar één knop onder het toestel i.p.v. drie stuks (terug, homescreen en gebruikte apps).
Dat is dus even wennen, ik mis de homebutton best wel. Nu werkt de knop als 'terug'. En lang ingedrukt is recente apps. Misschien is er wel een app voor.

Mijn S8+ heeft ook die knoppen niet meer. Ik heb er nog geen last van. Het enige waar ik me aan erger zijn kleine dingetjes.

Home ingedrukt houden bijv geeft die Google search. Vreselijk... Dat moet uit. Bixby heb ik al uit gezet maar de knop doet nu niets..

Ad blocker gaat via VPN (hosts kan je niet beïnvloeden zonder root)

Dus mja eerdaags root.. Ik wil alleen wel updates behouden via Samsung.. Of een rom met een goede ota onderhoud. Ik wil niet steeds opnieuw installeren als ik een update doe

snovvdog
Master
 Bericht 
Ik vind het vreselijk zonder fysieke/soft touch knoppen, is ook de reden dat ik voor de Oneplus 3T ben gegaan boven een 5 (geruchten gingen toen rond dat er geen knoppen meer waren a la s8 stijl) of Samsung s8.

Ik heb anderhalf jaar met een Z3 gedaan, nu aan mijn moeder gegeven, als ik dat ding weer in mijn hand heb krijg ik de neiging dat ding weer weg te smijten. Verschikkelijk qua besturing als je programmeerbare soft touch knoppen gewend bent (double tap of lang ingedrukt houden kan je ook programmeren naar wens) of gestures als je scherm uit staat of besturing door beweging...

Enige nadeel is het niet waterdicht zijn en dat hij niet heel sterk is, ik had binnen een week al 2 ''deukjes/barstjes'' in het glas, gelukkig zonder scheuren over het schermvlak verder. Standaard case hielp ook niet voldoende en nu met de Spigen case lijkt het wel wat beter te gaan! Maar mijn Z3 was ook al crap en had al 1x het scherm moeten vervangen (want ding boog te ver door in mijn zak onder druk een keer) en heeft nu ook op 1 hoekje een scheurtje, daarnaast zit heel de behuizing aan de randen vol met deuken. Het heb idee dat elke telefoon tegenwoordig bagger is qua bouw, 1x vallen en krak. Zonder een goed impact hoesje overleeft een tel het bij mij niet eens een paar maanden.

IsIkke
Master
 Bericht 
Ik heb ook een otterbox om mijn s8+ geweldige case. Het enige nadeel met de mijne (strada) hier is geen screen protector voor die past.

Maar de soft buttons, neuh het went wel. Wederom het zijn de kleine dingetjes waarom ik wil rooten

snovvdog
Master
 Bericht 
IsIkke schreef:
neuh het went wel.

Na anderhalf jaar nog steeds niet, dus ik ben het daar niet mee eens.

Ook eeuwig zonde dat HTC eerder ook al was over gegaan over tel's zonder soft touch buttons. Final nail in the coffin, zou niet weten wat zo'n tel te bieden heeft boven een degelijke Chinaphone zoals Xiaomi of Oneplus.

Mag mijn abbo weer verlengen, denk dat ik zelf geen tel neem maar bij KPN sim only ga, mijn abbo is omgezet zonder extra kosten naar 25 GB EU bundel (van 11.5gb alleen NL) + (nog steeds) onbep bel+sms. Ik blijf geloof ik op 35 per maand straks met sim only, vind helemaal mooi (nu nog 52pm ivm. toestelbundel oude tel).

Ik mis de tijden van de S4 en S2. S2 is zo vaak op straat gedonderd, maar omdat er een dik plastic randje om het glas heen zat, wilde hij maar niet kapot. Ook een keer een duik in de wc genomen, open gemaakt, alle contactpuntjes met een tandenborstel + isopropyl alcohol schoongepoetst ,en dat ding deed het weer. S4 was zo erg gehavend dat alle 4 de hoeken glas misten en in 1 hoek zelfs het moederbord zichtbaar was. Ook deze tel was mij 1x in de wc gedonderd (wel echt heel snel uitgevist, binnen anderhalve seconde), maar hoefde hier helemaal niks voor open te maken/fixen, hij bleef het prima doen, touch deed het, scherm deed het, gewoon prima spul :thumb: . Oude HTC foon van een vriendin, was ook in water gevallen, open gemaakt, ribbon cable van 15 euro wara een brandvlek in zat vervangen, en daarna deed de foon het weer prima.

Ze bouwen ze niet meer zoals vroeger, nu mag je van geluk spreken als je touch laag nog werkt met 1 barst of moet je gaan kutten met gelijmde schermen en hittepistolen om ze uberhaupt open te maken...

IsIkke
Master
 Bericht 
0 per maand en 0 voor telefoon :P goede werkgever :D

HTC ben ik mee gestopt doordat ik tot nu toe dezelfde problemen heb gehad met hun telefoons (en ik ben zelfs nog van de HTC Hero tijdperk) op een gegeven moment lijkt het of het bel volume omlaag gaat.

Dus ik ben nu over naar Samsung (dit is dus mijn eerste)

snovvdog
Master
 Bericht 
Ik heb ook een werksim, maar die zet ik het liefst uit als ik geen storingsdienst heb. Bovendien is het dataabbo daar slechts 1gb oid. op, te lui ook om om te schakelen elke keer, schakel alleen om als kpn ergens slecht bereik heeft waar T-mob beter werkt (die plekken bestaan :O !).
Ik zat zelf meestal rond 7-11gb verbruik, bij een 11.5 gb abbo, dus nu met 25 gb kan ik eindelijk mn gang gaan, ook lekker netflixen in het buitenland en vaker als AP voor laptop bij gebrek wifi.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
liquid_force schreef:
ik zit te wachten op de volgende dingen:

https://www.indiegogo.com/projects/gemi ... 11687196#/

Hhmm dat ziet er niet praktisch genoeg uit. Dan moet je voor ieder klein dingetje de boel openklappen om het scherm te kunnen zien.

Maar je hebt me wel op een idee gebracht en ik heb dit gevonden;
https://www.indiegogo.com/projects/keyb ... e-moto-z#/

Dit is precies hoe ik het zou willen zien. Interessant :kniktja:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Dave schreef:

Man, is 20 jaar terug in de tijd. Nokia had die dingen en zijn er op leeggelopen.

liquid_force
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Dan moet je voor ieder klein dingetje de boel openklappen om het scherm te kunnen zien.

in combinatie met een smart-watch is het denk ik prima te doen ;)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Nokia had die dingen en zijn er op leeggelopen.

Dat had meer met Nokia's besturingssysteem te maken, hetzelfde wat Blackberry nu de kop heeft gekost.

Het is nog het best te vergelijken met HTC Desire Z, Sony Experia Pro of mn huidige Samsung T699.

Al die wieven en manwieven willen groot maar dun tegenwoordig. Mij een raadsel, telefoons vallen met dat soort specs binnen no time uit je klauwen en dan bam, stuk. Huilen.

IsIkke
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Al die wieven en manwieven willen groot maar dun tegenwoordig. Mij een raadsel, telefoons vallen met dat soort specs binnen no time uit je klauwen en dan bam, stuk. Huilen.

Lang leven otterbox :D

Pagina 4 van 4 [ 186 berichten ]